کد خبر 1313123
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
اولویت اصلی ژاوی و بارسلونا در نقل و انتقالات چیست؟

بارسلونا تصمیم دارد هر طور شده ستاره نروژی را به نیوکمپ آورد و بتواند با رئال مادرید رقابت خوبی ایجاد سازد.

به گزارش مشرق، بارسلونا بدترین روزهای خود در سال ۲۰ را سپری می‌کند و منتظر پنجره زمستانی است تا بتواند ترکیب خود را تقویت کند.

ژاوی پس از تساوی مقابل اوساسونا کاملا متذکر شد که با بازیکنانی ۱۷-۱۸ ساله نمی‌توان بارسلونا را احیا کرد و این تیم نیازمند ستاره‌های قدرتمند است.

باشگاه بارسلونا سعی دارد فران تورس را در زمستان از باشگاه منچسترسیتی خریداری کند. این تیم مشکل مالی دارد و می‌خواهد با فروش برخی ستاره‌های خود بتواند مهاجم پپ گواردیولا را برای تقویت خط تهاجمی خود به نیوکمپ آورد.

شکار بزرگ مدنظر ژاوی و بارسلونا

البته پروژه اصلی بارسلونا خریداری «ارلینگ هالند» است و این تیم تمام اندیشه خود را گذاشته تا بتواند ستاره نروژی را به نیوکمپ آورد. رئال مادرید در آستانه خریداری هالند است و بارسلونا می‌خواهد با ایجاد جنگی دیگر در لالیگا، هالند را به این تیم آورد تا از قافله رئال مادرید جا نماند. مشکل بزرگ بارسلونا متقاعد کردن این بازیکن است زیرا وضعیت تیم در حال حاضر اصلا خوب نیست و باشگاه با مشکلات بزرگ اقتصادی نیز روبه‌رو است.

بیشتر بخوانید:

چرا هالند بهترین گزینه خرید برای بارسلوناست؟

در همین خصوص روز گذشته جلسه‌ای میان سران بارسلونا و مینو رایولا شکل گرفت. مدیر برنامه مشهور هالند می‌خواهد تابستان این بازیکن را به بهترین تیم‌های اروپایی برساند و بارسلونا نیز یکی از آنهاست. طبق گزارش جرارد رومرو، رایولا با سران بارسلونا در خصوص پروژه صحبت کرد و حالا سران آبی اناری امیدوار هستند که این ستاره ۲۱ ساله نروژی راهی اسپانیا شود.

شکار بزرگ مدنظر ژاوی و بارسلونا

برخی رسانه‌ها مدعی هستند برای خرید ستاره‌ای مثل هالند باید بازیکنان بزرگی به فروش برسند. پیشتر اسپورت از قرار گرفتن دی یونگ و تراشتگن در لیست فروش گفت و شاید این ستاره‌ها برای آمدن ستاره بزرگ‌تر فروخته شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مصطفی حردانی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    بخاطر طلا الماس از دست ندید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس