فلسطینیان در حمایت از اسیر فلسطینی جمعه آینده را «روز خشم» نامیدند

گروه های مقاومت فلسطینی جمعه آینده را روز خشم مردم نامگذاری کردند و فلسطینی های سراسر سرزمین های اشغالی و ساکن در مناطق مختلف را برای اعتراضات گسترده در حمایت از «هشام ابوهواش» فراخواندند.

به گزارش مشرق، اسماعیل رضوان از فرماندهان حماس روز سه شنبه در بیانیه ای که در جریان تجمعی در برابر وزارت زندانیان غزه، قرائت شد، از هشام ابوهواش که ۱۴۱ روز با اعتصاب غذا به جنگ صهیونیست ها رفته است، ستایش کرد و خطاب به این فلسطینی دربند رژیم اشغالگر اطمینان داد که هرگز فراموش نخواهد شد و ملت فلسطین او را رها نخواهند کرد.

رضوان از جامعه بین الملل هم بخاطر سکوت در برابر جنایات صهیونیست ها و بی تحرکی برای نجات این فلسطینی دربند انتقاد کرد و از فلسطینی ها خواست در تمام سرزمین های اشغالی اعم از غزه و کرانه باختری و نیز اردوگاه های پناهندگان به کارزار همبستگی با ابوهواش بپیوندند.

براساس گزارش ها، حال عمومی ابوهواش، بدلیل طولانی شدن اعتصابش، رو به وخامت گذاشته و بحرانی است و نگرانی ها از بالا رفتن احتمال شهادت این اسیر فلسطینی افزایش یافته است.

برخی منابع نیز گفته اند که مقام های فلسطینی به مقامات مصری هشدار داده اند که در صورت مرگ ابوهواش، توافق بعمل آمده برای پایان جنگ موسوم به «شمشیر قدس»، میان فلسطینی ها و اسرائیلی ها که با وساطت مصر انجام شد، در خطر قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 0
    ياد عادل كمال پور گرامي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس