گل‌گهر را جریمه‌ کنند، چرا حاتم طایی شدند؟/ بازگشت حسینی به دفاع به بازیکنان آرامش داد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر گل‌گهر اشتباهی کرده است، از خودش امتیاز کسر کنند؛ چرا سخاوتمندی می‌کنند، به تیم‌های دیگر امتیاز داده و حاتم طایی شدند؟

به گزارش مشرق، حمید درخشان در گفت‌وگویی درباره رای کمیته انضباطی و امتیاز دادن به تیم‌های استقلال، سپاهان و پیکان اظهار داشت: اگر گل‌گهر خطا کرده است، از خودش امتیاز کسر کنند، چرا با سخاوتمندی به استقلال، سپاهان و پیکان امتیاز می‌دهند، جدول را به هم می‌ریزند و حاتم طایی شدند؟ این خلاف قاعده و قواعد فوتبال است، قاعده تنبیه این است که از خودش امتیاز کسر شود، مثل دورانی که پرسپولیس خطا کرد و از آن امتیاز کم کرد. آن‌هایی که تصمیم گیرنده بودند در جایگاهی نشسته‌اند که حکم صادر می‌کنند، چرا دیگران را تشویق می‌کنند؟ باید انصاف و عدالت را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید

واکنش باشگاه گل‌گهر به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

وی در خصوص دیدار پرسپولیس و پیکان در هفته دهم لیگ برتر، عنوان کرد: مسابقه خیلی خوبی بود. پرسپولیس از اول بر بازی مسلط بود و می‌خواست که این بازی مسابقه را ببرد. حملات خوبی داشت و بعد از گل اول همین کار را ادامه دادند. پس از گل دوم حاشیه‌ای برای دروازه‌بان اتفاق افتاد و تمرکز تیم را به هم ریخت. درگیری‌ها خوب نبود و وقتی داور پنالتی اعلام کرد، باید تمکین می کردند و با دل نگرانی بازی را پیش نمی‌بردند، همین اتفاق موجب شد که گل بخورند.

وی افزود: اگر پنالتی سهوی یا اشتباه بود، تصمیم داور بود و باید به آن احترام می‌گذاشتند. خوشبختانه پرسپولیس توانست خیلی زود به خودش بیاید و گل سوم را هم بزند؛ به این مسابقه تسلط پیدا کرده و کنترل بازی را به دست بگیرد و نتیجه ۳ بر یک را رقم بزند، در ادامه هم به کورس قهرمانی اضافه شود. حضور سید جلال حسینی نیز در دفاع تضمین کننده خط دفاع بود و باعث آرامش بازیکنان شد؛ از همه مهم‌تر به آن چیزی که خواستند رسیدند.

درخشان در خصوص دیدار پرسپولیس و ویستا روتین در جام حذفی، تصریح کرد: بازی‌های جام حذفی سخت‌تر است، زیرا تیم‌های دیگر می‌آیند که دفاع کنند و با پنالتی نتیجه را تعیین کنند. در هر مسابقه حذفی باید حواسشان باشد. تیم دوم پرسپولیس فاصله زیادی با تیم اول ندارد. همه می‌دانیم که جام حذفی تک بازی است و اگر تیمی در ۹۰ دقیقه نتواند برنده دیدار باشد، مسابقه به پنالتی می‌کشد و ممکن است بازنده این بازی باشد، نباید تیمی را دست کم گرفت، زیرا ممکن است غافلگیر شویم.

وی در پایان درباره دیدار ذوب آهن و پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: با اینکه ذوب آهن نتایج خوبی نگرفته؛ اما تیم بسیار خوبی است. این بازی بسیار سنگین است، مسابقه راحتی برای پرسپولیس وجود ندارد و محکوم به برد است. در حال حاضر که ورود تماشاگران به استادیوم ممنوع است، پرسپولیس با تیم ذوب آهن تفاوت آنچنانی ندارد و میزبانی پرسپولیس نکته بسیار مهمی نیست.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اس اس IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    1 5
    اونوقت که‌ به‌ لنگ امتيازات مفت میدادند کجا بودی آقا حميد
  • میثم IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    1 4
    می خواهی این امتیازات را به شما بدهند؟ حق دارید ناراحت شوید چون اگر عمو سلطانی بود حرف شما را روی چشم می گذاشت. اما این دفعه فرق می کند. ه عمو سلطانی هست و نه حرف شنوی اط شما وجود دارد . مجب.رید عدالت را بپذیرید علارغم میل باطنی تان.
  • احمد IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    1 4
    آقای درخشان اون وقتی که بازی پرسپولیس سپاهان بخاطر سه دقیقه دیر اومدن سپاهانی‌ها سه بر صفر به نفع شما شد خوب بود الانم بگیم یه سه امتیازم به شما بدن بیخیال میشید داستان طارمی رو یادمون نرفته که حتی آقای رئیس جمهور هم به ترکیه رفتن بخاطرش
  • ص IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    2 1
    سپاهان تو زمین خودش سه دقیقه دیر اومده شعر میگی شکر میخوری
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    1 1
    واقعا نمیفمی یا خودتو به نفهمی زدی قانون میگه باید بازیهایی که اون بازیکن غیرقانونی بازی کرده سه بر صفر بشه حالا چون این وسط به تیم شما نفعی نرسیده اینجوری آتیشی شدی؟اون دورانی که به خواست شما و تیمتون قانون رو تغییر میدادند تموم شد و رفت
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    1 3
    دیگه بذارید لنگیا گریه کنن آخی دیگه بابا مسعود ندارررررن
  • حبیب IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    1 2
    حالا متوجه میشیم که یک نفر باسواد که از قانون سر در بیاره تو تیم پیروزی وجود نداره . همشون از پیشکسوت و مدیر و مسئول هنوز نمیفهمند یا خودشونو به نفهمی زدند که قانون اینو میگه . حالا بدونین فرق ناصر حجازی ها و منصور پورحیدری ها و سلطان علی جباری ها رو با علی پروین ها و وحید قلیچ ها و همین حمید خان قانون دان .
  • امانی..امیدیه IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    1 1
    ای خدای مهربان و توانا.... پرسپولیس واستقلال رونابودکن... اموال مردوم بدبختوبیچارهوگرسنه روسالهاست میخورن..... حرامشون باد خدایا. آمین
  • علی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    میتونستن جریمه نقدی کنند و نهایتش از امتیازات تیم گل گهر کم کنند بصورتی که به رده بندی دیگر تیمها تاثیر نگذاره اینجوری یک سری تیمها همراه گل گهر مجازات شدن اونم بی دلیل. شمارا به خدا قسم چند تا آدم کار بلد از کشورهای صاحب فوتبال بیارین تا سرو سامانی به اوضاع این فوتبال بدن. به چه و چه قسم شماها اینکاره نیستین.
  • یاسر IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    سر ساقیت سلامت اقای درخشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس