ضرب و شتم پرستاران شوکه آور است/پیگیری قضائی ضارب پرستار

معاون پرستاری وزارت بهداشت، با بیان اینکه ضرب و شتم پرستاران بسیار ناراحت کننده و شوکه آور است، از پرستار آسیب دیده در جریان ضرب و شتم در بیمارستان ولیعصر (عج) اراک دلجویی کرد.

به گزارش مشرق، عباس عبادی، با بیان اینکه بعد از شیوع کرونا و زمانی که حتی برخی مسئولین و خانواده‌های مبتلایان بستری شده در بیمارستان‌ها از ورود به بیمارستان‌ها می‌ترسیدند، همکاران ما در بیمارستان‌ها به خصوص پرستاران برای حفظ سلامتی همنوعان خود، از جان گذشتگی نشان دادند، گفت: اگر بخواهیم شرط انصاف را رعایت کنیم، عموم مردم جامعه قدردان زحمات مدافعان سلامت و پرستاران هستند.

وی تصریح کرد: متأسفانه اندک درصدی از مردم که قادر به کنترل اعصاب خود نیستند، اقدام به چنین حرکات زشت و زننده‌ای می‌کنند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت ضمن دلجویی از پرستار آسیب دیده، عنوان کرد: حامل سلام و پیام وزیر بهداشت هستم و از جانب بقیه مردم ضمن عذرخواهی به شما خدا قوت عرض می‌کنم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه قطعاً خواستار پیگیری قانونی و قضائی این اقدام و خواهان برخورد جدی هستیم، بیان کرد: امیدوارم این پرستار عزیز هر چه زودتر لباس عافیت بر تن کنند و به جمع خانواده و همکاران خود برگردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    1 0
    اینجور موارد باید ببینیم کی مقصر ه بعضی مواقع کارمند مقصره بعضی مواقع هم ارباب رجوع مقصره مثلاً کارمندی که بی خیال بی توجه بی مسولیت چکارش کنند مثلاً یا ارباب رجوع ی که قادرند چکارش کنند نیاز به شیوه نامه رفتار ی هست تا کسی قانون شکنی کرد مجازات بشه
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 0
    وحشی گری پذیرفته نیست، نه در حمله کنندگان به پرستاران و نه در برخی پرستارنما ها که با بیمار مثل حیوان برخورد می کنند
  • تک سوار DE ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 0
    واقعا کار زشتیه ولی حقیقت اینه که پرستارهای وظیفه نشناس هم کم نیستند. وقتی در تب و درد شناوری و یک لیوان آب طلب می کنی ولی پرستار ترجیح می ده با گوشیش چت کنه اون وقته که جرقه ازجار به انبار درد مریض زده می شه و نتیجه چیزی نیست جز دعوا و درگیری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس