کد خبر 1315062
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
واکنش مطبوعات به برد بارسا با یک مشت بچه+تصاویر

شب گذشته بارسلونا با گلزنی جوانان خود موفق به پیروزی خانگی شد تابا تمجید مطبوعات همراه شوند.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا در خانه مقابل الچه به برتری ۳ بر ۲ رسید و پس از مدت‌ها توانست یک برد بدست آورد. این بازی که با درخشش جوانان بارسلونا آغاز شد و خیلی زود شاگردان ژاوی به ۲ گل رسیدند ولی با آسودگی برای آبی‌اناری‌ها به پایان رسید زیرا آنها با دفاعی عجیب و دروازه‌بانی ضعیف تراشتگن در عرض ۲ دقیقه ، ۲ گل خوردند تا بازی به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ۱۹ ، فران خوتگلا در اولین بازی خود موفق شد گل اول خود را برای بارسا به ثمر رساند

نیکو گونزالس، دیگر جوان بارسلونا اما در دقایق پایانی برای تیم گلزنی کرد تا این تیم بتواند ۳ امتیاز مهم بدست آورد. 

اکنون بارسلونا با ۲۷ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و در فاصله ۱۵ امتیازی رئال مادرید و صدرنشین جای گرفته است.

واکنش‌ها به برد بارسا با یک مشت بچه +عکس

مطبوعات بارسایی به تمجید از بچه‌های لاماسیا پرداختند و از درخشش جوانان ژاوی تمجید کردند. ۳ گل بارسا را جوانانی از لاماسیا به ثمر رساندند تا این تیم پس از مدت ها تاریخ سازی کند. خوتگلا، گاوی و نیکو هر ۳ اسپانیایی هستند تا این تیم پس از سال ۲۰۱۴ بتواند یک رکورد دیگر خلق کند.

اسپورت تیتر «سوپر بچه‌ها» را به روی جلد برد و از نمایش درخشان جوانان زیر ۲۰ سال تیم تقدیر کرد. بارسلونا در بازی دیشب در حالی به میدان رفت که تنها ۴ بازیکن این تیم در لاماسیا (آکادمی بارسا) بزرگ نشده بودند. 

واکنش‌ها به برد بارسا با یک مشت بچه +عکس

موندو دپورتیوو از «بمب بچه‌ها» استفاده کرد و درخشش جوانان را ترکیدن یک بمب بزرگ لقب داد. رسانه‌های آبی‌اناری معتقد هستند که این تیم با این جوانان می‌تواند به رده‌های بالاتر لالیگا راه یابد و بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد. 

ال اسپورتیوو تیتر «گنج بارسا» را به روی جلد برد و خیلی زیبا جوانان کنونی تیم را گنج گرانبهای ژاوی دانست. ژاوی در کنفرانس بازی قبل اظهار داشت که باید به این تیم و جوانان زمان داد تا درخشش خود را نشان دهد و حالا باید دید این تیم می‌تواند روند مثبت خود را تداوم بخشد. 

واکنش‌ها به برد بارسا با یک مشت بچه +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس