به گزارش مشرق، عبدالله گنجی فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏یک وقت وزیر نیرو میگوید مردم بروید برای باران دعا کنید حتما بی ربط است چون او وظیفه اجرایی برای آب دارد.اما وقتی یک پیشنماز یک عالم دین یک مرجع تقلید میگوید به سخره نگیریم. دعا در زندگی توحیدی محل اعتناست.بزرگان هم عصر ماو سلف که غبطه آنان را میخوریم از دعا به جایی که هستند رسیدند.

وقتی یک پیش‌نماز می‌گوید برای باران دعا کنید آن را به سخره نگیرید!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 26
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    30 44
    شما وظیفه تونو درست انجام بدین نیازی به دعای بارون نیست ما دعا میکنیم توییتر رو ازتون بگیرن
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    18 15
    خب بخوانیم همین جمعه تمام مجردم ایران نماز باران بخوانند . اگر علما واقعا همچون کودک چتر بدست در هنگام نماز باران اعتقاد دارند بسم ا..
    • SE ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      6 9
      نماز باران با نماز جمعه کاملا متفاوت است و آداب خاص خودش را دارد. سه روز روزه و رفتن به بیابان برای نماز، آوردن حیوانات اهلی، جداکردن نوزادان از مادران و بچه های احشام از مادرانشان و بلند شدن صدای گریه و ضجه به آسمان. دهها سال از آخرین باری که نماز باران با آدابش در ایران خوانده شده می گذارد.
    • محمد IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      2 1
      تو دیدی قبول نیست...کمتر اخبار هواشناسی گوش کن خودتم مذهبی نشون نده که از دعای ما بود بارون اومد...
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    14 0
    باید قبلش دعا کنیم خدا ریشه ظلم و فساد ازین مملکت بخشکونه
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    11 6
    شکی نیست که بایستی به سخنان عالمان دینی توجه ویزه و التفات خاص داشت و البته مردم عزیز مان این امر را بارها به اثبات رسانده اند و مردم حتما حتما برای باران دعا خواهند کرد . اما آنچه بایستی مورد مدقق قرار بگیرد اینکه خدا به ما عقل هم داده و بایستی با گوهر عقل مسئله نبود و یا کمبود آب را تا اندازه ای مورد پیش بینی داشته باشیم و بعد از آسیب ها پیشگیری و سپس به وقت مناسبش پیگیری در این زمینه قرار بگیرد اما چیزی که واقع شده در زاینده رود کم کاری و بی تعهدی و نا مسئولیتی و زیر پا گذاشتن و نا دیده گرفتن مصوبات آب بوده که دستگاه های مربوطه و کار گزاران و مجریان امر کوتاهی فاحشی داشته اند و اصلا نسبت به مصوبات هیچ گونه اعتناء و پیگیری ننموده اند و از مسئولیت به این بزرگی سر باز زده اند و مع الاسف به خاطر قصور سترگی که مرتکب گردیده اند و خسارات هنگفتی که به جهت مادی و معنوی به کشور و ملت وارد ساخته اند کسی پیگیری نمی کند و خاطیان را مورد محاکمه و پیگرد قانونی و قضائی قرار نمی دهد و این بلای جانسوز است . شاید اگر افراد مسئول در وقت معین با مدیریت درست و برنامه ریزی مناسب و با اقدامات اجرائی به موقع به وظیفه محوله در جوزه کاری خویش عمل می نمودند اینگونه بی آبی و کم آبی متوجه زاینده رود نمی شد و مردم اینگونه اجتماع نمی کردند و بهانه به دست دشمنان و بد خواهان داده نمی شد .
  • FR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    6 8
    کاملا درست است فقط درک آن معرفت میخواهد
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    2 3
    یک عالم دینی یک مرجع تقلید و نائب امام زمان که داریم ، چرا خودشون که خیلی بخدا نزدیک و جون جونی هستند دعا نمی کنند و اگه دعا می کنند چرا مستجاب نمی شه؟!
  • RO ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    2 1
    وظیفه تو هم ماله کشیه. ماهیانه چند میندازن جلوت؟ خودتو خورد نکن بیا پیش خودم حمالی کن بیشتر میدم بهت
  • صمد رمضانى IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 0
    اگر كسى در خواندن نماز هاى يوميه سستى بكند هنگام نماز ظهر كار و كاسبى خودشان را ترك نكند اگر بخواهند نماز باران بخواند چه صورت دارد ؟ نماز باران بدرگاه أحديت پذيرفته ميشود و ربطى به به نماز واجب ندارد يا زحمت بى فايده است وسمه بر ابروى گور ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس