بورس نمایه

نماینده مردم فریدن و چادگان در مجلس گفت: برخی مدیران ناکارآمد و کم اطلاع می خواهند تجربه تلخ بورس را برای جوانان فعال در حوزه رمز ارز تکرار کرده و آن ها را به سمت پلتفرم های خارجی سوق دهند.

به گزارش مشرق، حسین محمدصالحی دارانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۴ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تذکر اول در خصوص تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان است که باید هرچه سریع تر پرداخت شود همچنین ضروری است وزارت جهاد کشاورزی برنامه ریزی منسجم و حمایتی خود را از کشاورزان سریع تر اعلام کند تا کشاورز بر مبنای نیاز و تقاضای بازار به کشت محصولات مورد نظر اقدام کند.

بیشتر بخوانید:

۲ عامل تورم از زبان وزیر اقتصاد

نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت در مجلس ادامه داد: میزان و نحوه توزیع نهادهای کشاورزی همچنان نامتوازن، ناکافی و نامنظم است لذا مشکل دامداران را یکبار برای همیشه حل کنید ضمن آنکه اعتبارات حمایتی و اشتغال زایی دامپروری و آبیاری نوین بسیار محدود است و با ادامه این شیوه و رویه هیچ تحولی صورت نخواهد گرفت.

وی با تذکر به وزارت نیرو و سازمان آب منطقه ای کشور، افزود: منوط کردن تمدید پروانه های بهره برداری چاه های آب کشاورزان و نصب کنتور هوشمند و تحمیل هزینه های آن به کشاورزان ظلمی مضاعف در حق آنان است.

محمدصالحی با تذکر به وزیر ارتباطات ادامه داد: متاسفانه طرح فیبر نوری پشت کوه دوم فریدون شهر نیمه تمام رها شده و در شهرستان های حوزه انتخابیه نارسایی در زیر ساخت اینترنت عرصه را بر مردم تنگ کرده است.

وی اظهار کرد: شرکتی های دانش بنیان و خلاق مدت ها است در حوزه رمز ارز توانسته اند پلتفرم های داخلی را برای تبدیل ارز دیجیتال فراهم کنند اما برخی مدیران ناکارآمد و کم اطلاع می خواهند تجربه تلخ بورس را برای جوانان فعال در حوزه رمز ارز تکرار کرده و آن ها را به سمت پلتفرم های خارجی سوق دهند لذا از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد می خواهیم ضمن توقف فشار بر مجموعه های داخلی نسبت به سامان دهی دقیق پلتفرم های رمز ارز و تقویت آن ها اقدام کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسین IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    0 1
    رمز ارزها نوعا کلاهبرداری پانزی هستند. این بنده خدا یا ناآگاه است یا دسش آلوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس