آتش زدن خودروی شهرک‌نشینان صهیونیست در واکنش به تعرضات آنها+ فیلم

جوانان فلسطینی در پاسخ به تعرضات روزانه شهرک‌نشینان، یک خودروی آنها را که وارد رام‌الله شده بود به آتش کشیدند.

به گزارش مشرق، پس از اینکه دو شهرک‌نشین صهیونیست سوار بر خودروی خود اشتباها وارد منطقه «داور المناره» در مرکز رام‌الله در کرانه باختری شدند، خودروی آنها توسط جوانان فلسطینی به آتش‌ کشیده شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»، نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان که با رژیم صهیونیستی هماهنگی امنیتی دارند، این دو شهرک‌نشین را تحویل صهیونیست‌ها دادند.

فلسطینی‌ها پس از آن در محل مذکور شروع به سر دادن شعار علیه رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان کردند.

شهرک‌نشینان صهیونیست هر روز تعرضات خود علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری را تکرار می‌کنند و برای این کار از حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی برخوردارند.

واکنش حماس

«فوزی برهوم» سخنگوی حماس در واکنش اعلام کرد، مقابله جوانان رام‌الله با شهرک‌نشنیان اقدامی شجاعانه و یکی از مصادیق مقابله با دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان بود.

آتش زدن خودروی شهرک‌نشینان صهیونیست در واکنش به تعرضات آنها+ فیلم

بر اساس گزارش «دنیا الوطن»، برهوم افزود، این اقدامات مقاومتی باید با تمام قدرت در کل کرانه باختری و نقاط تماس ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد، دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان باید در کنار ملت فلسطین باشند و ازآنها در برابر تعرضات شهرک‌نشنیان حمایت کنند نه اینکه در طرف مقابل بایستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی مختاری 291 IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    2 0
    احسنت. کار درستی کردی. اسرائیلی های ملعون دارند نفس های آخرشان را می کشند. فقط 29 روز دیگه تا سال 2022 میلادی مانده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس