اسناد جدیدی برای اثبات تقلب در انتخابات پارلمانی عراق ارائه کردیم

عضو ائتلاف «فتح» عراق در سخنانی تأکید کرد که این ائتلاف به منظور اثبات تقلب در انتخابات پارلمانی زودهنگام در این کشور، اسناد جدیدی را به دادگاه فدرال ارائه کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، «محمد الشبکی» عضو ائتلاف «فتح» عراق امروز دوشنبه سخنانی را در خصوص تقلب در انتخابات پارلمانی زودهنگام مطرح کرد و گفت: ما به بیانیه اخیر کمیساریای عالی انتخابات مبنی بر مطابقت کامل نتایج شمارش دستی و الکترونیکی آراء اعتراض داریم.

بر اساس این گزارش، این عضو ائتلاف فتح در ادامه سخنان خود در این زمینه اظهار داشت که این ائتلاف به منظور اثبات تقلب در انتخابات پارلمانی زودهنگام در این کشور، اسناد جدیدی را به دادگاه فدرال ارائه کرده است.

پیشتر کمیساریای عالی انتخابات اعلام کرده بود که نتایج شمارش دستی و الکترونیکی آراء انتخابات پارلمانی با یکدیگر مطابقت کامل دارند. پلاسخارت نیز در مواضعی مداخله جویانه خواستار به رسمیت شناختن نتایج انتخابات توسط احزاب عراقی شده بود.

در همین ارتباط، هادی العامری رهبر ائتلاف فتح عراق گفته بود: اقدامات «پلاسخارت» فرستاده سازمان ملل در امور عراق و صحبت‌های او درباره انتخابات باعث شده است که اعتماد ما به این نهاد دچار تزلزل شود. پلاسخارت به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی رئیس کمیساریای عالی انتخابات عراق است!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس