کد خبر 1324757
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
آخرین اخبار از مناطق سیل‌زده سیستان

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: براساس برآوردها سیل اخیر جنوب و جنوب شرق کشور نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت به شبکه برق مناطق سیل زده وارد کرد.

به گزارش مشرق، آرش کردی، مدیرعامل شرکت توانیر، ضمن بیان آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب کشور اظهار داشت: به دنبال بارش باران و وضعیت جوی و طوفان در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان، در مناطق روستایی دچار قطعی‌هایی شدیم که با تلاش همکاران صنعت برق هم اکنون این خاموشی ها برطرف شده و شبکه برق منطقه نیز در حال بازسازی است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اینکه طوفان در ابتدای روز در منطقه سیستان و بلوچستان زمینه قطع برق در ۳۰۰ روستا را فراهم کرد، گفت: با تلاش‌های بی‌وقفه همکاران این عدد به صفر رسیده است و همه روستاها برق‌دار شده‌اند و در حال حاضر برق مناطق سیل زده به صورت کامل برقرار است.

*قطع اتصالات برقی در جنوب و جنوب شرق کشور قطع شد

وی ادامه داد: در هنگام سیل در نقاطی که احتمال بروز حادثه برای هموطنان وجود داشت با نظارت کامل برق نقاط محلی قطع شده بود که با تمام توان قطع اتصالات شبکه و خطوط  رفع شد.

این مقام مسئول گفت: در جنوب استان کرمان‌ ۱۶ روستا در زمان بروز سیل بی برق شده بود که با تلاش گسترده و شبانه روزی همکاران برق همه این روستا ها به شبکه سراسری برق متصل شد.

وی ادامه داد: در استان هرمزگان نیز ۱۰۰ روستا در اطراف بندرعباس بی‌برق شده بودند که در حال حاضر همه اسن روستاها برقردار شده‌اند.

کردی در بیان آمار مرتبط با حجم خسارات سیل به زیرساخت جنوب و جنوب شرق کشور گفت: براساس برآوردها، سیل اخیر نزدیک ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت به شبکه برق مناطق سیل زده وارد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس