کد خبر 1322379
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
سیل

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش تعداد مصدومین و فوتی‌های ناشی از سیل و بارش اخیر خبر داد و گفت: تعداد مصدومان به ۲۳ نفر و فوتی ها نیز به ۱۰ نفر رسیده است.

به گزارش مشرق، مجتبی خالدی با اشاره به آمار مصدومین و فوتی‌های ناشی از سیل و بارش اخیر گفت: متأسفانه تعداد مصدومین ۲۳ نفر و تعداد فوتی‌ها به ۱۰ نفر رسیده است.

وی افزود: در استان فارس ۱۸ نفر مصدوم و ۴ نفر جان خود را بر اثر بارش شدید باران از دست داده‌اند. درواقع در داراب یک نفر، پیرم یک نفر، لامرد یک نفر و لار هم یک نفر جان خود را از دست دادند.

سخنگوی اورژانس کشور بیان کرد: در استان کرمان (شهر جیرفت) چهار نفر مصدوم و در شهر سیرجان دو نفر جان خود را بر اثر بارش شدید برف و باران از دست داده‌اند.

خالدی بیان کرد: همچنین در استان سیستان و بلوچستان، شهر ایرانشهر یک نفر بر اثر بارش باران مصدوم و چهار نفر جان خود را از دست دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    0 0
    برای ذخیره این آب باران که شیرین است دولت چه راهکارهایی دارد؟
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    1 0
    واقعا جای بسی تاسف دارد علیرغم اینکه هواشناسی هشدار قرمز داده بود متاسفانه مسئولین شهرهای سیل زده در خواب خرگوشی زمستانی هستند چرا هیچگونه اقدامی قبل از وقوع حادثه انجام نمی دهند و ما هر سال شاهد سیل و تلفات سنگین قشر فقیر هستیم . برخورد با مسئولین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس