کد خبر 1315033
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
گوشی

اخیرا یکی از منابع موثق حوزه فناوری، جزئیاتی از گوشی وان پلاس نورد ۲ CE را فاش کرده بود و اکنون همان منبع با رندرهای جدیدی از این دستگاه بازگشته تا طراحی آن را نیز به تصویر بکشد.

به گزارش مشرق، طبق تصاویر منتشر شده و با توجه به طراحی و مشخصات فاش شده از وان پلاس نورد ۲ CE، می‌توان گفت که این گوشی کاملا جدید نیست و نسخه تغییر یافته‌ای از اوپو Reno۷ SE ۵G با دوربین بهتر، فناوری شارژ سریع‌تر ۶۵ واتی و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری به حساب می‌آید.

همین منبع پیشتر فاش کرده بود که گوشی جدید وان پلاس با نام رمز ایوان (Ivan) احتمالا تا پایان ژانویه یا اواسط فوریه ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد و قیمت آن بین ۳۱۵ دلار تا ۳۷۰ دلار برای بازار هند خواهد بود. علاوه بر این، برخی مشخصات گوشی مانند تراشه دیمنسیتی ۹۰۰، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز فاش شده بود.

رندرها و مشخصات گوشی وان پلاس نورد ce2

در بخش عکاسی، اوپو Reno۷ SE ۵G از یک ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که شامل سنسورهای اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. با این حال وان پلاس برای گوشی خود سنسور ماکرو را حفظ کرده اما دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل و سنسور سنجش عمق آن را با یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی جایگزین می‌کند.

از سایر مشخصات قابل انتظار برای گوشی وان پلاس می‌توان به سیستم عامل OxygenOS ۱۲ مبتنی بر اندروید ۱۲ اشاره کرد که به طور اختصاصی در گوشی‌های این تولیدکننده استفاده می‌شود. اوپو Reno۷ SE ۵G که ماه گذشته میلادی معرفی شده بود، از سیستم عامل ColorOS ۱۲ مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

تصاویر منتشر شده در این گزارش همچنین رنگ‌های خاکستری و سبز زیتونی وان پلاس نورد ۲ CE را تایید می‌کنند، اما جزئیاتی درباره زمان و تاریخ عرضه این دستگاه منتشر نشده است.

منبع:دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس