برهانی اول اطلاعاتش را بالا ببرد بعددرباره پرسپولیس صحبت کند/ استقلالی‌ها از سایه پرسپولیس هم می‌ترسند/ دادگاه خانواده به اندازه پرسپولیس پرونده ندارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم خیلی راحت صدر را از استقلال پس می گیرد

به گزارش مشرق، با مرتضی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این باشگاه تا پایان نیم فصل و همچنین حمله چند پیشکسوت استقلال به پرسپولیس گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

خب شرایط که بسیار عالی است و تیم ما خداراشکر روی نوار پیروزی قرار دارد. کسب چند برد در بازی های گذشته نشان می دهد پرسپولیس به فرم خوبش برگشته و مطمئن باشید از این هم بهتر خواهد شد. بردن سپاهان به نظرم نقطه عطف بازی های پرسپولیس در این فصل بود و پرسپولیس نشان داد که بی جهت نیست در ۵ سال گذشته همه جام ها را درو کرده است. تفکر قهرمانی در تیم ما وجود دارد و شک نکنید تا قبل از پایان نیم فصل صدر جدول را از استقلال پس می گیریم.

همین حالا هم پرسپولیسی ها معتقدند صدرنشین واقعی لیگ آن ها هستند. نظر شما چیست؟

معلوم است که ما صدرنشین واقعی لیگ هستیم. فوتبال داخل زمین برگزار می شود، اگر می توانید بیایید و امتیاز بگیرد. دنبال این نباشید که از بیرون به حساب شما امتیاز واریز کنند. بنده خدا امیر قلعه نویی حق دارد که اعتراض کند. مقصر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است که مجوز بازی کردن یامگا را صادر کرده است. گل گهر و تیم های دیگر چه گناهی کردند که باید متضرر شوند. کمیته انضباطی اول عوامل فدراسیون و سازمان لیگ را که مجوز بازی صادر کردند، محاکمه کند بعد بیاید و به بعضی تیم های خاص امتیاز هدیه دهد. ضمن اینکه کاش حداقل صبر می کردند و تحقیقات بیشتری انجام می دادند و بعد رای به این سنگینی را صادر می کردند. من فکر می کنم فقط مانده به خاطر سال نو میلادی و کریسمس به حساب استقلال امتیاز واریز کنند. به خدا یک تیم با این چیزها قهرمان نمی شود چون باید در زمین بازی هایش را ببرد. هرچقدر هم از این امتیازها هدیه بگیرند بازهم فایده ندارد و این تیم قهرمان بشو نیست.

بیشتر بخوانید:

ستاره پرسپولیس بازی با پدیده را هم از دست داد

حتما صحبت های آرش برهانی را در مورد پرسپولیس شنیدید که گفته پرسپولیسی ها پوپولیست هستند و جام مفت می گیرند. در این خصوص صحبتی دارید؟

بله یک چیزهایی شنیدم. آرش بازیکن خوبی بود و بچه مودبی هم است. نمی دانم چرا این حرف ها را زده درحالیکه تیمی که خارج از زمین امتیاز می گیرد استقلال است نه پرسپولیس. درضمن در سال ۸۷ از پرسپولیس ۶ امتیاز کم شد نه سپاهان. با این حال و با وجود کسر ۶ امتیاز توانستیم قهرمان شویم. برهانی بهتر است اول اطلاعاتش را بالا ببرد و بعد در مورد پرسپولیس صحبت کند. من فکر می کنم استقلالی ها از سایه پرسپولیس هم وحشت دارند. آن ها دیدند پرسپولیس به کورس قهرمانی برگشته و می دانند خیلی زود باید صدرجدول را تقدیم پرسپولیس کنند، به همین خاطر ترسیدند و این صحبت ها به همین خاطر است.

در خصوص پرونده های پرسپولیس هم صحبت کنید. تازه پرونده کالدرون بسته شد ولی چند پرونده دیگر مثل اوساگونا، استوکس، پدیده و ... باز شده و پرسپولیس باید چندین میلیارد پول بدهد.

به خدا ما خودمان دیگر خسته شدیم و نمی دانیم چه بگوییم. هواداران گناه دارند که هرروز باید این خبرهای تلخ را بشنوند. من فکر می کنم دادگاه خانواده به اندازه پرسپولیس پرونده ندارد. فقط امیدوارم زودتر بدهی ها پرداخت شود و از شر این پرونده ها خلاص شویم. این بازیکنان خارجی هیچ کار مفیدی برای پرسپولیس انجام ندادند ولی حالا طلبکار هستند. یا همین رادوشویچ که اصلا بود و نبود او برای ما فرقی نمی کند. الان در کرواسی مشغول تفریح است و چند روز بعد شکایت می کند و پرسپولیس باید کلی پول بدهد.

بازی با پدیده را چطور می بینید؟

نباید به بازی های قبلی و شرایط این تیم در جدول توجه کرد. اگر پدیده را دست کم بگیریم ضرر می کنیم. این درحالیست که اصلا نباید امتیاز از دست بدهیم. پرسپولیس از همه لحاظ سر تر از حریف است و به امید خدا با ارائه یک بازی خوب دست پر از مشهد به تهران برمی گردیم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    2 17
    برهانی را سرزنش نکنید
    • صفدر تیله باز IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      3 0
      حالا تو به من بگو من رو بیشتر دوس داری یا محسن قناری رو؟
    • GB ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
      3 0
      هرچی اقا مرتضی بگه
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    1 3
    احمقهایی که لب گورند و تعصبات جوانی را تکرار میکنند .
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    2 6
    دکتر فنونی زاده عزیز بابا مسعود دیگه نیست پول تو جیب بذاره تا بالا تر بیاد شاید شانسی اینجا رسیدین ولی این خواب تعبیر نخواهد شد برات امسال خواهی دید که کی صدرنشین باقی خواهد ماند
  • مهارتیزاده IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    0 2
    اصلا نظرات این پرسپولیسفان یا فنها ارزش خواندن هم نداره اما برای آگاهی مخاطبین عزیز چه پرسپولیسی چه تیم های دیگر میگویم در همان سال مورد نظر جناب کارشناس فراموشکار از سپاهان هم امتیاز کسر شد ضمنا پرسپولیس هم توسط داخل جریمه نشد اما سپاهان چرا.ضمنا ایشان یک نگاهی به نظرات اسطوره!!!پرسپولیس دایی بیندازد چند فصل قبل برای گرفتن پولش از باشگاه محبوبش!!! چه دردسری داشت چون به فرمان وزیر وقت کاملا ورزشی!!! بدهی باشگاه فنونی زاده ساختگی صفر شد تا در آسیا حذف شود یا نایب قهرمان شود اما استقلال با لطف تیم های آسیایی دوبار قهرمان شد و در سالیان اخیر هم دائما در لیگ قهرمان شد!!! و دو فصل قبل سپاهان در برابر استقلال سه صفر بازنده شد!!! خداوند آفت سمپاتیسم را از این جهان ببرد.
  • Reza IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    5 0
    آرش بحرانی گفته از سپاهان ۶ امتحان کسر کردن تا پرسپولیس قهرمان شه!!! بحرانی جان تاریخ رو هم تحریف میکنی اون از پرسپولیس بود که کم کردن این شخص نمونه بارز یه استقلالیه
  • ۶و۶ IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    0 2
    مرض از خبرنگاران است ک با سیخ کردن پیشکسوتهای مث محمد نوری ، برهانی ، مهدی فنونی زاده و شیث و امیرحسین صادقی و ... میخان ازاینا حرف بکشن اینا هم ک سواد درست حسابی ندارن با حرفای چرت و پرتشون رو مخ ما هوادادان بعدشم باعث تفرقه و اختلاف طرفداران آبی و قرمز میشن
  • پرسپولیسی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    1 1
    من نمیدونم این کیسه کشو چه به نظر در مورد پرسپولیس کبیر. خوبه تازه چرت و پرتم میگه. اگه راست میگفت یه چیزی
  • حسین IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    1 3
    فصل گذشته های پیروزی این لنگیا فراموش کردن شش امتیاز بعلت مشکل طارمی کسر نشد خودشون میدونن پیروزی این فصلهارو چطور سر تیمهای دیگه رو بریدن خدا لعنت کنه وزیر ورزش سلطانی فر رو
  • محمد IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    5 1
    برهانی معتاد نیست بیماره گناه داره
  • مختار IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    6 0
    این اولین و آخرین سوتی ایشان نخواهد بود!
  • محمد IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    1 0
    اقا اصلا هر چی داداشمون آقا مرتضی بگه همونایی که به یحیی گفت
  • آزاد IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    6 0
    قبلاً فکر می کردم برهانی آدم حسابی است. خودش ثابت کرد اشتباه فکر می کردم.
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    1 0
    هرچی خودت بگی درسته.هرچی آقا مرتضی بگه
  • حمید IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    0 0
    برهانی شخصیت کثیفی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس