کد خبر 1317021
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
دستگیری یک جاعل سودجو در شیراز

مدیرکل حراست شهرداری شیراز به شناسایی و دستگیری یک فرد سودجو که اقدام به فریب شهروندان در خصوص تغییر کاربری باغ‌های گروه یک این شهر کرده بود، اشاره کرد.

به گزارش مشرق؛ علیرضا جمشیدی پنج‌شنبه دوم دی در جمع خبرنگاران ضمن هشدار به شهروندان درخصوص اطمینان نکردن به وعده‌های غیرقانونی گفت: جاعلین با اظهارنظر در خصوص تغییر کاربری باغ‌های گروه یک خیابان میرزا کوچک خان جنگلی، مبنی بر اعطای مجوز یا تصرف به شرط بیع با قیمت کارشناسی، شهروندان و خریداران را فریب می‌دادند.

او با بیان اینکه اعلام کرد که جاعلین با وعده امکان تغییر کاربری باغ‌های گروه یک قصردشت اقدام به فریب مردم و اخاذی از آنها می‌کردند،  ادامه داد: با اطلاع و هوشیاری اداره کل حراست شهرداری شیراز، فرد سودجو شناسایی و با هماهنگی مراجع انتظامی  دستگیر شد.

مدیرکل حراست شهرداری شیراز، از شهروندان خواست تا پیش از هرگونه خرید باغات قصردشت به ویژه باغ‌ها گروه یک، قوانین ویژه حاکم بر این پهنه را مطالعه و استعلام‌های لازم را از منابع قانونی دریافت کنند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: سامانه خبری اداره کل حراست شهرداری شیراز با شماره تلفن ۳۲۹۰، پیامک ۰۹۳۳۹۲۸۵۴۳۵ و پست الکترونیک HRST@SHIRAZ.IR، ه زودی به فعالیت خود ادامه  ودردسترس مردم قرارخواهد گرفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 0
    دیگر در خیابان قصردشت شیراز باغی نمانده است که شهرداری از این هنرنمایی ها بکند. آن زمانی که قصردشت باغی داشت و درختی شهرداری مشغول پروانه دادن برای برج و ساختمان های بلند بود و هر از چند ماه هم به تعداد طبقات مجاز اضافه می شد و حالا هم شهرداری محترم مشغول تغییر کاربری از مسکونی به اداری و تجاری است تا پولهای زیادتری به شهرداری سرازیر شود و دندان طمع سودجویان تیزتر شود. تقریبأ با اطمینان می توان گفت که این آقایی که دستگیر شده چندین سال به این کار مشغول بوده و همه هم می دانسته اند و خبری از توقف اعمال وی نبوده و باز هم با اطمینان می توان گفت که وی آنقدر گردنش کلفت شده بوده که دیگر سهم شهرداری و یا عناصر همکارش در شهرداری را پرداخت نمی کرده که منجر به فعال شدن حراست شهرداری و این دستگیری شده است.
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس