کد خبر 1310581
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
بازگشت قشقایی به صدر جدول لیگ یک/ ملوان در خانه متوقف شد

تیم فوتبال قشقایی با برتری ۲ بر صفر برابر ویستاتوربین به صدر جدول رده‌بندی لیگ یک صعود کرد.

به گزارش مشرق، هفته نهم لیگ یک فوتبال ایران با ۷ دیدار از ساعت ۱۴ در شهرهای مختلف ایران برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال قشقایی در خانه موفق شد با گل‌های محمد عابدی در دقیقه ۴۳ و مرصاد فلاح‌نژاد در دقیقه ۶ +۹۰ ویستاتوربین را شکست دهد و به صدر جدول رده‌بندی بازگردد. آرمان گهر نیز در خانه خود با نتیجه ۲ بر یک خیبر خرم‌آباد را شکست داد تا نخستین شکست خیبر تحت هدایت عبدالله ویسی را رقم بزند. سایپا در خانه با نتیجه بدون گل برابر پارس جنوبی جم متوقف شد تا ناکامی های نارنجی‌پوشان ادامه پیدا کند.

رایکا در بابل میزبان استقلال خوزستان بود که با نتیجه ۲ بر یگ برابر مهمان خود شکست خورد و فرصت نزدیک شدن به بالانشینان را از دست دهد. ملوان صدرنشین در خانه در بازی که با حواشی همراه بود، برابر مس کرمان رده ششمی به تساوی یک بر یک رسید تا شاگردان مازیار زارع صدر جدول را دوباره تحویل قشقایی بدند. در این دیدار ابتدا مهرداد آوخ در دقیقه ۱۴ برای مس گلزنی کرد و حمید کاظمی در دقیقه ۲۵ با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند. در داربی شهرداری‌ها، دو تیم شهرداری همدان و شهرداری آستارا به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تیم فوتبال ماشین‌سازی در اولین تجربه هدایت مسعود حیدرزاده، باز هم نتوانست به نخستین پیروزی خود در لیگ یک دست پیدا کند و با نتیجه ۲ بر ۲ برابر شمس آذر قزوین به تساوی دست پیدا کند و کماکان با ۲ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس