تسلیت نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه برای شهید «حسن ایرلو»

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه در پیامی شهادت شهید «حسن ایرلو» را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبر سیما، در پی شهادت سردار سرافراز جانباز و سفیر انقلابی جمهوری اسلامی ایران در یمن سردار شهید حاج حسن ایرلو، حجت‌الاسلام علی محمدی سیرت مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه، در پیامی شهادت مجاهد نستوه و سرباز وفادارِ گمنام و بدون‌ مرز انقلاب اسلامی و تربیت‌یافته مکتب شهید سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً
(آیه ۲۳ سوره احزاب)

خبر شهادت سردار سرتیپ پاسدار شهید حاج حسن ایرلو باعث تأسف و تأثر قلبی گردید. سردار سرافراز و مجاهد نستوه شهید حسن ایرلو از جانبازان و مجاهدان گمنامی بود که عمر سراسر مجاهدت خود را وقف اسلام و انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل (رحمت‌الله علیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.

او که سال‌های جوانی خود را به مجاهدت خالصانه در دوران دفاع مقدس و صحنه‌های پرخطر و خطیر پاسداری از انقلاب اسلامی و کیان قدس کشور عزیزمان ایران گذرانده و مصداق واقعی «تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ» بود، در زمره یکی از فرماندهان عالی جبهه مقاومت اسلامی به شمار می‌رفت که برای سال‌های طولانی در کنار سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نقش ارزنده‌ای در پیشبرد اهداف عالی جبهه مقاومت در منطقه و جهان اسلام داشت.

خدمات ارزنده او در دوران یک ساله سفارت جمهوری اسلامی ایران در یمن آن هم در شرایط سخت و دشوار که همراه با مدیریت عالمانه و جهادی بود، برگ زرین دیگری از سند افتخار و جانفشانی برای این شهید والامقام است که بیش‌از پیش جایگاه ارزشمند ایشان را در نزد خداوند متعال و ملت بزرگ ایران و همچنین ملت مظلوم یمن رفیع خواهد کرد.

اینجانب شهادت آن فرمانده خستگی‌ناپذیر و سردار رشید اسلام و سرباز وفادار ولایت و از تربیت یافتگان مکتب شهید سلیمانی را به محضر مبارک و نورانی فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده معزز و محترم و همچنین همرزمان این شهید تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای روح بلند این عزیز سفر کرده علو درجات و همنشینی با حضرت سیدالشهداء حضرت اباعبدالله‌الحسین (علیه‌السلام) و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

علی محمدی سیرت

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس