شگفتی رخ نداد/ صعود دشوار استقلال در ضربات پنالتی

تیم فوتبال استقلال به سختی در ضربات پنالتی مقابل نود ارومیه به برتری دست یافت تا راهی مرحله بعدی جام حذفی شود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف نود ارومیه رفت که این دیدار در ۹۰ دقیقه و وقت‌های اضافه با تساوی یک بر یک همراه شد اما استقلال در ضربات پنالتی با حساب ۴ بر ۲ برنده شد و صعود کرد.

قضاوت این مسابقه را «کیوان علی‌محمدی» با کمک‌های «میلاد قاسمی» و «امین زاهدی» بر عهده داشت.

فیلم/ خلاصه بازی استقلال ۱ (۴) - نود ارومیه ۱ (۲)

شگفتی رخ نداد/ صعود دشوار استقلال در ضربات پنالتی

آبی‌پوشان پایتخت که در آخرین بازی خود در لیگ برتر پیروزی شیرینی را مقابل سپاهان کسب کردند در شرایطی پا به این مسابقه گذاشته که فرهاد مجیدی دست به تغییرات گسترده در ترکیب خود زد.

بازیکنانی که در لیگ برتر کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده‌ بودند در این مسابقه در پی اثبات توانایی و شایستگی‌های خود بودند تا بتوانند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر برای آبی‌ها به میدان بروند.

در سمت مقابل نود ارومیه که فصل گذشته از لیگ آزادگان به لیگ دسته‌اول سقوط کرد، امروز در ورزشگاه آزادی به دنبال این بود کاری دشوار و غیر ممکن را انجام بدهد.

در دقیقه ۷، امین قاسمی‌نژاد در محوطه جریمه توپ را به ارسلان پاس داد اما ضربه کم جان این بازیکن به راحتی توسط دروازه‌بان میهمان مهار شد.

شگفتی رخ نداد/ صعود دشوار استقلال در ضربات پنالتی

در دقیقه ۱۰، پرتاپ اوت بلند محمد دانشگر در یک رفت و برگشت به متین کریم‌زاده رسید اما بازیکن جوان استقلال به راحتی این موقعیت مناسب را خراب کرد.

در دقیقه ۱۴، ارسال کرنر رضاوند با اشتباه مدافع حریف همراه شد و ضربه سر این بازیکن به تیر دروازه تیمش برخورد کرد تا استقلال به گل نرسد.

در دقیقه ۶۰، هافبک پیش تاخته نود ارومیه بابک مرادی را جا گذاشت و ضربه او در میانه راه به طور اتفاقی به سجاد طجرلو برخورد کرد تا توپ در میان ناباوری وارد دروازه استقلال شود.

 در دقیقه ۶۴، ارسال دیدنی آزادی از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر بابک مرادی همراه شد که توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

شگفتی رخ نداد/ صعود دشوار استقلال در ضربات پنالتی

در دقیقه ۶۹، ضربه پشت پای محمدرضا آزادی روی خط دروازه نود ارومیه توسط مدافع این تیم برگشت داده شد.

در دقیقه ۷۰، ارسال نیک‌نفس با ضربه سر خطرناک روزبه چشمی همراه شد و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۲، ارسال های پشت سر هم استقلالی‌ها از چپ و راست بر روی دروازه نود ارومیه بی نتیجه بود و توسط بازیکنان این تیم دور شد و شوت نیک نفس از پشت محوطه جریمه جایی در چهارچوب نداشت.

در دقیقه ۸۵، ارسال بابک مرادی با ضربه آرمان رمضانی همراه شد اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی به خارج رفت.

در دقیقه ۸۷، شوت عارف آقاسی با واکنش خوب دروازه‌بان نود ارومیه به کرنر رفت.

شگفتی رخ نداد/ صعود دشوار استقلال در ضربات پنالتی

در دقیقه ۸۸، ارسال زبیر نیک‌نفس با ضربه سر محکم و فنی آرمان رمضانی وارد دروازه نود ارومیه شد تا بازی به تساوی کشیده شد.

در دقیقه ۱۰۱، شلیک محمدرضا آزادی در آستانه ورود به دروازه بود که توپ پس از برخورد به محسن سلیمانی راهی کرنر شد.

در دقیقه ۱۰۲، پاس رضا آذری درون محوطه جریمه به رضاوند رسید که این بازیکن قدر پاس بسیار خوب هم تیمی‌اش را ندانست و این موقعیت به هدر رفت.

وقت‌های اضافه هم گلی در برنداشت تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برتر شود.

در ضربات پنالتی، استقلال به برتری چهار بر ۲ دست یافت تا تیم تحت هدایت «فرهاد مجیدی» به سختی از سد حریف دسته دومی خود گذشته و راهی مر حله بعدی این رقابت‌ها شود.

در ضربات پنالتی، محمدرضا آزادی، بابک مرادی، امیر علی صادقی، آرش رضاوند برای استقلال گلزنی کردند و ضربه سعید مهری توسط دروازه‌بان نود ارومیه مهار شد.

برای نود ارومیه، علی‌رضا رضایی و کیوان بارانی گلزنی کردند. ضربه یامین فلاح را علی‌رضا رضایی مهار کرد و پنالتی محمد تفتیان به اوت رفت.

کانون هواداران استقلال طرحی را با شکل یا زهرا (س) در ایام فاطمیه روی سکوها به نمایش گذاشتند.

یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه نود ارومیه در غیاب سرمربی مستعفی این تیم روی نیمکت نشست و قبل از بازی با مجیدی عکس یادگاری گرفت.

وریا غفوری که دوران مصدومیت را پشت سر می گذارد با لباس شخصی در ورزشگاه و از روی سکوها بازی تیمش را تماشا کرد.

شگفتی رخ نداد/ صعود دشوار استقلال در ضربات پنالتی

ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس(سعید مهری)، متین کریم‌زاده(بابک مرادی)، سبحان خاقانی(محمدرضا آزادی)، امین قاسمی‌نژاد(رضا آذری)، امیرعلی صادقی و ارسلان مطهری(آرمان رمضانی)

ترکیب نود ارومیه:

رضا منصوری، محسن سلیمانی، آرمان سوداگر(یامین فلاح)،   آرمین مصطفوی، محمد رستمی‌زاده، سجاد طجرلو، (محمد بهلول)، (کیوان مارابی) هادی آقازاده(قادر رشیدی)، رضا احمدی، وحید سبزی، اکبر صفرزاده و عماد علیپور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    فَاِنَّکُما کافِیانِ وَ انْصُرانى فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِب الزَّمانِ -------- که شمایید کفایت کننده ام و مرا یارى کنید که شمایید یاور من اى سرور ما اى صاحب زمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس