تهدید جدی سازمان لیگ در آستانه دربی ۹۷؛ تبلیغات محیطی را اجرا نکنیم، بازی برگزار نمی‌شود!

مسئولان سازمان لیگ در جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس اعلام کردند در صورت عدم اجرای تبلیغات محیطی در این مسابقه اجازه برگزاری دربی را نخواهد داد.

به گزارش مشرق، جلسه هماهنگی دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، در سازمان لیگ برگزار شد.

در این جلسه، نماینده سازمان لیگ خطاب به بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال تأکید کرد در صورتی که اجازه اجرای تبلیغات محیطی به سازمان لیگ داده نشود، این سازمان اجازه برگزاری دربی را نخواهد داد. ناظر بازی نیز با تأکید بر اینکه سازمان لیگ باید تبلیغات محیطی را اجرا کند، اعلام کرد در شرایطی که باشگاه استقلال ممانعت کند، اجازه شروع بازی داده نمی‌شود.

باشگاه استقلال پیش از دربی در نامه‌هایی جداگانه به رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گوشزد کرده بود که به دلیل اینکه میزبان دربی است، تبلیغات محیطی را اجرا خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    0 0
    بماچه
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    0 3
    مشکلتونو قبل بازی حل میکنین، فکرشم نکنید بتونید مث دفه قبل نیم ساعت ما رو تو رختکن معطل کنید! گفته باشیم سازمان لیگ مشکل و قبل بازی حل کنید ما بازیکن ملی پوش داریم اگه بخاطر تاخیر مصدوم شه هم تیم خودمون و هم تیم ملی متضرر میشه
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      2 2
      لنگیا نشستن تاج حق تبلیغاتو بگیره بعد اینا برن از تاج تقلید کنن اینا هم تبلیغاتو بگیرن اگر هم تاج نتونست تبلیغاتو بگیره رو حساب خوش خدمتی لنگیا به سازمان لیگ یه دوزار پرت کنه جلوی لنگ. چه قدر این لنگ حقیره خدایی
  • هادی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    2 1
    بازی برگزار نشه بهتر از اینه زیر حرف زور این سازمان بری..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس