کد خبر 1310497
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
تفاوت 16 آذر رئیسی و روحانی/ ردیف اول به دانشجویان رسید

نشست آیت‌الله رئیسی با دانشجویان که به مناسبت ۱۶ آذر برگزار شد، نسبت به گذشته تفاوت‌های قابل توجهی داشت که شاید مهم‌ترین آن نشستن دانشجویان در ردیف اول و در کنار رئیس‌جمهور بود.

به گزارش مشرق، نشست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با دانشجویان که روز گذشته به مناسبت ۱۶ آذر برگزار شد، تفاوت‌های قابل توجهی نسبت به نشست‌های سال‌های گذشته و برنامه‌های دانشجویی دولت تدبیر و امید داشت، تفاوت‌هایی که شاید به دلیل شلوغی برنامه‌های روز دانشجو و سخنان صریح دانشجویان دیده نشد.

*  ردیف اول به دانشجویان رسید

مهم‌ترین تفاوت این دیدار دانشجویی با دیدارهای که رئیس دولت قبل با دانشجویان داشت، نشست دانشجویان در ردیف اول و در کنار رئیس جمهور بود. 

تفاوت ۱۶ آذر رئیسی و روحانی

تفاوت ۱۶ آذر رئیسی و روحانی

این در حالی است که در سال‌های گذشته، تعداد زیادی از مسئولان و وزرا در کنار روحانی می‌نشستند و در روزی که به دانشجو اختصاص داشت، جایی برای دانشجو در ردیف اول در کنار رئیس جمهور نبود.

تفاوت ۱۶ آذر رئیسی و روحانی

* صمیمت دانشجویان و رئیس‌جمهور

نکته بعدی صمیمیتی بود که میان دانشجویان و رئیس‌جمهور دیده در نشست ۱۶ آذر دیده شد. 

تفاوت ۱۶ آذر رئیسی و روحانی

این صمیمت موجب شد تا دانشجویان در این نشست جدای اینکه پشت تریبون سخنان خود را با صراحت مطرح کردند، فرصت‌های دیگری را هم برای گفت وگو با رئیس‌جمهور و بیان نکات خود داشتند.

دانشجویان در نشست ۱۶ آذر اخیر جدای اینکه اگر انتقادی داشتند با صراحت مطرح کردند، از سویی هم اگر پیشنهاداتی برای کمک به دولت داشتند، آن را شخصا به رئیس جمهور ارائه کردند.

تفاوت ۱۶ آذر رئیسی و روحانی

 * دیدار رئیس جمهور با اساتید دانشگاه

دیدار رئیس جمهور با اساتید دانشگاه شریف و برگزاری یک نشست هم‌اندیشی با اساتید هم از نکات قابل توجه این نشست بود. آیت‌الله رئیسی به جای اینکه با مستقیم با خودرو  به سالن برنامه ویژه رو دانشجو برود، زودتر وارد دانشگاه شد و قبل از برگزاری مراسم دانشجو ضمن دیدار و گفت‌وگو با اساتید از نمایشگاه دستاوردهای علمی و تحقیقاتی دانشگاهیان دانشگاه شریف هم بازدید کرد. 

* فرار رئیس دولت قبل از انتقادات دانشجویان

در سال‌های آخر دولت و تدبیر و امید و در زمانی که انتقادات زیادی به عملکرد و سیاست‌های دولت وجود داشت، نشست‌های ۱۶ آذر رئیس‌جمهور وقت، با حضور کمتری از دانشجویان برگزار می‌شد و گاهی هم رئیس دولت سعی می‌کرد برای فرار از انتقادات نمایندگان اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی، یا به دانشگاه نرود یا نشست روز دانشجو را در دانشگاه‌های تهران که دانشجویان بیشتری دارند، برگزار نکند.

تفاوت ۱۶ آذر رئیسی و روحانی

دانشجویان در دولت گذشته همواره نسبت به اینکه صدایشان شنیده نمی‌شد، انتقاد داشتند، اما آیت‌الله رئیسی نشان داده تلاش دارد تا همواره صدای دانشجویان را بشنود.

تفاوت ۱۶ آذر رئیسی و روحانی

 رئیسی البته در زمان آغاز سال تحصیلی جدید هم وقتی به دانشگاه تهران رفت، بعد از مراسم با حضور در محوطه دانشگاه در جمع دانشجویان فرصتی را برای شنیدن دیدگاه‌های دانشجویان در نظر گرفت، این در حالی است که براساس روند هرساله، تشکل‌های دانشجویی در مراسم آغاز سال تحصیلی فرصتی برای بیان دیدگاه‌های خود پیدا نمی‌کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    20 13
    خدا نگذرد از مسئولی که متکبر و غرور کاذب دارد!!مسئولی که دوره مسئولیتت تمام شد و فقط توانستی به طور معجزه آسا مردم را بدبخت و بیچاره کنی آیا ارزش این کار را داشت مگر تو چند سال دیگه زنده ای؟
    • محسن IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      12 11
      در پایان دولت روحانی امار فوتیهای کرونا ۷۰۰ نفر بود که با تدبیر درایت واردات واکسن توسط دولت رییسی این رقم بعد ۱۰۰ روز ۷۰ نفر شده به عبارت دیگر اگر همچنان دولت قبلی بود در این ۱۰۰ روز حدودا۶۰ هزار نفر براثر کرونا فوت کرده بودند ایا وقت محاکمه دولت روحانی نشده؟
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      4 0
      اگه هر کی اینطوری فکر میکرد دیگه به کسی ظلم نمیکرد
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    8 21
    مسئولین همشون سر و ته یک کرباسند
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      11 5
      بی لیاقت بنفش
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      8 15
      بعضی ها تفاوت کاه و زعفران را نمی دانند. و همه را به یک چشم می بینند. کوردل اگر پشت به نور کند به نور آسیبی نمی رسد.
    • DE ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      0 0
      اصلاح تبه کارها و غربگداها و حزب اشرافی همشون سر و ته یه کرباسچی هستند.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    5 13
    تفاوت شفاف است* قبلا رئيس جمهور روحانى يك حجت الاسلام و المسلمين بود حالا رئيس جمهور رئيسى يك آيت الله هستند.
    • كشيك شب IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      3 0
      اشتباه نكنيد اقاى رئيسى هم حجت الاسلام و المسلمين هستند. رئيسى يك سيد بزركوار عزيز و دوست داشتنى است كه در همين ١٠٠روز تفاوت كاري اش با شيخ حسن روحانى اشكار است
  • محمدایوب IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    9 8
    مقایسه رییسی با روحانی مقایسه مع الفارق است مقایسه عشق با نفرت است
  • DE ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    0 7
    شباهت هر دوتاشون در نرخ افزایش دلار و ناکارآمدی در ثبات اقتصادی و رفاه اجتماعی
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    3 0
    هیچگاه رییسی رو با روحانی مقایسه نکنید چون روحانی فقط میخواست به غرب خدمت کنه بس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس