اقدام جدید باشگاه لیون برای جذب آزمون/ قیمت به ۴ میلیون یورو رسید

یک رسانه فرانسوی خبر داد باشگاه المپیک لیون برای جذب سردار آزمون، مبلغ پیشنهادی به باشگاه زنیت را به ۴ میلیون یورو افزایش داده است.

به گزارش مشرق، سایت foot۰۱ فرانسه امروز دوشنبه در تازه‌ترین خبر در خصوص آخرین وضعیت سردار آزمون و انتقالش به تیم المپیک لیون، از اقدام جدید این باشگاه فرانسوی خبر داد.

این رسانه با تاکید بر ضرورت تقویت خط حمله لیون اعلام کرد که اولویت این باشگاه با سردار آزمون مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی ایران و تیم زنیت روسیه است و همه با این انتقال موافق هستند به جز زنیت که قصد ندارد قبل از پایان قرارداد آزمون، با انتقالش به لیون موافقت کند.

foot۰۱ همچنین از افزایش قیمت پیشنهادی باشگاه لیون به زنیت به ۴ میلیون یورو خبر داد و نوشت: «زنیت روی باشگاه نیوکاسل برای افزایش قیمت سردار آزمون حساب می‌کرد اما باشگاه انگلیسی آزمون را در اولویت نقل و انتقالاتش قرار نداد و هیچ پیشنهادی ارائه نکرد. با این حال زنیت همچنان منتظر باشگاهی است که احتمالاً ۵ میلیون یورو برای آزادی مهاجشمش بدهد. طبق اطلاعات ما، المپیک لیون اندکی پیشنهاد خود را افزایش داده است و اکنون مبلغ درخواستی به ۴ میلیون یورو می‌رسد. بنابراین به مبلغ ۵ میلیون یورو درخواستی باشگاه زنیت نزدیک می‌شود که در نهایت می‌تواند ۴.۵ میلیون یورو را بپذیرد. سردار آزمون از این رو فاصله زیادی تا پیوستن به قهرمان هفت دوره مسابقات لیگ فرانسه ندارد.»

این رسانه در بخش پایانی گزارش خود از سبک بازی سردار آزمون، هوش او و کارهای گروهی اش تمجید کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس