کد خبر 1313732
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
آل کثیر: روند پرسپولیس رو به رشد است/ واکنش جالب به شایعه شاکی شدن دستیار گل محمدی

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه روند تیم ما رو به رشد است و پیروزی مهمی به دست آوردیم.

به گزارش مشرق، عیسی آل کثیر بعد از برتری پرسپولیس مقابل پیکان درخصوص گلی که وارد دروازه حریف کرد گفت: خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم. پیکان تیم جوان و باانگیزه‌ای بود و در طول مسابقه دوندگی زیادی داشت. اما خدا را شکر می‌کنم که از این بازی ۳ امتیاز را گرفتیم.

وی در خصوص اعتراض پرسپولیسی‌ها به پنالتی پیکان گفت: من چیزی از این صحنه نمی‌دانم ولی بهتر است کارشناسان درباره آن نظر بدهند.

آل کثیر در خصوص روند رو به رشد پرسپولیس در هفته‌های اخیر عنوان کرد: خوشبختانه شرایط ما خوب است، هفته گذشته توپ‌هایمان وارد دروازه نمی‌شد ولی خوشبختانه امروز توپ‌های ما گل شد و به پیروزی رسیدیم.

خبرنگاری گفت با گلی که امروز زدی رقابت را برای آقای گلی جذاب کردی که مهاجم پرسپولیس پاسخ داد: در بازی‌های گذشته هم تلاشمان را می‌کردیم ولی گل نمی‌شد، ولی خدا را شکر امروز این اتفاق افتاد.

وی از پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر تجمع هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش خودداری کرد و گفت: من زیاد به این مسائل توجه نمی‌کنم.

مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص اینکه ظاهرا به هنگام تعویض دیر به کنار زمین مراجعه کرده و همین موضوع باعث نگرانی حمید مطهری شده است، گفت: آقای مطهری شاکی نشد، چیزی در مورد این صحنه ندیدم (با خنده) شما این مسائل را از کجا می‌دانید؟ آیا واقعا صدایشان می‌آمد؟

در این لحظه آل کثیر با خبرنگاران با کنایه پیرامون اتفاق رخ داده صحبت کرده و خطاب به آنها گفت: مربی صدا می‌زند و من هم باید به کنار زمین بروم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس