کد خبر 1305077
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
قتل

فرمانده انتظامی محمودآباد از درگیری میان چند جوان مسافر در این شهرستان و قتل ۲ جوان کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی محمودآباد روز چهارشنبه زمان درگیری و قتل را نیمه شب گذشته ( سه شنبه شب ) اعلام کرد و گفت درگیری بین ۲ جوان کرجی و ۲ جوان کرمانشاهی رخ داده بود.

وی افزود : در این درگیری ۲ جوان کرمانشاهی که حدودا ۳۰ سال سن داشتند، بر اثر جراحت ضربه چاقو به قتل رسیدند.

بیشتر بخوانید

درگیری مرگبار بعد از تصادف در آمل

فرمانده انتظامی محمودآباد گفت : ۲ جوان کرجی پس از قتل از صحنه متواری شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد.

سرهنگ حسین زاده نسبت به تبعات اجاره دادن غیرمجاز خانه و ویلا به مسافران هشدار داد و از شهروندان مازندرانی خواست تا نسبت به اخذ مجوز  از اداره میراث فرهنگی ، گردشگری  و صنایع دستی اقدام کنند.

وی گفت : شهروندان باید توجه داشته باشند که برای جلوگیری از اتفاقاتی مانند آنچه که در محمودآباد به قتل ۲ جوان انجامید ، ویلاهای خود را به افراد فاقد هویت و مدارک شناسایی  واگذار نکنند.

شهرستان محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی مازندران است که در همه ایام سال میزبان مسافران و گردشگران بسیاری می باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • داوود IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    52 1
    متاسفانه شهرهای شمالی شده محل فسخ و فجور . ماشالله همه شون مالکند .مشتی تازه به دوران رسیده به پول رسیدند خودشون رو گم کردند. هرکی دست دست یک دختر رو برمیداره میاره به اصطلاح ویلاشون. شبها هم مست فقط عربده میکشند . عاقبت فروش زمینهای شمال همینه. کاری هم نمیشه کرد بهرحال پول دادند و مالک . فقط افسوس که چقدر از لحاظ فرهنگی پس رفتیم
    • ناشناس US ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      14 7
      اتفاقا خیلی از شهرستانیها و خصوصا بعضی از شمالیها هم با پول فروش شالیزارها و باغها و اراضی ملی اومدن تو شهرهای بزرگ آپارتمان خریدن . همه مزاحمتهای ناموشی و خیابانی و ناهنجاریهای فرهنگی و ترافیکی زیر سر ایناست . نه فرهنگ شهر نشینی سرشون میشه نه آپارتمان نشینی . دایما با همه دعوا و کتک کاری دارند . و همیشه پارتی میندازن توآپارتمانشون مست میکنن عربده میکشن اعصاب همه رو خورد کردن !! جالبه که غالبا یک سگ هم دستشون میگیرن بگن خیلی با کلاس هستند و بیشترشون هم میخان مهاجرت کنن به خارج !!
  • م IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    9 23
    عزیز من اونها هم کرجی نیستند کافیه شناسنامه هاشون رو نگاه کنید پدر مادرشون و نگاه کنید بیخود کرجیا رو خراب نکنید نمیگیم همه خوبن ولی اینطوریا هم نیست
    • هانی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      11 5
      حالا الان کرجی باشن کل کرج خراب میشن ؟؟! چه ربطی داره اصلا . ازین موارد هرجایی و برای هر کسی ممکنه رخ بده .
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      10 7
      کرج شهر با اصالتی نیست همه مهاجر هستند .
    • م IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      4 3
      در جواب دوستمون اصالت ی شهر رو شما مشخص نمیکنید وقتی یک شهر. یا ده و باغ شهری مناسب زندگی باشه از هر جهت باعث مهاجرت میشه و همانطور که افراد متخصص سرمایه دار و کارخانه دار و تحصیلکرده شهرها و استانهای دیگر جذبش میشوند به دو برابر ان مشکلات فرهنگی و .... در اون شهر سرازیر میشه منتهی در همچنین گزارش های خبری نباید گفته بشه که دو تا مثلا کرجی یا شیرازی یا ترک یا لر یا مشهدی زدند مثلا دونفر رو کشتند !!! دیگه ملت همه دارند باهم زندگی میکنند خودشون تو دادگاه و پاسگاه بروند متوجه میشوند چ خبر هست احتیاج نیست کسی چیزی بگه!!!
  • فتانه IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    21 0
    در دو و سه سال اخیراکثر مردم شمال منزل و خانه هایشان را به افرادی بدون هیچ هویتی اجاره داده و علاوه بر رواج بی بند و باری و قانون شکنی . تمام حرمت سایرین را هم زیر پا گذاشنه و باید افسوس خورد . شمالی که منطقه و خاکش طلا ست . ولی همه الان بخاطر گرانی سرسام آور و نبود کار و اشتغال دارن زمینهای کشاورزی را تبدیل به ویلا میکنن . به طوری که هر 100 تا 200 متر گاهی شاهد 3 تا چهار مشاور املاک به چشم میخورد. و این این یعنی چند سال آینده نه جنگلی خواهیم داشت و نه دریایی .
  • علی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    8 9
    شمال جای آدمه؟؟
  • Maikel IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    8 1
    بزرگواران؛ خوبه که خود خبر گفته متاسفانه بعضی از مسافران وحشی بازی درآوردن بیچاره محمودآبادی ها! یه خورده انصاف داشته باشیم عزیزان این اتفاقات هر روز همه جای دنیا اتفاق میفته خدا از همه عزیزان دور کنه لطفا به همدیگه نیش نزنیم
  • مایکل IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    3 2
    بزرگواران؛ خوبه که خود خبر گفته متاسفانه بعضی از مسافران وحشی بازی درآوردن بیچاره محمودآبادی ها! یه خورده انصاف داشته باشیم عزیزان این اتفاقات هر روز همه جای دنیا اتفاق میفته خدا از همه عزیزان دور کنه لطفا به همدیگه نیش نزنیم
  • احمد IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    5 0
    واگذاریهای بدون ضابطه ودادن خانه به افراد بدون ثبت اطلاعات وهویت آنها قطعا" منجر به اشاعه بی بند وباری میشه ،مراجع قضایی ومتولیان مسکن باید ملزم به رعایت این موارد شوند ودر وقوع چنین حوادثی صاحبان خانه را هم در جرم دخیل کنند تا جرءت چنین کاریهای بی محابا برای دیگران هم درس بشه .
  • ایمان IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    1 1
    خانواده های محترم که در این استان و شهرها و روستاها ویلا دارید لطف کمی مواظب اخلاق و رفتاران جوانانتان نظارت داشته باشید . تا ما هم رسم مهمانوازی را برسم ادب بجا بیاوریم و خدای ناکرده شاهد ناراحتی و مشکلات ودر گیری مشابه قتل درروستا ها و شهرها مان نباشیم که دود ان بیشتر بچشم شما عزیزان مهاجر به این استان میرود. مهربانی از هر دو سو باشد خوش است.
  • حمیدرضا IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    اگه به اون باشه نصف مردم کرج مهاجرین شمالن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس