کد خبر 1316127
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
تکرار کابوس لیگ برتر برای سری A

پس از افزایش تعداد افراد مبتلا در لیگ برتر انگلیس، حالا در سری A هم پس از لغو یک بازی، خبر رسید که مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال لاتزیو نیز به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده است.

به گزارش مشرق، نوع جدید ویروس کرونا به نام «اُمیکرون» قاره اروپا را در برگرفته و فوتبال باشگاهی قاره سبز از جمله فوتبال ایتالیا را تحت‌الشعاع خود قرار داده است. روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داد؛ تست کرونای چیرو ایموبیله مثبت شده است، این در حالی است که نه خود این بازیکن و نه باشگاه لاتزیو هنوز این خبر را تأیید نکرده‌اند.

این مهاجم ایتالیایی پس از اینکه تست کرونای همسرش مثبت شد، خود را قرنطینه کرده بود و دلیل غیبت او در بازی جمعه شب گذشته با جنوا، دیداری که با برتری ۳ بر یک شاگردان مائوریتزیو ساری همراه شد، همین موضوع بود.

بر اساس گزارش «گاتزتا»؛ ایموبیله ۳۱ ساله با این شرایط بازی فردا شب (چهارشنبه) لاتزیو با ونتزیا در هفته نوزدهم سری A ایتالیا را از دست خواهد داد. او سال گذشته هم به ویروس کرونا مبتلا شده بود و بازی با تیم‌های کلوب بروژ و زنیت در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده بود.

ایموبیله این فصل در ۲۱ بازی از رقابت‌های مختلف ۱۶ گل برای آبی‌پوشان رُم به ثمر رسانده است.

همچنین برگزاری دیدار تیم‌های اودینزه و سالرنیتانا از هفته نوزدهم سری A که قرار بود از ساعت ۲۱ امشب (سه‌شنبه) به وقت تهران برگزار شود، به دلیل مثبت شدن تست کرونای تعدادی از اعضای تیم سالرنیتانا و ممنوعیت آنها از سفر، به تعویق افتاده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس