کد خبر 1320219
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۷

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی خبرگزاری ایرنا اینفوگرافی درباره موشک ماهواره بر سیمرغ را منتشر کرد.

ویژگی‌ موشک ماهواره‌بر سیمرغ

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    15 3
    به هیچ وجه نباید بار دیگر پروتکل الحاقی را بذیریم حتی اگر تحریمها برداشته نشود.اگر اندکی صبر شود و تحریمها هم خنثی شود غربیها برای اجرای برجام التماس خواهند کرد و در آنموقع ما باید خود را نبازیم و هرگز زیر بار روتکل الحاقی نرویم. برای غربیهای زیاده خواه همان پادمان کافیست و بیشتر از آن به پرستیژ ابر قدرتی آینده مان و سلامت دانشمندانمان لطمه می زند
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      12 1
      درود بر دانشمندان ایرانی
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    8 1
    نقطه ضعف ترکیه ارتشش هست چون ارتش ترکیه با جانبرکفان داعش و النصره به جنگ بشریت آمد. ___ سر میبریدند زن ها را به کنیزی میفروختند.__ پس ایران بازهم برای نجات خاورمیانه شمشیر برداشت. ___سردار یزرگ اسلام شهید سلیمانی طومار ارتش ترکیه را بهمراه داعش و النصره در هم پیچید.____ ترس فرماندهان ارتش ترکیه در اتاق های فرمان داعش و النصره زبانزد شده است فقط کافیست گوش هایتان به اندازه درازگوش دراز نباشد.
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    12 8
    والا فعلا در بهنرین حالت به سرعت ۷۳۵۰ در ارتفاع ۴۷۰ کیلومتری رسیده و وزن محموله هاش هم مشخص نیست.
    • GB ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      1 0
      طبق عادت ناکام از جهت ماهواره بری البته.امانمایش توان پرتاب موشک قاره پیما
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    14 12
    البته ويژگي اصليش يادتون رفته! هميشه ناكام
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    13 0
    تکنولوژی موتور این موشک که کلاستر چهار موتور موشک شهاب 3 است قدیمی و برگرفته و نمونه بزرگ شده موتور موشک اسکاد(که خود این موتور کپی موشک v2 آلمان) و بسیار قدیمی است. حد توان این موشک همین است. باید به سراغ موتور های قوی تر و پیشرفته تر مانند موتور rd 55 رفت. دقیقا مشابه کاری که کره شمالی انجام داد. در غیر این صورت باز هم ماهواره ها بجای فضا به دریا پرتاب خواهند شد. اگر وزارت دفاع مجبور بود برای این همه ماهواره هایی که به دریا پرتاب کرده خسارت بدهد، تا حالا مجبور میشد تکنولوژی این موشک را تغییر بدهد. اما انگار پرتاب ماهواره هم در نبود رقیب خارجی و تحریم شده عین خودروسازهای داخلی!!!
    • AT ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
      6 0
      درود بر شما،گپ شما کاملا درست است»چند وقت پیش گفتگوی یکی از دانشمندان(گروه دانشمندان مستقل) غربی را می شنیدم که در مورد ایران گفت که با این فناوری که اکنون از ایران می بینم تا دستیابی به موشک قاره پیما راه خیلی درازی در پیش دارد،>مگر اینکه مانند کره شمالی به هر راهی شده،این فناوری را از جایی بخرد.»پرتابگر سیمرغ بهتر است رهسپار موزه شده و بیش از این آفتابه خرج لحیم نشود» و ایران کوشش کند به فناوری که کشورهای پرتاب کننده فضایی مانند هند دارند دست پیدا کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس