کد خبر 1306597
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۹
پرواز آخرین آرزوی محمد

پرواز با بالگرد آخرین آرزوی محمد، کودک کرمانشاهی مبتلا به سرطان خون است که امروز دوشنبه هشتم آذرماه با کمک پایگاه یکم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی محقق شد.

به گزارش مشرق، «محمد عبدی» هفت ساله از چهار سال گذشته تاکنون با نوعی بیماری سرطان خون به نام «ای ال ال» دست و پنجه نرم می‌کند و آنطور که پزشکان می گویند فاصله‌ای با زمین‌گیر شدن ندارد.

پدر و مادر محمد که درآمد چندانی ندارند از سه سال گذشته برای درمان تک فرزند خود از  موسسه‌ خیریه «مهر آیینان مهر» کمک می‌گیرند؛ موسسه ای که در کنار تامین مخارج درمان کودکان مبتلا به بیماری‌های صعب العلاج، بخشی از آرزوی آنان را نیز برآورده می کند.

محمد که هر چند وقت یکبار مددکاران این موسسه را می‌بیند به آنان گفته بود که تنها و آخرین آرزویش پرواز با بالگرد است که موسسه مذکور این موضوع را با فرمانده‌هان پایگاه یکم هوانیروز در میان گذاشت و آنان برای برآورده کردن آخرین آرزوی این کودک مبتلا به سرطان اعلام آمادگی کردند.

پس از انجام هماهنگی های لازم با پایگاه یکم هوانیروز، امروز(دوشنبه- هشت آذر) راهی خانه محمد شدیم؛ خانه‌ای بسیار ساده و پدر مادر مهربانی داشت که از برآورده شدن آرزوی فرزندشان خوشحال بودند.

 او از داستان بیخبر بود و دیدن لباس خلبانی با اسم خودش و خوشه‌های طلایی براق بر روی شانه‌اش غافلگیرش کرد؛ موهای محمد به دلیل شیمی درمانی کاملا ریخته بود و رمقی در چهر نداشت، اما می‌شد خوشحالیش را از نیم خنده‌ای که بر لب داشت، فهمید.

پرواز آخرین آرزوی محمد

پس از اینکه زیپ لباس‌های خلبانی محمد با زور سنجاق‌ها و نخ و سوزن مادرش به هم آمد، سرهنگ‌های هوانیروز با ماشین تشریفات سر رسیدند تا با احترام نظامی او را برای برآورده شدن آرزویش بدرقه کنند.

پس از گذشت ۲۰ دقیقه به پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه رسیدیم که در آنجا گروه تشریفات ارتش، رزم نوازان و گروهی از فرماندهان در انتظار محمد بودند.

محمد که مجال شادی کودکانه را به سرطان باخته بود، زمانی که به دشواری از مقابل تیم تشریفات قدم می زد، نگاهی حیرت‌زده به جمعیت داشت و تمام تلاشش این بود که مثل سربازها انگشتانش را درست در کنار کلاه گشادش نگه دارد.

پرواز آخرین آرزوی محمد

پدر محمد که در گوشه‌ای از مسیر بادکنک شفاف فرزندش را در آغوش گرفته بود، با گردنی متمایل به کنار و صورتی بدون لبخند به مراسم نگاه می‌کرد؛ مادرش هم مدام با دستمال جلوی حرکت اشک در فاصله بین چشمانش و ماسک را می گرفت، تا شادی محمد خراب نشود.

خلاصه پس از طی کردن تشریفات پر زرق و برق ارتشی، محمد به آرزوی خود که سوار شدن به بالگرد بود، رسید؛ بر روی صندلی خلبانی بالگرد ۲۱۴ هوانیروز نشست و کلاهش را هم با کلاه خلبانی عوض کرد.

با روشن شدن بالگرد و شنیده شدن صدای پره‌ها، محمد ذوق زده شد اما جنس ذوق زده شدنش با آنچه از دیگر کودکان سراغ داریم متفاوت بود؛ چهره خواب آلودش به یکباره شاداب شد و به جای قهقه چند نفس عمیق کشید.

پرواز آخرین آرزوی محمد

او که از زمین برنخواسته بود، پس از پیاده شدن از بالگرد به همراه فرماندهان نظامی راهی دستگاه شبیه ساز بالگرد کبرا شد تا در فضایی مجازی آرزوی شلیک با بالگرد جنگنده را تکمیل کند.

در آخر هم سرهنگ خلبان «غلامرضا ضمیری شایان» فرمانده پایگاه یکم هوانیروز در دفتر کارش میزبان محمد و خانواده‌اش بود و پس از اهدا یک ماکت بالگرد، هر سه آنان را به یک سفر زیارتی مشهد میهمان کرد.

پرواز آخرین آرزوی محمد

محمد با همان خودروی تشریفاتی که او را به آرزویش رسانده بود، پادگان را ترک کرد، تاهمچون گذشته به دنیای درگیر با بیماری خود باز گردد؛ دنیایی که گویا در ذهنش مرور شد و چشمانش را بار دیگر پشت شیشه‌های دودی خودرو، کم رمق و خواب آلود کرد.

پرواز آخرین آرزوی محمد

ابتلا سالانه ۲ هزار و ۵۰۰ کودک به سرطان

بر اساس آمارهای سازمان بهداشت جهانی سالانه ۱۶۰ هزار کودک زیر ۱۵ سال در دنیا همچون محمد با بیماری سرطان درگیر می شوند و هر سال ۹۰ هزار کودکان مبتلا جان خود را از دست می دهند؛ این آمار تنها مربوط به ۲ درصد از جمعیت بیماران مبتلا به سرطان در جهان است.

آمار ابتلا در میان کودکان ایران به سالانه ۲ هزار و ۵۰۰ مورد می رسد که به عقیده متخصصان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به مرگ ۲۵ درصد از این مبتلایان منجر می شود.

پنج تا ۱۵ درصد عامل سرطان ها، ژنتیک است و عوامل محیطی هم کمتر از پنج درصد بر سرطان کودکان اثر می گذارند. بنابراین برای ۷۵ تا ۹۰ درصد سرطان های کودکان علتی متصور نیست. 

هزینه بالای بیماری

سرطان جزو بیماری های کم علاج است و افرادی که به این بیماری مبتلا می شوند نه تنها باید درد ناشی از آن را تحمل کنند بلکه در پرداخت هزینه های بستری، شیمی درمانی، داروها و سایر موارد دچار مشکل می شوند و این عوامل آنها را تحت فشار روانی قرار می دهد؛ بر اساس اعلام اداره سرطان وزارت بهداشت، سالانه حدود سه هزار میلیارد تومان در کشور برای درمان سرطان هزینه می‌شود.

بسیاری از خانواده ها همچون خانواده محمد به دلیل محدودیت های مالی توان تامین مخارج مورد نیاز درمان را ندارند از این رو موسسات خیریه برای تامین هزینه‌ها در کنار تعدادی از آنان قرار می گیرند.

«سحر احمدپور» یکی از مددکاران موسسه «مهر آیینان مهر» که رسیدگی به پرونده درمان محمد را دنبال می کند، در این رابطه به خبرنگار ایرنا، گفت: کودکان بسیاری همچون محمد تحت پوشش موسسه خیریه قرار دارند و ما با کمک خیرین هزینه درمان آنان را تامین می کنیم.

به گفته او، مددکاران این موسسه زمانی که با کودکانی همچون محمد روبه رو می‌شوند در کنار تامین هزینه درمان، بخشی از آرزوهای آنان را نیز برآورده می‌کنند.

این آرزوها معمولا شامل تلفن همراه، گوشواره، دستبند، اسباب بازی و هدایایی از این دست هستند و کودکان محدودی همچون محمد با امید به آینده نگاه می کنند و آرزوهای بزرگ در سر دارند.

این نخستین باری نیست که آرزوی کودکان مبتلا به سرطان توسط ارگان های نظامی بر آورده می شود، پیش از این نیز بارها کودکانی مبتلا به بیماری های صعب العلاج، لباس نظامی بخش های مختلف را به تن کرده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 150
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    114 0
    خداوندا به حق شهدای کربلا تمامی مریضان و بخصوص این کودک را شفا عنایت بفرا الهی امین به حق شهیدان کربلا
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      23 0
      آمین
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      16 0
      انشالله که خوب بشوی پسر گلم
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      13 0
      کودکان به خاطر رشد و تکثیر سلولی بالاتر نسبت به میانسالان ، بیشتر در خطر سرطان هستند. یک فکری به آلودگی های هوا و آب و خوراکی بنمایید
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      10 0
      آمین
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      0 0
      خدا رو شکر میشه آرزوی من را هم برآورده کنند؟ حتما باید بیمار صعب العلاج باشم؟
  • احسان IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    74 1
    آفرین بر این فرمانده و ارتشیان دلاور
  • مجتبی IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    19 11
    سرطان سوء تغذیه است و با غذای سالم قابل پیشگیری و درمان قطعی است. با طب رایج این بیماری قابلیت درمان مطلق ندارد و پزشکان به بیراهه رفته اند!! با غذای گیاهی و پرهیز از مواد غذایی تغذیه کننده سلولهای سرطانی کاملا قابل درمان و رسیدن به صحت و سلامتی را دارد.
    • امانی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      0 0
      البته درست هست که تغذیه سالم در بهبود قدرت بدن در مقابله با بیماریها از جمله سرطان کمک شایانی هم میکنه اما شاید بشه گفت 30درصد بطور مثال سناتور جمهوریخواه امریکا ویکی از میلیاردرها ان کشور جان مک کین معروف به سگ هار بود که چند سال قبل بر اثر سرطان مغز در گذشت خوب باری اینچنین فردی پول خرج کردن به میزانی برای بهبودش معنی ومفهومی نداشت خدا کنه هیچکس به بیماریهای صعب العلاج دچار نشود چون نه تغذیه ونه دارو اثرات پایداری دردراز مدت بر انسان باقی نمیگذاره فقط در مردن انسان تاخیر می اندازه
  • امیرعلی IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    45 2
    نمیتونم جلوی اشکام رو بگیرم. من رو بچه ها خیلی حساسم
    • افشین IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      28 0
      درود بر شرفتون
  • امي IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    40 1
    فقط ميتونم بگم اجرشون با خداوندمتعال
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    29 3
    ان شاء الله خداوند همه ی بیماران را شفا بدهد.
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    32 1
    زنده باد سربازان وطن، خیلی گریه کردم، ان شاءالله خدا شفای همه بیماران رو به خاطر حضرت زهرا سلام الله علیها عنایت کنه وبه حرمت ایشون فرج آقا رو برسونه، یا علی
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    41 1
    یا امام رضا من که شرمنده تم ، ولی به حق پسرت خودت شفاش بده
  • رضا.پ IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    28 2
    بغض گلویم راگرفته.ازخداوندمتعال می خواهم که لباس عافیت برتن محمدوهمه بیماران پوشانده وسلامتی عاجل عنایت فرمایدانشاءالله
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    22 0
    ارتش مردمی یعنی همین خدا را شکر
  • حمید IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    18 0
    خدا همه ی بیماران به خصوص کودکان بیمار را شفا دهد. واقعا سخت هست ...
  • ali IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    22 1
    چه کار قشنگی ، ذل کودکی رو شاد کردید ، خدا خیرتان بده
  • علی IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    24 1
    ان شاء اله خداوند به حق امام رضا(ع) آقا محمد عزیز و تمامی بیماران ما را شفا دهد.
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    22 1
    دَم ارتشيان با غيرت گرم
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    16 1
    از زمانی که سبوس گندم را از آرد جدا کردند و نان بی رمق به مردم دادند سرطان گسترش پیدا کرد بهترین ماده غذایی گندم (سبوس) را به خورد دام میدهند
    • مجتبی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      1 1
      گندم بی سبوس باعث تغذیه سلول های سرطانی می شود و گندم کامل برعکس، بسیاری از بیماری ها را از بدن دور می کند.
  • Hashem Fadavi IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    23 0
    دم هوانیروز کرمانشاه گرم
  • پیروز IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    17 0
    آفرین به سربازان وطن این تیز پروازان ایران عزیز و کسانیکه آرزوی این کودک بیمار را برآورده کردند
  • ناشناس IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    12 1
    دعا می کنم انشالله تمام بیماران شفا پیدا کنند و یه زندگی عادی رو شروع کنند . درد بیماری جانکاه و هزینه های درمان و دارو جانکاه تر . خودم مریض دارم و 50 درصد حقوق ناچیزم در هرماه صرف خرید دارو میشه .
  • داود طالبی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    11 0
    افرین به ارتش قهرمان
  • بسم رب الشهدا IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    11 0
    حقیقتا بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم. نمونه های مشابه این فعالیت ها مثل ان کودک سرطانی که به مقرر نوپو رفته و انجا هم به مانند این دلبند گرفتار ارزویش براورده شده بود مرا به به وجد اورد و روزنه امیدی در دلم به وجود اورد که هراز چندگاهی میتوان در میان انبوه اتفاقات ناگوار این دنیا در سایه این موجود دوپا به رحم و مروت او نیز دلخوش کرد.
  • علی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    9 0
    واقعا لطفی که در حق این کودک کردن قابل تقدیر و ستایش است دست تک تک عوامل را با ید به گرمی فشرد که لبخند و شادی هر چند کوتاه مدت بر لبان این کودک معصوم نشاندن.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    8 0
    درود بر شرف هوا نیرو ز. و خداوند متعال انشاا...تمام مریض ها را شفا عنایت فرماید
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      0 0
      ان شاءالله اصله
  • محمد IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    7 0
    دمشون گرم، خدا سلامتی بده به همه کسانی که این کار دلچسب رو هماهنگ کردند و خداوند شفای معجزه وار خودش رو به محمد عزیز عطا کنه ان شاء الله
  • مهدی US ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    7 0
    جای تقدیر داره از کسانی که زحمت فراوان کشیدند تا این برنامه رو مهیا کنن...
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    6 0
    فر ارتشتاران و سپاهیان ایرانزمین را می ستاییم.
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    9 0
    پایگاه یکم هوانیروز ارتش ممنووووووووووووووووووووووون.
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    7 0
    درود بر شرفتون درود بر ارتش و سپاه
  • علی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    12 0
    وقتی ارتشی داریم که برآورده کردن آرزوی یک فرزند ایران زمین، برایش اهمیت داره ببین برای خاک وناموس این وطن خودش رو فدا میکنه هیچ جای تعجب نداره
  • محمدامین شرافت IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    5 1
    عزیز دلم ببخش هم نوعانت رو که به علم مقابله ی قطعی با سرطان دست پیدا نکردن و همچنین ازشون بگذر که هزینه های درمان رو بسیار بالا بردن
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    8 0
    خدا شفا بده درود بر همه کسانی که در برآوردن این آرزو دستی داشته اند. خدا قوت
  • مردم ایران IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    7 0
    خداوند همه بیماران را شفا دهد خصوصا محمد عزیز احسنت به هوانیروز
  • امید IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    6 0
    عالی بود امیدوارم خوب شود
  • مرتضی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    7 1
    واقعا با خواندن این متن که گریه از چشمانم میریزد..واقعا تشکر میکنم از بانیان این کار انشاله مداوم باشد....یک ایران تشکر میکند
  • عباس کشاوورزنیک IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    3 1
    درود به دلاورمردان ارتش غیورایران امیدوارم به فاطمه زهرا س هرچه زودتر سلامتیش را بدست اودرد
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    6 0
    درود ب شرفتون
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    5 0
    خداکمکشون کنه،دمشون گرم بچه های هوانیروز
  • صمد IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    6 0
    یا من اسمه دواء و ذکره شفاء. خداوند متعال به برکت امام زمان(عج) به همه عزیزان ما الساعه شفای عاجل و کامل و به پرسنل شریف هوانیروز و همچنین به عزیزان موسسه خیریه موفقیت روزافزون عنایت فرماید.
  • اکبر IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    3 0
    زنده باد قهرمانان هوانیروز هزاران هزاران هزاران بار
  • ایرانیان IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    5 0
    دورود بر شرف تمام کسانی ک ارزوی کودکمان را براورده کردن جاودانه باد ارتش ایرانیان
    • علی شکوه IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      3 1
      درود بر کسانی که آرزوی کودکان را بر آورده میکنند
  • محمود IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    7 0
    کنار خیابون تو ماشین متن محمد و بچه های هوانیروز رو خوندم کلی اشک ریختم اشک بخاطر محمد و پدر و مادر محمد و کار بزرگ هوانیروز من خواهرم مادرم و خاله ام رو بخاطر این بیماری لعنتی از دست دادم امیدوارم خدا بحق گلوی تیر خورده آقا حضرت علی اصغر بهش سلامتی بده
  • کامران IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 0
    ان شاالله شفا بگیره.خدا به اونهایی که باعث شادی این کودک شدن خیر بده.
  • قدری . اردبیل IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 0
    خیلی از از مسئولان هوانیرو قدر دانی میکنم . همین که دل یه کودک بیمار سرطانی و خوشحال کنی و به آرزوش برسونی . یعنی دلت با خداست انشالله خدا به حق ۵ تن همیشه دلتونو شاد کنه و به شما و خانوادتون سلامتی بده. من از این کار شما از ته دل خوشحال شدم
  • سارا IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    5 0
    خدا به حق حضرت زهرا شفاش بده،داداش منم ۶ سالش بود که بر اثر سرطان خون فوت کرد،خیلی کوچولو بود
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    3 0
    آفرین
  • عادل افسرنام IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    4 0
    اشکم دراومد ممنون از برداران ارتشی
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    3 0
    خدا خیر بده ارگانهای نظام رو ، واقعا فک نمی‌کردم یه همچین کاری برای این بچه انجام بدن
  • محسن IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    4 0
    خدایا به بزرگیت قسم...خدای همه مریضا رو شفا بده.ایشالا خدا لباس عافیت تن محمد آقامون بپوشه.الهی آمین
  • ع.ت IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    4 0
    خدایااین.بنده.پاک.ومعصوم.راشفابده.یاامام.رضاخودت
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    4 0
    خدایا به حق شاه ایران زمین به حق غریب الغربا ومعین ضعفا آقا علی ابن موسی الرضا همه بیماران سرطانی رو شفا بده بخصوص کودکان سرطانی رو .آقا جان به حق جوادت یه نظری کن
  • M IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 0
    هزاران آفرین برشماباد همیشه سربلندباشید شفای عاجزانه برای تمام بیماران مسئلت مینمایم انشاءالله
  • امنه IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    3 0
    خیلی اشک ریختم خدا نصیب نکنه .خدا شفا بده و به مادر پدرش استقامت عطا کنه.وهزاران درود بر ارتشیان غیور ومردمی کشورم
  • محمد از شیراز IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 0
    باید همه از خدا بخوایم تا سرطان ریشه کن بشه . یا خدا
  • سینا اقابابایی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 0
    درود بر شرفشان که ارزوی این کودک بیمار را براورده کرده اند. واقعا افرین
  • محمد IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 0
    سلام امیدوارم هرچه زودتر خوب بشود خیلی ناراحت شدم بخاطر مریض بودنش تشکر از تمام کسانی که این بچه به آرزویش رساندن
  • درود بر ارتش IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 0
    درود بر ارتش جمهوری اسلامی ایران که همیشه با فداکاری هایش دل مردم را شاد میکند
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 0
    ارتش برادرمن
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    3 0
    خداوندا شفای این بچه برای تو کوچکترین سختی نداره بحق عزیزترین مخلوقاتت شفاش بده
  • هادی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 0
    درودبه شرفت فرمانده هوانیرو
  • جلال IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 0
    با سلام خدمت چنین انسانهای عزیزی که در ارتش وطنم ایران هستند از خداوند متعال خواستار سلامتی برای تمام پرسنل و دست اندکاران این حرکت انسانی خواستارم.
  • محسن IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    4 0
    خدایا بحق محمد و آل محمد همه مریضان را بخصوص کودکان که با شنیدن ناراحتیشان قلبم به درد می آید شفای عاجل عنایت بفرما.
  • آران IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    4 0
    ارتشی که چهار شهید تک اور تقدیم کرد برای نجات پیکر بی جان دختر برهنه ایرانی که عراقیها به نخل بسته بودن ،؛ این که یک پسر بچه زنده هست . ممنون از ارتش قدرتمند ممنون
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      0 0
      خدا به حق علی اصغر امام حسین خودش به همه مریضا شفا بده ، دستمریزاد ارتش با غیرت
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    ایشالله خدا شفاش بده ایشاللله
  • اعظم IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    خدا همه مریضاروشفابده. دستمریزادبه دلاوران نیروهایی.
  • بهرو ز نوشین فر IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    درود به. فرمانده ای که. آرزوی. این فرزند ایران. بزرگ را برآورد. کرد من بعنوان یک. پدر و یک معلم پبر با تمام وجود به این. فرمانده تعظيم میکنم 5297
  • حسین IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    خداوند جان تمام هموطنانی که برای دفاع از وطن خدمت می کنند، حفظ کند،. خداوند این بیماری را از جان این پسر بیرون، ودل اهل خانواده اش را شاد بگرداند
  • نادر IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    کودکان معصوم منم کودک سرطان خون فوتی دادم اکثرا درمان ندارند تب اسلامی و سنتی و...کار ساز نیستن از هر لحظه زندگیشون میترسین
  • محمد IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    درود به تمام ارتشی های اصیل ایران زمین . ژنتیک ،تشعشعات موبایل و دکل مخابراتی و پارازیت سس تند ، گوشت قرمز ، استرس ، سوسیس کالباس قرص پروفن بدون آب . البته ۶۰ درصدش ارثیه پیشگیری خوردن لیمو ترش و سیب هر روز .
  • آیدا IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    همه میدونیم سرطان رو خدا نداده ما با دستکاری میوه ها و غذاها و لبنیات سرطان رو بوجود اوردیم.وقتی وایتکس توی شیر ریختیم و گوشت گربه رو توی سوسیس.وقتی واکس روی سیب زدیم و مواد سمی برای ازبین بردن تلخی زیتون شور.... و هزاران کلک برای پولدار شدن خدا آخرت اونا رو سیاه کنه که سرطان رو بوجود اوردن
  • مالک نیسی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    من که این متن خواندم خیلی گریه کردم واز فرمانده محترم هوا نیرو ممنونم ودعا گوهستم وشفای عاجز برای محمد ازخداوند خواستارم درود برملت فهیم ایران وطن من
  • IRAN IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    ان شاالله خداوند تمام بیماران را شفا بده تا دوباره شاهد چنین صحنه های غم انگیزی نباشیم. دم رفقای ارتشی گرم
  • یحیی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    خدایا ای مهربان تر از مادر به فرزند؛ به بزرگی و کرامتت قسم می دهیم به خون مظلومان و شهیدان کربلا تا اکنون قسم می دهیم این دردانه را به پدر و مادرش ببخش و شفای عاجل عنایت فرما ای مهربان ترین مهربانان از ارتش عزیز و مددکاران مهربان نیز سپاسگزاری می کنیم که با این کار ارزشمند اندکی از آلام این دردانه کاستند
  • ژاله IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    خداوند پشت و پناه همه کسانی که با خلوص نیت برای شادی و یک لحظه لبخند محمد عزیز تلاش کردند باشد خدایا به بزرگیت قسمت میدهم این بچه را شفا بده
  • محمد IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    واقعا دردناک بود بغضم واقعاترکید
  • دنیا IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    دلم گرفت
  • سعید IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام پسرمن علاقه زیادی به نظام داره تامراحلی هم رفت اماچراباید پزشک بچه من ناامیدکنه توراخدارسیدگی کنید
  • بانوی ایرانی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    درود بر شرف و غیرتت، دلاور درود بر دلاور مردان نیروهای مسلح کشورم ..‌ هنوز سلیمانی ها در راهند ان شاءالله.. با آرزوی سلامتی و شفای عاجل ،واسه همه مریضها....
  • مجید IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    خدایا خودت بهتر میدانی چرا خلق کردی و چرا اینجوری میمیرانی فقط ازت میخام به حق بزرگی خودت در این نوع بلاها صبر و شناختمان نسبت به خودت را هم زیاد کن
  • سجاد IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    محمد جان انشالله خوب بشی افتخار ماهستی فرمانده با این کار بزرگت
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    درود برشرفت فرمانده هزاران درود
  • امید IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    لذت بردم ازاین کار ارتش بیخودنیست تودل مردم جاداره
  • حمیدرضا IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    الهی به حق ۱۴ معصوم علیهاالسلام وبه حق شهیدان کربلا به کل بیماران به ویژه بیماران سرطانی شفای عاجل عنایت بفرما
  • علی زهیری IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    اللهم شافی وعافی کل مریض بحق محمد وآل محمد اللهم شافی وعافی جمیع اطفالنه من شر کل مرض بحقک یا سمیع العلیم یامن اسمه دواء وذکرهه شفاء
  • علی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    خدا شفا بده همه مریضا را منم پسرم به سرطان روده مبتلا شده چهار ساله هزینه ها خیلی زیاد شده اند کمر خانواده را بریده اند دولت ی فکر اساسی برای این مریضی بکند
  • چیستا IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    خیلی ناراحت شدم وقتی این خبر رو خوندم وعقا سخته یک بچه ی 7 ساله با سرطان مبازه کنه افسوس
  • محمود IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    درود بر هوانیروز قهرمان
  • مهدی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    امیدوارم شفا پیدا کنه . زندگی یعنی همین . باقی مسائل جز بازی نیست . ما لعبتکانیم و فلک لعبت باز // از روی حقیقتی نه از روی مجاز .... غیر اینها نظامی های هوانیروز عزیز ما از بیکاری در اومدن . چون از قرار خیلی بیکارن.
  • بهزاد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    ارتشمون جاش روی سرمون...خاک زیرپاتونم فداییان
  • بهزاد IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    ارتشمون جاش روی سرمون زنده باد فداییان
  • سیدرضاحسینی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام اگر امکان دارد تلفن خانواده محمد برام بفرستید
  • اسداله IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    سلام به همه مردم و ارتش غیور ایران زمین . من نمی دانم این پسر چرا نبایدقابل درمان باشد . پسر من ۱۴.۵ سال داشت در سال ۱۳۹۴ به سرطان خون از نوع بسیار کمیاب یعنی AML مبتلا شد که در ازمایش ژنتیکی نبود و مشخص نبود در اثر چیست چون قبل ان حتی سرما خورذگی قوی هم نگرفته و کاملا سالم بود و وزنش هم حتی کمی زیاد یعنی مثلا اگر بچه نرمال ۵۰ باید باشد او ۵۷ بود ولی خدا را شکر در بیمارستان محک تهران البته به یاری خداوند بزرگ که معجزه برای ما و او کرد و خواهر کوچکش از نظر خونی با او هماهنگ بود با پیوند مغز استخوان بهبود یافته و خدا را شکر تا حالا مشکل زیادی نداشته و نسبتن سالم و بدون مشکل است و من تا جایی که در بیمارستان ها متوجه شدم اگر از نوع ALL باشد که ظاهرا طبق گفته شما از این نوع است احتیاج به پیوند مغز استخوان ندارد و توسط دستگاه از خون خود شخص گرفته و بعد از چند بار احتمال مداوای کامل هست و حتی تا جایی که می دانم در بیمارستان مربوط به سرطان اصفهان که من در اصفهان زندگی می کنم بیمارستان امید سابق و سید الشهدای فعلی این کار انجام می شود . در اینجا جا دارد از کلیه کارکنان و بخصوص مردم خیر که بیمارستان محک را ساخته و در حال کار برای کودکان عزیز میباشند کمال قدر دانی خودم و دیگران را ابراز و از خدا سلامتی روز افزون برای این خیران و نیکو کاران بنمایم در ضمن بگویم بیمارستان محک بزرگترین مجموعه در خاور میانه مربوط به سرطان است که متعسفانه دولت هیچ کمک موثری در کارها به این موسسه انجام نمی دهد و یک موسسه مستقل و مردم جوش است .با ارزوی شفای محمد کودک رنجور چون من میدانم چه سختی می کشد وقتی ان داروی شیمی درمانی را تحمل می کند که من و شما حتی سرم معمولی قندی نمکی که میزنیم بی طاقت می شویم چه برسد به ان سرم های سنگین .خدایا به بزرگی و مهربانی خودت و همه کودکان بی گناه همه بیماران خصوصا این بیماران را شفای عاجل عنایت بفرما .
  • Aria IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    3 0
    درود بر شرف فرماندهان با غیرت ارتش . کار ارزشمندی انجام شده که جای تشکر دارد. با آرزوی شفای عاجل برای همه بیماران و مخصوصا آقا محمد عزیز
  • علی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 0
    انشاالله خدا تمام مریض ها رو شفا بده
  • محمد IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    با سلام ....بی نهایت رو بچه ها حساسم....و موقع خواندن خبر....اشک تو چشام جمع شده
  • خان محمد ادینه IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    دروووووود خداوند بر بزرگان ایران و جهان به خصوص کادر درمان و کادر هوا نیروز من دست و پای تک تک همه این عوامل و پدر ومادر این کودک را می بوسم به امید شفای همه بیماران جهان خان محمد ادینه از دزفول
  • ناشناس IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    اگه هرروز آبلیمو تازه رو توی آب‌جوش ریخته و مصرف شود سرطان از بین میره
  • وحید IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام خداوند خودش به همه بیماران شفا بدهد گریه ام گرفت ممنون و سپاس به آن عزیزان که آرزوی آن عزیز را بر آورده کردند زنده باد انسانیت
  • آسمان IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    چقدر حرکت جالب وانسان دوستانه ای دم همشون گرم واقعا اشک آدمو درمیاره
  • آسمان IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    خداهمه مریضا را شفا بده وبه پدر ومادر این کودکان صبر وتوانایی عطاکنه.درود بر غیرت این عزیزان که این حرکت زیبا وبه یاد ماندنی را برای شادی دل این عزیزان رقم زدند
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    ایول ایول داداش
  • مهرداد IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    چقدر زیبا کاش من هم در این صحنه ها حضور داشتم وخدمتی کوچک انجام میدادم.خدایا شکرت بخاطر وجود انسانهای خوب که هنوز هستند
  • مسعود IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    ای کاش کمی هم پرواز کرده بودند.
    • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      0 0
      نمیشه دوخلبان میخواد اونوقت بچه باید بره عقب
  • هاشمی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    من هم مثل بعضی از هموطنان گریه کردم وازاینکه یگان قهرمان هوانیروزارزوی محمداقارابراورده کردنهایت تشکررادارم دنیامحل دیکته نوشتن است سعی کنیم درست بنویسم خدابخش همه بیمارها شفاعنایت فرماید
  • حبیب IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    آفرین بر ارتش آفرین برهوانیروز غیور خدا اجرتان دهد ماهم خوشحال شدیم
  • آریا IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    درود بر ارتشیان همیشه قهرمان وپهلوان مخصوصآ فرمانده محترم هوانیروز کرمانشاه دل این کودک را شاد کردید خداوند دلتان را شاد کند.
  • مصطفی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    خدا تمام مریضها رو شفا بده زنده باد ایران و ایرانی خوشا به غیرتتون دل یه کودک رو شاد کردید زنده باد ارتش ایران
  • سعید حسینی فرادنبه IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    شفاعت همه بیماران رااز آقا علی بن موسی الرضا می خواهم
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    افرین بر دلاور مردان میهنم
  • فرشید IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    زنده باد زنده باد ...... درود درود .........
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    خدایا به حق بزرگی رحمتت به حق مهربونیت همه مریض هارو شفا بده واقعا جای تشکر داره که آرزوی این کودک رو برآورده کردند
  • هادی حق پذیر IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    خیلی خوشحالم و از خداوند بزرگ هزاران بار سپاسگزارم که انسانیت هنوز وجود دارد و از خداوند میخواهم که به تمامی بانیان این کار زیبا و انسان دوستانه تر مددکاران مهربان تا فرمانده که هماهنگی های رسیدن این پسر به آرزویش بوده سلامت خوشحالی ثروت و سعادت در دنیا و آخرت بده و هر روز خوشحال تر شادتر باشن و در پایان از الله خالصانه درخواست میکنم که این پسر از ورطه بیماری نجات پیدا کند و سلامت و سرحال بشه و‌ به زندگی طبیعی بدون درد همراه با شادی و خوشحالی و زندگی عادی برگردد . الهی آمین رب العالمین
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    از هوانيروز قهرمان بابت اين كار زيبا به نوبه خودم سپاسگذارم. و از تيرتر نامناسب مشرق نيز گله مند.
  • حمید IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    دوردبرارتشیان عزیز ایران واین خلبان عزی
  • ملک پور IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    خداشفای اجل عطا کنه کارتان قابل ستایش هست شیر مارت حلالت شیر پاک حورده
  • دلوان IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    یا امام حسین هرچه زودتر همه مریض هارو شفا بده
  • علـی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    الهم‌اشف کل مریض به برکت صلوات بر محمد و آل محمد(ص) : الهم صل‌علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • فاطمه فردوسی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام وعرض ادب .هرگسی حق دارد ارامش داشته باشد خوب زندگی کند درحد توانش واز این دنیای بیرحم حق خودش را بگیرد من با شنیدن ودیدن این فاجعه از خدا اتماس کردم که شفای عاجل برای این کودکی که چیزی از دنیا ندیده ومادرش با دیدن قدوبال وموهایش اورا تحسین کند برعکس هردم از دل وچشمش خون ببارد این حقش نیست ای کاش به جای پرکردن کمدهایمان از لباس های جورواجور واگر حتی تمکن مالی کمی داریم باهم کمک کنیم تا این کودک با کمک خدا ودعاهای خالصانه شفا یابد من که نمیتوانم با دیدن این صحنه برای خودم چیز گرانی بخرم که اخرش باید روزی ان را بگذارم وبروم اگر دل هرکسی مثل دل من شکست بیایید کمک کنیم از درد این کودک وخانواده اش حتما میتوانیم کم نماییم اابته نه برای خواستن براورده شدن حاجات خودمون فقط اینکه ثابت کنیم انسانیم ودرد مردم را می فهمیم خواهش میکنم اگر میتوانید از خریدهای بیخود دست برداریم ودررهمینجا اعلام کمک خوددرا اعلام نماییم نفر اول خودم داوطلب میشوم به خداقسم که همین کارخیر برای ماهم خیر می اورد دعای تنها کافی نیست کمرهمت ببندیم تا خداوند راخشنود وبعد این کودک را از این همه دردی که می کشد همدلی از هم زبانی بهتر است.وهزاران درود خدمت ارتشیان همیشه باعزت وافتخار.دبیری از شیراز
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    درود برارتش ورزمندگانش واحسنت بر جناب سرهنگ عزیز دوستت دارم خلبان
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    دست همه عزیزان ارتشی درد نکنه. ان‌شاءالله پاداش مهربانی هایتان را از خداوند متعال بگیرید. خداوند به آبروی خوبان درگاهش به محمد و سایر بیماران صحت و سلامت کامل عطا فرماید الهی آمین
  • فاطمه IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    سلام امید که با نور بیداری جهل خاموش گردد، دوستان در طب سنتی ایرانی و نیز طب اسلامی بویژه توسط متخصصان این فن از جمله آقای خیراندیش این بیماری کاملا و با هزينه‌اي بسیار پایین قابل درمان است، چرا به خودتان رحم نمیکنید و به پزشکی جدید که حتی حریف ویروس کرونا نیست دل خوش کرده اید، اندکی تعقل، تفکر🤔
  • علـی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    اونهایی که به دعاهای خیر و ابراز همدردی‌ها منفی دادن!! حتماً حتماً خودشون رو به روانپزشک معرفی کنند... براشون متاسفم که قطعاً از جرگۀ حقیران وطن‌فروش و غربگداها هستند!
  • قادری IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    درود بر ارتش مردمی
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    یدلله ازاذر باجا شرقی ناامید نباشید اقا امام زمان فرموده هروقت ی مشکلی برات پیش اومد برین در عمه ام. زینب را بز نیدامیدوارم ب حق بانوی محنت کشیده این محمدرا وتمام بیماران را شفای عاجل عنایت کند باچشمان پرازاش این متن را نوشتم نا امید نباشید خدا بزرگ است
  • هموطن IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    مرحبا آفرین بر این یاوران با اراده و با شرافت که این چنین به کودکان صعب العلاج توجه خاص دارند و همکاری می کنند.
  • بهمن IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 0
    دم همه بچه های ارتش گرم اشکم دراومد
  • کریم IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    یا حامد و به حق محمد یا عالی و به حق علی یا فاطر و به حق فاطمه یا قدیم الاحسان به حق حسن و حسین علیهم السلام مریضای ما به خصوص کودکان مریضمان رو شفا بده و به مردان و زنان بزرگوار نیکوکارمان در هر لباس و هر قشری به خصوص ارتشیان عزیزمان، عزت و سرفرازی و توفیق نصیبشان بفرما
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    خداوند شفایش دهد آفرین صد آفرین بر برادران ارتشی همیشه آماده در همه جا بویژه در زلزله
  • حسین IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    خدا به حق امام حسین شفا بده9822
  • افشین IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    حالا که دولت اصلاح طلب قبلی فاتحه خزانه را خوانده و کشور را غارت کرده شما هموطناني که توان دارید بخاطر خدا و انسانييت همدیگر رو فراموش نکنید و به همدیگر کمک کنید. از راه دور پای همه خیرین در تمام عرصه ها را میبوسم. خداوند برایتان چندین برابر جبران میکند. گره باز کنید که به هیچ گره ای گرفتار نشید. الهی امين
  • فرشید IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    خدایا همه مریضا را شفا بده اقا محمد را هم شفابده که هرچه زودتر حالش خوب بشه
  • صداقت IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    من در خدمت مقدس سربازی در مدیریت قضایی سماجا بودم و فقط یک نظامی می داند چقدرنامه نگاری و هماهنگی لازم هست تا از اداوت نظامی برای یک کار شخصی استفاده شود و من به نوبه خودم به این فرمانده ارتش و تمام نظامیان چه ارتشی و سپاهی که با این کار ها دل یک کودک را شاد میکنند تشکر میکنم و می گویم شما دل یک ایران را شاد کردید تشکر
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    خدا خیر بهشون بده و اون پسر سلامتی
  • یکی از این مردم IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    ارتش حزب الله یعنی ارتش مردمی...
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    تمام قدبه احترام شما مهربانان بانیان این کار می ایستم وقدردان همه تان هستم
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    دم همه این عزیزانی که ارزوی این کودک رو براورده کردن گرم.پاینده باشید برادران ارتشی
  • محمد IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    سلام، من به نوبه خودم تشکرازتمام پرسنل زحمت کش هوانیروز، وسایرنیروهادارم، ممنون ازلطف درحق این کودک که نشانه انسانیت دوستان است، آرزوی سلامتی برای محمدعزیزوسایربیماران، انشالله
  • امین IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    درودخدابرمومنان ارتش کشورم ایران
  • حامد IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    1 0
    بغض داره خفه ام می کنه . من پدرم رو به خاطره سرطان از دست دادم . خیلی بیماریه سختیه . کاش مسولان یه فکری بکنند . از بیمارستان خیریه امید ارومیه هم تشکر می کنم که کلی از هزینه های درمان بیماران رو تقبل می کنه . خدا به هیچ انسانی نشون نده این بیماری رو .
  • مجید امینائی IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    سلام کاری که دلیر مردان ارتش کردند جهاد در راه خداست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس