کد خبر 1315058
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
کشتار عمدی کودکان فلسطینی/ سال ۲۰۲۱ مرگبارترین سال

یک رسانه صهیونیست به نقل از گزارش سازمان بین المللی دفاع از حقوق کودکان فلسطینی، به کشتار عمدی دو هزار کودک فلسطینی از سال ۲۰۰۰ تاکنون اذعان کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری العربی الجدید، رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون دو هزار کودک فلسطینی را در کرانه باختری، قدس اشغالی و نوارغزه به شهادت رسانده است.

بیشتر بخوانید:

وقوع درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها

العربی الجدید با اعلام این خبر به نقل از گزارش منتشر شده در پایگاه خبری صهیونیستی «سیحا مکومیت» که توسط «خالد کزمر» مدیر سازمان بین المللی دفاع از کودکان فلسطینی تهیه شده است، افزود: سال ۲۰۲۱ مرگبارترین سال در هفت سال گذشته برای کودکان فلسطینی بوده است و آنها در این سال در معرض خطرات جنگی ۵۰ روزه از سوی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

در این گزارش آمده است: نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در سال جاری میلادی (۲۰۲۱)، ۸۶ کودک فلسطینی را در کرانه باختری، قدس اشغالی و نوارغزه به شهادت رساندند.

طبق اطلاعات منتشر شده در این گزارش، در جنگ ۱۱ روزه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در ماه مه گذشته، ۶۷ کودک فلسطینی به شهادت رسیدند. نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست همچنین سال جاری ۱۷ کودک فلسطینی را در کرانه باختری و قدس اشغالی به شهادت رساندند.

در گزارش مذکور اذعان شده است: نظامیان رژیم صهیونیستی در تمام حالت ها، کودکان فلسطینی را بدون هیچ دلیل قانع کننده ای به شهادت رسانده اند که این مسئله می تواند در چارچوب اعدام غیرقانونی بررسی شود زیرا نظامیان به قصد کُشتن به سوی کودکان فلسطینی شلیک کرده اند.

در گزارش این سازمان بین المللی به عنوان نمونه به کشته شدن «عبدالله جوابره» نوجوان فلسطینی ۱۷ ساله اشاره شده است که نظامیان صهیونیست پس از اینکه دو بار او را در سن ۱۵ سالگی به اتهام پرتاب سنگ به خودرو نظامیان صهیونیست بازداشت کرده بودند، در نهایت او را دو سال بعد به شهادت رساندند.

در پایان این گزارش آمده است: تل آویو به جای بازخواست نظامیانی که کودکان فلسطینی را به شهادت رسانده اند، سازمان های حقوقی را سرزنش می کند که این جنایت ها علیه کودکان را ثبت می کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس