سردار حاجی زاده

سردار حاجی‌زاده گفت: غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که در حوزه نظامی و امنیتی نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند و روش‌های ضربه زدنشان نیز متفاوت با گذشته است.

به گزارش مشرق، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع فرماندهان، مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه جامع امام حسین (ع) با بیان اینکه بسیاری از مناسبت‌های تقویمی قبل و بعد از انقلاب ریشه در جنایت‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکا دارد، اظهار داشت: با نگاهی به وقایع قبل انقلاب مانند کودتای ۲۸ مرداد و ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ متوجه می‌شوید که دشمنی آمریکائی‌ها به دوران بعد از انقلاب مربوط نمی‌شود، بلکه موضع آن‌ها قبل از انقلاب هم با ما خصمانه بود.

بیشتر بخوانید:

قدرت موشکی ایران مثال‌زدنی است/ کوچک‌ترین تحرک دشمن با پاسخی سخت مواجه می‌شود

وی از منطقه غرب آسیا به عنوان قلب جهان نام برد و افزود: ذخایر و ثروت‌های مادی بسیار و نخبگان علمی برجسته دراین منطقه بوده و از این رو دشمنان طماع میخواهند در این منطقه، سلطه داشته باشند.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه آمریکائی‌ها در گذشته با به راه انداختن جنگ، دنبال برده داری بودند، گفت:امروز برده داری و جنگ آن‌ها نوین شده و به انسان‌ها اجازه می‌دهند در مسیر ریل گذاری اهداف و خواسته‌های استعماری آنان حرکت کنند.

وی افزود: این جنگ در غالب جنگ فرقه‌ای از داخل کشورهای منطقه‌ی خاور میانه و بخشی از قاره آفریقا به راه افتاده و با طراحی این گونه جنگ‌ها توسط اندیشکده‌های غربی و سازمان‌های جاسوسی انگلیس، آمریکا، اسرائیل و فرانسه و تشکیل گروهای تکفیری مثل داعش، جنگ را با هزینه‌ی برخی کشورهای منطقه اداره می‌کنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه تصریح کرد: غربی‌ها به این نتیجه رسیده اند که در حوزه نظامی و امنیتی نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند و روش‌های ضربه زدنشان نیز متفاوت با گذشته است. آن‌ها به دنبال القای این تفکر هستند که حاکمیت دینی، نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد و کشور را اداره کند؛ لذا به دنبال تفرقه افکنی در جامعه و نا امید سازی و جذب نخبگان هستند تا طرح‌های خود را پیاده سازی کنند.

وی بهترین راه مدیریت حال حاضر در کشور را جلوگیری از قاچاق کالا و اتلاف منابع کشور دانست و تصریح کرد: به نظر من موثرترین کاری که دولت در برهه کنونی می‌تواند انجام دهد "راه اندازی نهضت مقابله با اتلاف منابع" است و با تشکیل کارگروه‌های تحقیقاتی زبده، ۴۰ تا ۵۰ درصد منابع، ظرف چند سال برمی گردد تا مورد استفاده بهینه قرار گیرد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: ایران اسلامی با زیرساخت‌های عظیمی که دارد میتواند ثروتمندترین کشور دنیا شود؛ با الگوسازی مناسب و به فرموده‌ی مقام معظم رهبری ارائه روش‌های میان بر، می‌توانیم به همه ثابت کنیم که مدیریت دینی و انقلابی نه تنها پاسخگوی نیاز مردم است، بلکه می‌تواند به عنوان نمونه‌ای مناسب برای دیگر کشورها باشد. کما اینکه پیشرفت‌های ما در برخی حوزه ها، مثل موضوع موشکی و ساخت پهپاد، مرهون همین روش است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان به حل مشکلات کشور با ابتکار عمل به همراه راهبردهای هدف محور اشاره کرد وگفت: ما به فن آوری‌های خوبی رسیده ایم و تشکل‌های دانشجویی باید هر کدام یک موضوعی را دنبال کنند و کمک فکری مناسبی به مسئولین کشور نمایند.

سردار سرتیپ دوم «محمدرضا حسنی آهنگر» فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) نیز در این مراسم مجموعه‌ هوافضا را نماد قدرت و افتخار جمهوری اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: علاوه بر مجاهدت‌ها و رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت، پشتیبانی‌ها و حمایت‌های فن آورانه مجموعه هوافضا در پیشبرد اهداف جبهه مقاومت، برکسی پوشیده نیست و قدرت بازدارندگی امروز ایران اسلامی باعث شده که دشمنان ما جرات تعرض به کشورمان را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در طول بیش از چهار دهه عمر انقلاب، به هرجا که می‌نگریم، نقش دانشگاه ها، در پیشبرد اهداف و اقتدار کشور، در حوزه علم و فن آوری را می‌بینیم، افزود: دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه، مراکز تحقیقاتی، اساتید و دانشجویان باید نقش خود را در تمدن سازی، مشخص کرده و کار تحقیقاتی مفصلی را انجام دهند. البته در این خصوص دانشگاه جامع، به فضل الهی، کار تحقیقاتی را انجام داده و بُرش برنامه‌ پنج ساله‌ این را هم در مرحله‌ی اول اجرایی کردیم که بحمدلله دستاوردهای خوبی هم به دنبال داشته و گزارش آن توسط فرمانده کل سپاه محضر مقام معظم رهبری رسیده است.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 59
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    10 24
    سردار قدرت دفاعی ما باید هم با حضور شما ها اول باشد باعث افتخار هستید اما متاسفانه همه این زحمات توسط اراذل اجاره ای به باد می رود. وقتی در خیابان گوهر عشقی را می زنند و مضروب می کنند و کشاورز را از پشت می زنند، همه قدرت دفاعی کشور را در مقابل دشمن ناتوان نشان می دهند.
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      2 0
      امریکا ثایت کرده برای تضعیف ایران نیازی به جنگ نظامی ندارد. مدیران با مدرک دکترای پولی و مدیریت سیاسی و اقنصادی جاهلانه از حمله اتمی به ایران بیشتر خسارت وارد کرده اند.
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    13 16
    دقیقا درسته. وقتی مزدوران پان طورکیسم در سطح فضای مجازی آزادانه دارند عمل میکنند نشون دهنده ی حمایت بی چون و چرا و از همه عحیب تر سکوت ایران در برابر این مردوران کثیف زاده هست
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    11 17
    پادوهای داخلی دشمن هم دست کم نگيريد اين طيف بلندگوی دشمن در داخل کشور هستند .
  • ناشناس IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    14 6
    ضمن احترام و آرزوی سربلندی برای همه خادمین واقعی کشور... ولی خدا وکیلی الان شرایط خیلی سخت شده، طوریکه امید به آینده شدیدا کم شده..
  • م IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    5 17
    سردار عزیز وجود شما برای ملت و نظام برکت است امیدواریم در موضوع جنگ اقصتادی هم وارد شده و با کمک دولت سیزدهم مشکل تحریم و اقتصاد را هم حل کنید چرا که علاوه بر امنیت نظامی، مردم باید امنیت اقتصادی داشته باشند. به نظر بنده همانطور که در دوران دفاع مقدس همه احاد مردم اعم دولت و ملت به جنگ کمک می کردند الان هم باید در جنگ اقتصادی همه وارد شوند در این برهه از زمان، تقسیم کار معنا ندارد. و هر کس که می خواهد به اقتصاد ضربه بزند باید با وی برخورد دوران جنگی شود.
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    23 15
    درود سردار منتظر موشکهای جدید هستیم
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    2 16
    سردارمراقب باشید،(نفتالین وازلین بنت)میخواهد به کشورهای عربی گاوهای شیرده سفر کند که(بهش اجازه بدهند که ازحریم هواییشون برای حمله به تاسیسات ایران بدهند)!ایران باید دوتا کارکتد-۱-به کشورهای عربی به خوبی وتندی هشداز بدهد-۲-حزب الله،انصازلله،فاطمیون و...را آماده حمله به اسرائیل کند تا به محض حمله هوایی به تاسیسات ایران،آسمان وزمین اسراییل را با موشک و...‌به آتش بکشند که نیآمده برگردنند
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    25 12
    مغرور نشید روسیه با اون همه قدرت همچنین حرفهایی نمیزند اگر ناتو و با حمایت پولهای کشور های عربی به ایران حمله کنند حد اکثر یک هفته ایران فلج میشود اگر فقط نیروگاه ها و پالایشگاه ها از کار بی افتد ایران قفل میشود وضعیت جامعه را که از من بهتر آگاهید منتظر یک جرقه است
    • سید روح اله IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      4 12
      تمامی کشورها و پایگاه هایی که اجازه حمله میدهد با خاک یکسان میشود امارات و دیگر کشور های عربی میدانند که تمام حیاتشان به چند موشک بند است همچین غلطی را نمی کند. تنها یک کشور که غرق در غرور و نفهمی میباشد همچین اجازه ای را به اسرائیل میدهد و آن کشور دوست و نوکر صهیونیست هست و مطمینا باکو با خاک یکسان خواهد شد.
    • محمد محسن IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      2 23
      توکی هستی که به سردار مخلص میگی مغرور نشید. خودت مغرور نشو.!!!
    • رسول IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      4 20
      درود خدا بر شما سردار که الگوی تواضع وخدمت خالصانه هستید.
    • AU ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      0 9
      روسیه به اون همه قدرت! کدوم قدرت؟! شوروی بخاطره داشتن اون همه تجهیزات بسیار پیشرفته نظامی. اما نداشتن فقط"خدا" و هدف "کسب" رضایی خدا نابود شد. الانم روسیه هیچ نیست.یک قدرت متوسط رو به بالا،نه برتر! امریکا و غربی ها و .. همگی رفتنی هستن. چرا که قوم های گناهکار،همیشه طول تاریخ نابود شده و میشون..
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      0 0
      آخه خداوکیلی از مسایل سیاسی و نظامی چی میدونی که نظر میدی؟! اگه از اسرائیل کوچکترین غلطی سربزنه ، اونوقت همه خواهند دید که چی بر سر رژیم صهیونیستی میاد.کشورهای عربی منطقه که تو چند ساعت اول جنگ زیر رو میشن.و لذا هم رژیم غاصب صهیونیستی و هم اربابش شیطان بزرگ و نوکرهای عربی منطقه خوب میدونن که چه تاوان سنگینی پرداخت خواهند کرد. نتیجه اینکه جنگی صورت نمیگیرد.
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 5
    درود خدا بر سرداران سرافراز سپاه. خداقوت خسته نباشید. اجرتان با امام حسین علیه السلام.
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 5
    درود خدا بر سردار حاجی زاده. خداقوت.
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 6
    سردار خدا حفظتان فرماید
  • محمد IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 6
    تو همرزم قاسمی سردار هر آدم عادی حال ادمهای عاشق خدا رانمی توانند درک کنند ایران به چنین دلیر مردانی همیشه سرفراز خواهد بود. خدا یارت
  • Husin GE ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    2 0
    قبایل عراق تقلب در انتخابات را رد کردند بسیاری از رد جعل و داد و بیداد قبیله ای
  • محمد IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    6 0
    غربیها حمله نظامی نمیکنند اما حمله گرانیهای مستمر که توسط خودیها صورت میگیرد اگر بدتر از حمله امریکا نباشد کمتر نیست. خجالت هم خوب چیزیه از زمان احمدی نژاد بدون دلیل منطقی و بهانه تحریمها کشور همچنان در بحران گرانیها میسوزد. اقتدار نظامی کنونی افتخار ندارد وقتی امید و امنیت اقتصادی و اجتماعی داخلی نداریم و هیچکس پاسخگو نیست.
    • م IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      0 0
      نظری منطبق بر منطق و به دور از سیاست . احسنت
    • ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      0 0
      قبل جنگ با اسراییل اول مشکلات داخل را باید درست کرد رانت اختلاس احتکار زد و بند رشوه توجیه نشه که خدمتی که میکنن به دزدیشون می ارزه با پول دزدی خیرات به یتیم هم حرامه الان موقعیت خوبیه برای برخورد با مشتی فرصت طلب پ منافق داخلی
  • حسین IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    3 0
    فعلا که اسراییل هر هفته داره اماکن مرتبط با هسته ای رو یه طوری میزنه و واکنش شما سرداران اینه هیچ کس جرات حمله نداره!!! احتمالا بولتن های به سردار میدن که دوست داره نه بولتن های واقعی.
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 1
    فالله خیر حافظا وهو ارحم الراحمین.
  • شیر بیشه IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    1 1
    رحمت خدا بر پدر و مادر حاجی زاده باد که چنین شیری تربیت کرده اند تا شیران در ایران غرش کنند و اتحاد و همبستگی باشه، بعیده کفتارهای غربی و گرگ صفتان داخلی بتونن کاری از پیش ببرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس