کشاورزی نمایه

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس بااشاره به تهاتر محصولات نفتی با نهاده‌های دامی گفت: با صادرات محصولاتی مانند کود اوره، مواد نفتی، پتروشیمی و محصولات کشاورزی می‌توانیم به تراز تجاری با برزیل دست پیدا کنیم

به گزارش مشرق، حجت الاسلام احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیات نشست روز گذشته این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست تهاتر محصولات پتروشیمی، کودهای شیمیایی و نفتی در مقابل واردات نهاده‌های دامی مباحثی را با حضور سفیر برزیل در ایران بررسی کردیم. 

بیشتر بخوانید:

۶۰ درصد واردات کالاهای اساسی از برزیل است

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران ظرفیت خوبی برای رسیدن به تراز تجاری مطلوب با کشور برزیل دارد، ادامه داد: با صادرات محصولاتی از جمله کود اوره، مواد نفتی، پتروشیمی و محصولات کشاورزی مانند پسته، زعفران و کشمش می‌توانیم به تراز تجاری مناسبی دست پیدا کنیم.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: مقرر شده نشست‌ها ادامه داشته باشند و از ظرفیت سفارت جمهوری اسلامی ایران برای تامین نهاده‌های دامی در قالب تهاتر استفاده شود.

آزادی خواه با تاکید بر اینکه با تداوم نشست با سفرا و تجار کشور برزیل می‌توانیم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم، عنوان کرد: سال آینده در کشور برزیل با محوریت محصولات حلال نمایشگاهی برگزار می‌شود، تولیدکنندگان ما در زمینه غذا و پوشاک می‌توانند محصولات خود را ارائه کنند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس