کد خبر 1324320
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
واژگونی 206

اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از حادثه واژگونی سواری ۲۰۶ پس از برخورد با پژو ۴۰۵ و فوت راننده ۲۳ ساله و مصدوم شدن سرنشین آن در ساعت ۰۱:۰۰ دقیقه بامداد امروز خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی  همه خانی به نقل از رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت :  مقارن ساعت ۰۱:۰۰  دقیقه بامداد  امروز  در مسیر بلوار دستواره میدان مادر  یکدستگاه سواری پژو۲۰۶ که در این مسیر در حال حرکت بوده بشدت با سواری پژو ۴۰۵  تصادف می نماید .

فوت راننده ۲۳ ساله ۲۰۶ پس از واژگونی خودرو در بلوار دستواره

به گزارش ، وی گفت : پس از این برخورد شدید سواری ۲۰۶ واژگون گردیده و راننده آن که فردی  مذکر و حدودا ۲۳ ساله بوده به علت شدت جراحات  وارده در محل تصادف فوت و سرنشین آن مصدوم می گردد که با حضور عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی  منتقل گردید .

سرهنگ همه خانی افزود : بلافاصله پس از این حادثه تیم های منطقه ۲۰ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند و مشخص گردید عدم توانایی راننده ۲۰۶ در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت باعث این حادثه شده است .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور فاتب  توصیه نمود: رانندگان حین تردد از سرعت و سبقت جدا خودداری نموده و تمام حواس  و تمرکز خود را به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه رفتاری  که باعث حواس پرتی آنان از رانندگی شود جدا خودداری نمایند تا شاهد این اتفاقات ناگئار در سطح شهر نباشیم .

منبع:رکنا
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    0 0
    آمار تصادفات رانندگان زیر 25 سال را منتشر کنید ظاهرا آمار رفته بالا
  • علی خان IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    1 0
    صد بار دست بچه ماشین ندید ، ،
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    0 0
    عاقبت جنون سرعت همین است...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس