کتاب داستانک‌های زندگی شهید سردار سلیمانی رونمایی شد

کتاب «فقط برای خدا» حاوی داستانک هایی از زندگی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی شامگاه شنبه در ویژه برنامه روایت حبیب در شهر کرمان رونمایی شد.

به گزارش مشرق، این کتاب به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی تدوین و چاپ شده است و مراسم رونمایی آن نیز با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، رییس حوزه هنری کشور و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد. 

در این کتاب داستانک هایی از زندگی‌ سردار سلیمانی به همراه تصاویر این شهید گرانقدر به همت احمد ایزدی و آذر همتی گردآوری شده است. 

شعرخوانی علیرضا قزوه و حامد حسینخانی و روایتگری سید احمدعلی قدسی و محمدرضا حسنی سعدی از دیگر بخش های این برنامه بود.

«کاروان هنری روایت حبیب» در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی به ترتیب در ۱۰ استان کشور به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازد. این رویداد فرهنگی و هنری که به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود از ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۰ به مدت یک ماه در ۱۰ استان مختلف اجرا خواهد شد.

طی این رویداد فرهنگی، برنامه‌های متنوعی چون شب خاطره، شعرخوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر، نقالی و پرده خوانی، حماسه خوانی، رونمایی کتاب و برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی برگزار خواهد شد.

«کاروان هنری روایت حبیب» تا روز شنبه ۱۳ آذرماه با برپایی و اجرای برنامه‌های گوناگون در کرمان ادامه خواهد داشت و در ادامه به استان دیگری اعزام می‌شود که برنامه‌های آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس