کد خبر 1323445
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
کلهر: رأی انضباطی باشگاه گل‌گهر خللی در قهرمانی پرسپولیس ایجاد نمی‌کند/ این تیم فقط یک مشکل حل نشده دارد

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس معتقد است رأی انضباطی باشگاه گل‌گهر و نتیجه‌ای که به نفع تیم‌های دیگر رقم خورده است، تأثیری روی کار پرسپولیس نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، محمود کلهر درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و قرار گرفتن این تیم در یکقدمی صدر جدول اظهار داشت: فکر می‌کنم پرسپولیس رفته رفته شرایط آرمانی خودش را پیدا کرده است. دلیل این تأخیر، تغییرات ابتدای فصل بازیکنان و اضافه شدن بازیکنان جدید بود. واقعاً در چند بازی اول ناهماهنگی مشهود بود، ولی رفته رفته مشکلات حل شد و تیم توانست به کورس قهرمانی برگردد.

وی با اشاره به رأی کمیته انضباطی برای سه دیدار گل‌گهر، تصریح کرد: اگر رأی انضباطی گل‌گهر نبود، الان پرسپولیس به تنهایی در صدر جدول بود. البته الان نیز بعید می‌دانم این رأی و نتیجه‌ای که به نفع تیم‌های دیگر رقم خورده است، تأثیری روی کار پرسپولیس داشته باشد و بخواهد خللی در قهرمانی این تیم به وجود بیاورد. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم می‌تواند نتیجه لازم را بگیرد و باز هم قهرمان لیگ شود.

بیشتر بخوانید:

ستاره پرسپولیس بازی با پدیده را هم از دست داد

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: البته تنها مشکلی که هنوز در پرسپولیس وجود دارد و برطرف نشده، این است که مدیرعامل باشگاه مشخص نشده است. باشگاه هنوز بلاتکلیف است و اگر این موضوع حل شود، پرسپولیس می‌تواند رقابتش را با قدرت بیشتری در کورس قهرمانی ادامه دهد. مطمئنم اگر پرسپولیس این روند را ادامه دهد،‌ می‌تواند ششمین قهرمانی پی در پی را کسب کند.

وی با بیان اینکه «پرسپولیس با این انسجام تیمی لیاقت صدرنشینی را دارد.»، ادامه داد: اگر بازیکنان تاجیکی به ترکیب پرسپولیس اضافه شوند شرایط باز هم بهتر می‌شود. پرسپولیس با این دو بازیکن دیگر از لحاظ بازیکن کمبودی ندارد. 

کلهر درباره دیدار روز شنبه این تیم با پدیده، یادآور شد: بازی با پدید می‌تواند سکوی پرتاپ پرسپولیس باشد. مطمئناً پرسپولیس در این بازی فقط باید سه امتیاز را کسب کند. پدیده شرایط خوبی ندارد و از آن سو استقلال و دیگر مدعیان در این هفته بازی‌های سختی دارند. اگر پرسپولیس بتواند این بازی را پیروز شود شانس زیادی برای بازگشت به صدر جدول دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس