کد خبر 1312094
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
طارمی به آغوش تیم ملی برگشت (عکس)

به نظر می‌رسد ماجرای ستاره تیم ملی و سرمربی آن پایان یافته و باید در انتظار دعوت دوباره طارمی به اردوی تیم ملی در ادامه مسیر بود.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی که بعد از موضع‌گیری درباره سرمربی تیم ملی و یک توئیت از سوی دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی برای دو دیدار مقابل لبنان و سوریه دعوت نشده بود، اکنون به این اختلاف پایان داد.

ماجرا از جایی آغاز شده بود که دراگان اسکوچیچ در مصاحبه با یکی از نشریات کرواسی به بحث تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایرانی اشاره کرده بود و در ادامه این ماجرا با واکنش ستاره ایرانی تیم پورتو همراه شد. انتشار یک توئیت از سوی مهدی طارمی و واکنش نسبت به این موضوع باعث شد تا دراگان اسکوچیچ در راستای دیسیلین خود در قبال این موضع‌گیری، از مهدی طارمی برای اردوی تیم ملی دعوت به عمل نیاورد و او یکی از غایبان سرشناس ایران برابر لبنان و سوریه لقب گرفت.

هرچند تیم ملی با دستیابی به برد مقابل هر دو حریف خود در غیاب مهدی طارمی اکنون از بالاترین شانس برای حضور در جام جهانی برخوردار است، اما بازگشت دوباره مهدی طارمی به اردوی تیم ملی می‌تواند یک اتفاق مهم در مسیر دستیابی به این جواز تلقی شود. اتفاقی که بعد از این اردو بارها به آن اشاره شده بود و گفته می‌شد خط خوردن طارمی تنها به این اردو مربوط بوده و در ادامه شرایط همکاری طرفین بار دیگر شکل خواهد گرفت.

طارمی به آغوش تیم ملی برگشت +عکس

سرمربی تیم ملی پیش از این مهدی طارمی را فالو کرده بود.

طارمی به آغوش تیم ملی برگشت +عکس

سرچ در بین فالووینگ های مهدی طارمی نشان می دهد که او تا امروز سرمربی کروات تیم ملی را فالو نکرده بود.

طارمی به آغوش تیم ملی برگشت +عکس

مهدی طارمی بعد از گفتگویی که امروز با سرمربی کروات تیم ملی داشت، او را فالو کرده تا مشخص شود اختلاف تمام شده است.

اکنون اما مهدی طارمی در گفتگویی تلفنی با سرمربی تیم ملی به حواشی‌ها و اختلاف‌ها پایان داده است. در این گفتگو طرفین ماجرا را در نهایت پایان دادند و با این شرایط به نظر می‌رسد باید در انتظار بازگشت ستاره ایرانی تیم پورتو به اردوی تیم ملی بود.

نکته جالب توجه در پایان این گفتگو این بود که مهدی طارمی در صفحه شخصی خود دراگان اسکوچیچ را فالو کرد. مهدی طارمی که پیش از این دراگان اسکوچیچ را در بین دنبال شوندگان خود نداشت، در پایان این گفتگوی تلفنی و پایان دادن ماجرای اختلاف بین خود و سرمربی تیم ملی، او را فالو کرد تا این ماجرا به این شکل تمام شود. دراگان اسکوچیچ البته مهاجم ایرانی پورتو را پیش از این فالو کرده بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • محمدرضا IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    17 1
    ای ولا هردوشون بخداخوشحال شدیم تیم ملی یعنی همین همه هم دل برای افتخارآفرینی کشورعزیزمون ایران.ممنونیم ازهردوبزرگوار
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    12 20
    این برای مردم ایران آب و نون نمیشه.
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    1 29
    چه بیخود اسکوچیج را بزرگش کردند مافیا فوتبال ایران
    • بهرام IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      10 1
      این مرد مربی بزرگی هست بزرگی در عمله نه به اسم نتایج پرقدرت تیم ملی فوتبال نشانگر درایت و شجاعت علم وبزرگی ایشان هست مگه همین تیم نبود که باویلموس درآستانه حذف در دور اول بازیها بود از وقتی ایشون مربی ما شده یک شکست هم نداشته ایم بزرگی یعنی همین کسانیکه هجو میفرمایند وطن فروشند وخاین چون چشم دیدن پیروزی و سربلندی ایران را ندارن بایدازاین مربی واین تیم قهرمان حمایت کرد پااین مربی به جام جهان رفت
  • علی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    12 0
    به نظرم تا طارمی از ملت ایران عذرخواهی نکرده نباید دعوت بشه همین چند وقت پیش مربی پورتو مهدی رو قشنگ آب و جارو کرد پهن کرد رو طناب اما مهدی جرات حرف زدن رو نداشت،چرا؟؟؟ چون اونجا داره حقوق میگیره و حرف مفت بزنه میره نیمکت یعنی نیمکت پورتو شانش از تیم ملای بالاتره؟؟؟؟ ای کاش مرحوم دهداریها و حجازیها بودن مربیان ضد بازیکن سالاری
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      1 1
      حالت گرفته شد نه!
    • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      0 0
      طارمی چرا عذرخواهی کنه .مگر توی این مملکت کم هستن کسایی که مسعول بودن و یا هستن که روزی صدتا خرابکاری در حق این ملت انجام میدن بعد تو دنبال طارمی هستی .
  • Ava IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    3 0
    دمتون گرم عالی بود بهترین خبر این هفته بود
  • سعید IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    1 3
    بدترین گزینه در خط حمله تیم ملی ایران طارمی هس چرا همه سکوت میکنن وقتی میاد تو ملی برا کشورش بازی میکنه کم کاری داره ،تو زمین اسم بازی نمیکنه ،این فوتبالیسته که با هنرش همه رو به وجد میاره باعث میشه برا دیدن صحنه خیز برداری،بیاد ولی مثل پورتو از جونش مایه بذاره نه که چندتا بازیکن بوکسلش کنن‌
  • mohamad IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    1 10
    نمیومد هم تاثیری نداشت
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      2 1
      اگه تاثیری نداشت برش نمیگردوندن
  • منقد IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    4 0
    خدارو شکر ، قهر و نزاع برای قهرمان تیم ملی فوتبال ایران هیچ معنایی ندارد؛من که از اول می دونستم اختلافشون طولانی مدت نیست و ادامه نخواهد داشت، انشاالله ببینیم سر میز با خانواده نشستیم داریم شیرینیه برد تیم ملی ایران در مسابقات جهانی رو میخوریم،واقعا به طارمی نیاز داریم اون نباشه اصلا ترکیب تیم ملی ناقصه. زنده باد مهدی طارمی استوره ای هست واسه خودش
  • مصطفی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    1 6
    اگر طرح شفافیت قانونی میشد امثال طارمی جرأت نمیکردند به مملکت خویش پشت کرده و سپس کام بک بزنند
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      0 0
      یکی از لیست تیم خط خورده این میشه پشت کردن به مملکت؟؟!! خوبه امثال تو قاضی نشدن خدارحم کرد!
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 0
    فکر کردم طارمی مربی را فالوده کرده است الان یا شیراز وبعد حالا یاد خوشاشیراز و‌‌‌....افتادم ! کلا من تیم ملی را بدون طارمی بی وفا می‌دیدم بنظر اوضاع خوبه اگر اسکوچیچ به دل نگرفته باشد تا دنبال رد باشد .
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    1 0
    چقدر کودکانه و مسخره مثلا طارمی یا اسکوچیچ روسای کدوم کشور ها هستن؟ فکر نان باش خربزه اب است
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 0
    در دو بازی آخر تیم ملی در مقابل لبنان و سوریه بدون طارمی بهتر بود. به نظر میرسید که در زمان حضور طارمی در زمین او فرامین اسکوچیچ را به مسخره میگرفته شاید به تحریک بعضی افراد در خارج زمین و به همین دلیل اسکوچیچ به بهانه توئیت طارمی او را کنار گذاشت. کلا از این طارمی خوشم نیامد.
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      2 0
      بدرک که خوشت نمیاد اون مزخرفات تو ذهنتم واسه خودت نگه دار و به طارمی نسبت نده، میخواد حرصت دراد یا نه تاثیری نداره مهم تیم ملی هست و طارمی سرباز این تیمه و کاری هم نکرده که بخوان بیرون نگهش دارن!
  • مجید IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    1 0
    نباید طارمی رو دعوت کنه
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      0 0
      نه بابا، چرا اونوخت؟! باهاش پدرکشتگی رنگی داری؟!!!
  • مهرزاد IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 0
    طارمی عشقی به مولا...کور شود آنکه نتواند ببیند موفقیت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس