مواضع طرف های اروپایی کمی تغییر کرده است

محمد مرندی کارشناس مسائل بین الملل تاکید کرد ‌که مواضع طرف های اروپایی در مذاکرات وین دچار تغییرات مثبت جزئی شده است.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، محمد مرندی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد که مواضع طرف‌های اروپایی در مذاکرات هسته‌ای وین دچار تغییرات مثبت شده است.

وی در این باره توضیح داد: ارائه پیش‌نویس‌های جدید از سوی هیأت مذاکره کننده ایرانی در (مذاکرات وین) به معنای عدم اعتبار پیش‌نویس های قبلی نیست.

مرندی در ادامه اشاره کرد که پیش‌های جدید تیم مذاکره کننده ایرانی بدان معناست که پیش نویس های قبیلی کامل نبوده اند.

این کارشناس مسائل بین الملل در پایان خاطرنشان کرد: مواضع اروپایی‌ها در قبال پیش‌نویس‌های ارائه شده هیأت ایرانی کمی تغییر کرده است.

وی افزود: این تغییر موضع نشانه خوبی است اما همه چیز بستگی به طرح نهایی دارد، اینکه تمام حقوق مد نظر ایران را به رسمیت می شناسند یا خیر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    1 1
    زمانی که تحریم بردارن نه فقط حرف البته دانش هسته ای نباید عقب بیافته این همه هزینه و شهید شدن
  • Nasra IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    17 4
    این مرندی خودش و داداش چطوری بدون تخصص قدرت گرفتن؟
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    1 1
    اروپا باحتمال ضعیف با بی اطلاعی و احتمال قریب از عقد یا تحت نظر و خواست آمریکا و اسرائیل .. با اطلاع بر اینکه در این دور همچنانکه از سوی مقامات مسئول عنوان شده . دو سند ارائه شده این دوره . با لحاظ شدن شش دوره قبلی هست . و کافی بود از طرف آنها از نگاه فنی با دقت مورد انتظار از سوی نمایندگان اروپا . قبل از هر نوع اظهار نظر غیر مسئولانه . بمنظور اثرگذاری . بر روند مذاکرات و پیش برد اهداف خاص خودشان که از جمله مردم ایران بخوبی آگاه هستند . مورد مطالعه قرار میگرفت . تا به اهداف مورد نظر طرفین زودتر دست یابند و وقت را هدر ندهند . همانگونه که نظر رسمی ایران بوده . مذاکره برای مذاکره نیست و اسیر بازی طویل المدتی نخواهد شد . امیدواریم اروپائیان اهمیت موضوع را بخوبی درک نموده و مسئولانه رفتار کنند . همانگونه که ساختار امروزه هیئت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران . بر همین مبنا شکل گرفته و در وین حاضر است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس