کد خبر 1319648
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
فوت یک نفر پس از درگیری تصادف

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: درگیری پس از تصادف بین یک دستگاه سواری و نیسان موجب مرگ یکی از طرفین شد

به گزارش مشرق، سرهنگ هادی نجفی فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: شب گذشته سانحه رانندگی بسیار جزئی بین ۲ دستگاه خودرو در چهار راه میدان بار همدان روی داد که منجر به جدال لفظی بین طرفین شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد:  تصادف خسارتی بین یک دستگاه سواری و نیسان موجب درگیری بین راننده این ۲ وسیله نقلیه و در نهایت منجر به مرگ یکی از طرفین شد.

او افزود: راننده نیسان قصد ترک محل سانحه را داشت که راننده سواری برای جلوگیری از فرار وی، از خودرو آویزان شد و راننده نیسان بی توجه به این موضوع به حرکت خود ادامه داد.

سرهنگ نجفی ادامه داد: این اقدام منجر به سقوط فرد (راننده سواری) و مرگ وی بر اثر ضربه شدید به ناحیه سر می‌شود.

اوبا بیان اینکه زوایای پنهان این پرونده در دست بررسی است اظهار داشت: راننده خودروی نیسان متواری شده و پلیس در تلاش برای دستگیری وی است.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    18 0
    پلیس راهورخواهشااین نکته رابرای راننده های نیسان ورانند.ان تاکسی هاشهری روشن وگویاکندکه جاده وخیابان فقط متعلق به این دوقشربزرگوارنیست وحق تقدم درخیابان وجاده رعایت کنند
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      6 1
      رانندگان تاکسی و نیسان ها، چون کارشون رانندگی هست و مرتبا رانندگی میکنن، اکثرشوت به خاطر ترافیک، سر وصدای ماشین ها و... اعصاب شون ضعیف هست.
    • DE ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      2 0
      حالا غیر از آن راننده ی تاکسی بزرگوار و آن راننده ی نیسان بیمرام که فرار را برقرار ترجیح می‌دهد بعد کار خلاف از بقیه رانندگان و مدل ماشین‌هایشان هم نام ببرید تا تکلیف همگان برای حق تقدم مشخص شود. زیاد نیستند فقط چند صدهزار خط می‌شود. قلم رنجه کنید بزرگوار تا کسب فیضی هم شود برای اهل وبگردان(همون ولگردی تو اینترنت هست)
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    9 0
    دوره آخرالزمان شده.چقدر الکی آدمها کشته میشن.
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    1 1
    نمک در نمکدان شوری ندارد،نیسان با کسی شوخی ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس