وضع مقررات و محدودیت های جدید کرونایی در سوئد

دولت سوئد روز سه‌شنبه اعلام کرد که از همه کارمندان خود درخواست کرده تا در صورت امکان از خانه کار کنند و قوانین سخت‌گیرانه‌تری برای فاصله‌گذاری اجتماعی وضع کنند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، در راستای افزایش شیوع کرونا در اروپا و وضع محدودیت‌های سختگیرانه در این خصوص، دولت سوئد روز سه‌شنبه اعلام کرد که از همه کارمندان خود درخواست کرده تا در صورت امکان از خانه کار کنند و و همچنین قرار است قوانین سخت‌گیرانه‌تری برای فاصله‌گذاری های اجتماعی در این کشور وضع شوند.

گفته می‌شود بر اساس مقررات جدید اعلام شده از سوی دولت سوئد، محدودیت‌های جدید تمامی اماکن عمومی از جمله رستوران‌ها و مراکز خرید را نیز در بر خواهند گرفت.

«ماگدالنا اندرسون» نخست وزیر سوئد در جریان برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «اکنون همه باید مسئولیت مشترک را بر عهده بگیریم و باید خود را با واقعیت جدید وفق دهیم. می‌دانم که خیلی‌ها از این موضوع خسته شده‌اند - من هم همین‌طور - اما ما اکنون یک نوع ویروس جدید داریم که به این معنی است که در وضعیت جدیدی هستیم.

وضع مقررات جدید در راستای ایجاد محدودیت‌های کرونایی طی روزهای گذشته، منجر به شکل‌گیری اعتراضات گسترده در کشورهایی چون فرانسه، اتریش، بلژیک و آلمان شده است.

در پی شیوع اومیکرون و ایجاد ترس در بازارهای اروپا، همچنین ارزش سهام شرکت‌های اروپایی نیز با افت سنگینی طی روزهای گذشته مواجه شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس