شهید فخری زاده نمایه

یک مقام رژیم صهونیستی اذعان کرد که ترور شهید «محسن فخری زاده» ، جلوی پیشرفت برنامه هسته‌ای تهران را نگرفته است.

به گزارش مشرق، یک مقام رژیم صهونیستی سه شنبه شب به وقت تهران اذعان کرد که ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران، جلوی پیشرفت برنامه هسته‌ای تهران را نگرفته است..

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» یک مقام اسرائیلی که نام وی فاش نشده، به شبکه ۱۲ این رژیم گفت که  ترور محسن فخری زاده در سال گذشته، انتظار مورد نظر تل آویو در توقف برنامه‌ هسته‌ای ایران را برآورده نکرد.

این مقام ناشناس رژیم صهیونیستی گفت: «ترور فخری زاده در سال گذشته آنطور که انتظار می‌رفت  مانع توقف در پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران نشد. وضعیت کنونی، پیشرفته‌ترین وضعیتی است که برنامه هسته‌ای ایران به آن رسیده است.»

این مقام صهیونیستی گفت: «تلاش عظیمی از سوی اسرائیل چه به صورت آشکار و چه در پشت صحنه برای سوق دادن [قدرت‌ها به سمت] توافقی ارتقایافته در حین تدوین طرحی برای حمله‌ای عظیم و مهم وجود دارد.»

ترور فخری‌زاده جلوی پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران را نگرفته است

«محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران در ۷ آذر ۱۳۹۹ در منطقه «آبسرد» در دماوند در جریان یک عملیات تروریستی از قبل برنامه ریزی شده از سوی عوامل رژیم صهیونیستی ترور شد و به شهادت رسید.

«ابوالفضل عمویی»، نماینده ارشد مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، یک سال پس از ترور فخری زاده گفت، ایران اینک بسیاری از قدرت هسته‌ای خود را بازیافته و این مسیر پاسخی به ادامه تحریم‌ها و فشارها بر مردم ایران است.

وی به خبرگزاری آناتولی گفت: «ترور محسن فخری زاده توسط رژیم صهیونیستی به ایران ثابت کرد که علیرغم پذیرش و اجرای محدودیت‌ها در برنامه هسته‌ای این کشور، خصومت‌ها با ایران کاهش نیافته است و دانشمندان ما همچنان آماج خباثت عوامل خارجی هستند.»

«مهدی فخری‌زاده»، فرزند دانشمند شهید محسن فخری‌زاده، نیز طی سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه پنجم آذر در تهران با اشاره به مجاهدت‌های علمی شهید فخری‌زاده گفت:« دشمنان،‌ شهید فخری‌زاده را بهتر می‌شناختند. او جهادگری بود که جان خود را در راه تلاش‌های بزرگ علمی‌اش تقدیم کرد و خدا مقام والای شهادت را پاداش او قرار داد.»

فخری‌زاده تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی ایران را مظلومیت کشور دانست و گفت، دشمن بداند که ما دانشمندان‌مان را که نعمت‌های بزرگ الهی هستند می‌شناسیم و راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس