نتایج کامل فینال لیگ کشتی آزاد/ شکست گلیج مقابل محمدیان

تیم صنایع مازندران با برتری مقابل تیم فولادین ذوب آمل عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، در جریان دیدار فینال رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی، تیم های صنایع مازندران و فولادین ذوب آمل به مصاف هم رفتند که در پایان تیم صنایع با برتری ۶ بر ۴ عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کرد.

در مهمترین مبارزه‌های برگزار شده دیدار فینال، در وزن ۵۷ کیلوگرم عباس گادژی ماگمدوف دارنده مدال طلای جهان از روسیه مقابل رضا اطری آزادکار کهنه کار تیم ملی از تیم آمل با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید.

در وزن ۶۱ کیلوگرم رحمان عموزاد رحمان عموزاد دارنده مدال‌های طلای نوجوانان و جوانان جهان از تیم صنایع مقابل پیمان نعمتی با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر صاحب برتری شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم فرزاد عموزاد دارنده مدال طلای جوانان جهان از تیم صنایع مازندران در یک مبارزه سخت در حالی که ۲ بر صفر از مرتضی قیاسی نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در المپیک توکیو عقب بود، در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ به برتری رسید تا تیم صنایع صاحب سومین پیروزی پیاپی شود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی دارنده مدال طلای جوانان جهان ۲۰۲۱ و نماینده ایران در مسابقات جهانی نروژ، مقابل ماگومد رسول گاژی ماگمدوف روس و دارنده ۲ مدال طلای جهان از تیم صنایع مازندران با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد تا چهارمین مبارزه نیز به سود صنایع شود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، تیمور بیژوئف روس و دارنده مدال برنز جهان ۲۰۲۱ مقابل جمال عبادی از تیم صنایع مازندران با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید تا اولین پیروزی تیم فولادین ذوب آمل در مبارزه پنجم بدست بیاید.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، ماگومد حبیب ماگمدوف بلاروس و دارنده مدال نقره المپیک توکیو در وزن ۷۴ کیلوگرم، از تیم آمل با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل علی سوادکوهی تن به شکست داد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم احمد بذری ۱۱ بر صفر مقابل وفایی پور به برتری رسید تا قهرمانی صنایع مسجل شود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم محمد جواد ابراهیمی از تیم صنایع مقابل فیروز پور به روی تشک نیامد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان ۲ بر ۲ مقابل مجتبی گلیج از تیم صنایع صاحب برتری شد.

و در نهایت در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع دارنده مدال‌های برنز المپیک و طلای جهان مقابل اسماعیل نجاتیان از تیم صنایع ۵ بر صفر پیروز شد تا دیدار فینال در نهایت با حساب ۶ بر ۴ به سود صنایع به پایان برسد.

هدایت تیم صنایع بر عهده رضا یزدانی دارنده ۲ مدال طلای جهان و هدایت تیم فولادین ذوب آمل بر عهده مصطفی میرعمادیان مربی تیم ملی کشتی آزاد بود.

فولادین ذوب آمل صفر – صنایع مازندران ۱ (اسامی تیم آمل در ابتدا آمده است):

۵۷ کیلوگرم: رضا اطری صفر – عباس گادژی ماگمدوف، برنده ۱۰
۶۱ کیلوگرم: پیمان نعمتی صفر – رحمان عموزاد ۱۰
۶۵ کیلوگرم: مرتضی قیاسی ۲ – فرزاد عموزاد ۲(برنده)
۷۰ کیلوگرم: عرفان الهی صفر – ماگومد رسول گاژی ماگومدوف ۶
۷۴ کیلوگرم: تیمور بیژویف ۶ – جمال عبادی صفر
۷۹ کیلوگرم: ماگومد حبیب کادی ماگمدوف ۵– علی سوادکوهی ۶
۸۶ کیلوگرم: هادی وفایی پور صفر– احمد بذری ۱۱
۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور برنده– محمدجواد ابراهیمی(روی تشک نیامد)
۹۷ کیلوگرم: محمدحسین محمدیان ۲(برنده)– مجتبی گلیج ۲
۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع ۵- اسماعیل نجاتیان صفر

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس