کد خبر 1316317
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
پر جست‎وجوترین سیاستمداران در سال ۲۰۲۱

نام‌های رئیس جمهور آمریکا، نخست وزیر انگلیس و رئیس کره شمالی بیشترین جست‌وجو را در فضای اینترنت در سال ۲۰۲۱ داشته است.

به گزارش مشرق، داده‌های منتشر شده نشان می‌دهند که «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، «بوریس جانسون»، نخست وزیر انگلیس و کیم جونگ اون، رئیس کره شمالی، سیاستمدارانی هستند که نام آنها بیشترن جست‌وجو را توسط کاربران اینترنت در سراسر جهان در سال جاری میلادی داشته است.

بر اساس گزارش شرکت تجزیه و تحلیل داده «استاتیستا»، جست‌وجوهای آنلاین برای «کیم جونگ اون»، پس از «جو بایدن» که با ۷ میلیون جست‌وجو در صدر فهرست قرار گرفت و «بوریس جانسون»، با ۲ میلیون جست‌وجو، در مجموع به طور متوسط ماهانه ۱.۹ میلیون جست‌وجو بوده است.

«آنگلا مرکل»، صدراعظم سابق آلمان نیز با ۱.۴ میلیون جستجو در رتبه چهارم قرار گرفت.

تجزیه و تحلیل جداگانه «گوگل ترندز»، نشان می‌دهد که بیشترین کلمه کلیدی مرتبط با رئیس کره شمالی در سال جاری مربوط به «کاهش وزن» وی بوده است.

در ماه ژوئن، «کیم» ۳۷ ساله در یک جلسه در دفتر سیاسی حزب حاکم کره شمالی ظاهر شد که به نظر می‌رسید مقدار قابل توجهی از وزن خود را از دست داده است، که این موضوع باعث افزایش حدس و گمان‌ها در مورد سلامتی او شد و علاقه شدید عمومی را برانگیخت.

آژانس اطلاعات دولتی کره جنوبی در ماه اکتبر، اعلام کرد که «کیم» از وزن حدوداً ۱۴۰ کیلوگرمی حدود ۲۰ کیلوگرم وزن کم کرده است، اما به نظر می‌رسد که مشکل سلامتی عمده‌ای ندارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 1
    یک سوال،کل اینارو بگردی چند مثقال وجدان حقوق بشری ازشون درمیاد؟ مانباید تحت تاثیر امپراطوری رسانه استکبار قرار بگیریم. از نظر غرب پولدارترین وزیباترین و...مهمه واز نظرما انسانیت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس