کد خبر 1309854
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
اسرائیل: برنامه جاسوسی را همچنان به کشورهای مختلف می‌فروشیم

یک رسانه صهیونیست اعتراف کرد، اسرائیل همچنان به کار فروش برنامه جاسوسی و شنود خود به کشورهای مختلف ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه فاش کرد، شرکت (ان اس او) از این پس برنامه جاسوسی و شنود خود را به شکل مشروط به مشتریانش خواهد فروخت.

بیشتر بخوانید:

افزایش درخواست‌‎ها برای تحریم شرکت جاسوسی رژیم صهیونیستی

این رسانه عبری زبان به نقل از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد، از این پس فروش برنامه‌های جاسوسی شرکت ان اس او به شکل مشروطی به سرویس‌های اطلاعاتی صورت خواهد گرفت!!!

به ز عم این رسانه قرار است از این پس شرکت اسرائیلی اطلاعات مشتری نهایی را در اختیار وزارت جنگ قرار بدهد و بعد از دریافت مجوزهای لازم این صادرات انجام شود.

قرار است از این پس در قراداد کشورهایی که به دنبال جاسوسی از طریق برنامه شنود اسرائیلی هستند، تاکید کنند که این برنامه را برای مبارزه با تروریسم خریداری می‌کنند.

شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل در ادامه گزارش خود خبر داد، در حالی این مسئله مطرح می‌شود که چند روز قبل‌تر رویترز خبر داد، شرکت اپل از شنود دست کم ۹ تلفن همراه کارمندان وزارت خارجه آمریکا توسط برنامه‌های شرکت اسرائیلی ان اس او خبر داده بود.

شش ماه قبل تر هم روزنامه گاردین از جاسوسی برنامه‌های شرکت ان اس او از روزنامه نگاران، فعالان حقوق بشر و رهبران کشورهای جهان پرده برداشته بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس