کد خبر 1307280
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
بیانی: دربی جنگ میانه میدان، تجربه و جوانی است/ژستد هنوز با فوتبال ایران آشنا نشده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دربی روز شنبه جنگ میانه میدان، جوانی و تجربه خواهد بود.

به گزارش مشرق، شاهین بیانی در خصوص شرایط استقلال پیش از دربی اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد و البته باید بگویم که دربی با بازی های دیگر متفاوت است ولی فکر می کنم استقلال در دیدار قبل مقابل صنعت نفت آبادان یکی از بهترین بازی های این فصل خود را انجام داد.

وی افزود:به نظر من تیم فرهاد مجیدی عملکرد خوبی داشت. به این دلیل که در دیدار قبل  تاکتیک خود را تغییر داده بود و برای اولین بار با ۴ دفاع بازی کرد. استقلال با وجود این تغییرات مقابل صنعت نفت خوب ظاهر شد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص مهره های این تیم در فصل جاری تصریح کرد: دربی بازی متفاوتی است. در چنین مسابقه ای بازیکن باتجربه تاثیرگذارتر است و آبی پوشان امسال جوان ترین تیم چند دهه اخیر خود را در اختیار دارند. من تا به الان استقلال به این جوانی ندیده بودم. همان طور که می دانید پرسپولیس با تجربه تر است و باید قبول کرد که زمان زیادی طول می کشد تا بازیکنان ما با تجربه تر شوند.

بیانی با اشاره به این که حضور تماشاگران در ورزشگاه بر شرایط بازی تاثیرگذار است، گفت: فوتبال بدون تماشاگر خیلی فرق دارد و فکر می کنم اگه با حضور آن ها برگزار شود باعث می شود که انگیزه بازیکنان بالاتر برود و بازی بهتری ببینیم. امیدوارم که تمام رقابت ها با حضور هواداران برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس قبل از دربی شرایط بهتری دارد

کاپیتان اسبق استقلال در خصوص عملکرد مهاجمان این تیم اظهار داشت: به نظر من ژستد هنوز با فوتبال ما آشنا نشده و نسبت به یامگا در ترکیب جا نیفتاده است. یامگا خیلی سریع، از بازی اول توانست خود را در ترکیب جا کند و به عنوان بازیکن هدف خوب کار کرد. در بازی اول خود مقابل ذوب آهن عملکرد خیلی خوبی داشت و ۲ گل به ثمر رساند.

وی تاکید کرد: شرایط این دو بازیکن با هم متفاوت است. در بازی قبل یامگا هر زمانی که در محوطه جریمه نفت قرار گرفت خطرناک ظاهر شد. وقتی یک تیمی در مقابل نفت آبادان به عنوان میهمان موقعیت های زیادی به دست می آورد و فرصت گلزنی به آن ها نمی دهد، قطعا شرایط خوبی داشته است.

بیانی خاطرنشان کرد: من خودم ۱۴ سال در دربی بازی کرده ام و می دانم شرایطش با دیدارهای دیگر متفاوت است، به همین دلیل نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد. دربی مثل بازی با صنعت نفت نیست که استقلال بتواند صاحب فرصت های زیاد برای گلزنی شود و هر تیمی که بتواند از تک موقعیت هایش بهترین استفاده را کند، نتیجه می گیرد. این دیدار جنگ میانه میدان، جوانی و تجربه  است. به عنوان هوادار استقلال امیدوارم این تیم در دربی به پیروزی برسد.

وی تصریح کرد: همانطور که گفتم به خاطر هواداران که دوستشان دارم و حس می کنم که در چه شرایطی هستند، امیدوارم استقلال برنده دربی شود.از آن ها می خواهم این استقلال جوان را حمایت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس