کد خبر 1312059
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
دادگاه نمایه

رفاهی گفت: در مهر ماه سال جاری تعداد ۱۰۷ هزار و ۸۷۰ مورد ملاقات مردمی توسط مقامات قضایی و دادگستری‌های سراسر کشور انجام شده است.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی اصغر رفاهی، مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در رابطه با اقدامات صورت گرفته در حوزه رسیدگی درخواست‌های مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی، اظهار کرد: ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم و مراجعان به دستگاه قضایی، یکی از رویکردهای اصلی در دوره تحول و تعالی است که مورد تاکید مؤکد حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای است و ایشان در اکثر موضع گیری‌ها و سخنرانی‌های خود، پیگیری مستمر این رویکرد را به همه مسئولان و مدیران قضایی متذکر می‌شوند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، ماهانه آمار ملاقات مردمی مسولین قوه قضاییه در سراسر کشور توسط اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه احصا و وصول و به رییس قوه قضاییه ارسال می‌گردد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه، بیان داشت: در مهر ماه سال جاری تعداد ۱۰۷ هزار و ۸۷۰ مورد ملاقات مردمی توسط مقامات قضایی و دادگستری‌های سراسر کشور انجام شده که از این تعداد، بالغ بر ۸ هزار و ۵۷۱ مورد متعلق به رؤسای کل دادگستری استان‌ها و تعداد ۶ هزار و ۴۹۹ مورد متعلق به دادستان‌های عمومی و انقلاب مراکز استان‌ها و مابقی مربوط به سایر مقامات قضایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس