کد خبر 1309561
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
دانشجویان مطالبه گر به دیدار اژه‌ای رفتند

در آستانه روز دانشجو دیدار دانشجویان مطالبه‌گر با قاضی القضات در حال برگزاری است.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه دیدارها و نشست‌های هم‌اندیشی با طیف‌ها و قشرهای مختلف و متنوع، همزمان با ایام روز دانشجو دیداری چند ساعته با دانشجویان داشت که در فضایی صمیمی و صریح برگزار گردید.

ببینید:

فیلم/ دستور اژه‌ای برای بررسی ویژه وضع بورس

قرار است وقتِ عمده‌ای از این جلسه، در اختیار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی باشد تا نظرات و مطالبات خود را به صورت رو در رو با رئیس قوه قضائیه مطرح نمایند.

ببینید:

فیلم/ توصیه اژه‌ای به مجازات‌های جایگزین

در این جلسه نمایندگانی از بسیج دانشجویی، جامعه‌ی اسلامی دانشجویان، دانشجویان مستقل، دفتر تحکیم وحدت، جنبش عدالتخواه دانشجویی، انجمن اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم قضایی و گروه‌های جهادی دانشجویی حضور داشته و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام اژه‌ای به بیان مطالبی در اهمیت حرکت پیشرو و مطالبه گرایانه جنبش دانشجویی در مسیر آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی پرداخت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • تندیس IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    1 3
    این دانشجویان مطالبه گر در دوران روحانی کجا بودند و چرا انگاه بدیدار سران نمیرفتند . اینکه از مسئولین خدوم و دلسوز مطالبه گری کنیم هنر نیست هر گاه ابوذروار مقابل کاخهای سبز اشرافی ایستادیم و نهیب زدیم هنر است
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    1 0
    خداوند پدرت را بیامرزد اگر زحمتی نداشته باشد به پرونده 33درصدی حق وسدید در شرکت فراب هم یک نگاهی بیندازید والله ثواب دارد 60 هزار سهامدار وسدید با خانواده هایشان چشم براه نظر قاضی هستند پرونده ای که بارها رای قطعی صادر شده و4 بار ماده 18 اعمال گردیده ولی هنوز در پیچ وخم دادگاهها سردر گم است
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    چرا زنده از تلویزیون پخش نمیشه؟
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    هرچه زودتر حسن روحانی را محاکمه بکن
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    چرا حسن روحانی را محاکمه نمی کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس