کد خبر 1310584
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
با توجه به اظهارنظر رئیس فدراسیون پزشکی؛ هفته نهم لیگ برتر هم بدون تماشاگر شد

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از فراهم شدن شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها در چند روز آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، دکتر غلامرضا نوروزی در خصوص فراهم شدن شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: در چند روز گذشته جلسه‌ای در کمیته ستاد ملی کرونا تشکیل شد و به زودی ظرف چند روز آینده ساز و کار سامانه هوشمند امید فراهم می‌شود. این سامانه، واکسیناسیون افراد را برای مراجعه و حضور به اماکن ورزشی کنترل می‌کند.

وی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد درباره حضور تماشاگران در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ورودی ورزشگاه‌ها باید به این سیستم مجهز شود. مشکلی در استان تهران نداریم و در شهرستان‌ها هم در حال تکمیل و برطرف کردن موانع هستیم. من هم مانند تماشاگران آماده حضور آنان هستم اما با کوچکترین بی‌تدبیری شاهد شیوع مجدد این بیماری خواهیم بود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: برخی اصول همگانی در کشور داریم که اهمیت به شیوه‌نامه‌ها تا زمانی که این بیماری وجود دارد، الزامی است. همکاری با مسئولان برگزاری مسابقات در رشته‌های ورزشی مختلف، رعایت فاصله اجتماعی بر اساس جایگاه‌های مشخص و زدن ماسک از موارد حائز اهمیت است.

با توجه به اظهارنظر رئیس فدراسیون پزشکی که اعلام کرده سامانه هوشمند در چند روز آینده راه‌اندازی می‌شود، باید گفت که مسابقات هفته نهم و دهم لیگ برتر فوتبال در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس