خبر ویژه

تکذیب فضاسازی مسموم سایت انصاف‌نیوز درباره ماجرای هواپیمای اوکراینی، پرونده رویکردهای وطن فروشانه این سایت اجاره‌ای را مجددا باز کرد.

به گزارش مشرق، «روزنامه کیهان» در ستون اخبار ویژه خود نوشت: این سایت اخیرا ضمن مصاحبه با پدر دو تن از شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، ادعا کرده بود پدافند سپاه پاسداران، هواپیما را عمدا و به عنوان سپر انسانی زده است. انصاف نیوز و روزنامه اجاره‌ای شرق همچنین با انتساب نقل قول دروغ به مقامات سپاه مدعی شدند «می‌گویند اگر این هواپیما نمی‌افتاد، جنگ سختی همان روز بعد اتفاق می‌افتاد. آمریکا حمله می‌کرد و جان ده میلیون نفر به خطر می‌افتاد» یا «اگر این‌ها نبودند چه جنگی می‌شد؟ و اگر این سانحه رخ نمی‌داد ۱۰ میلیون نفر کشته می‌شدند و این واقعه باعث شد که این جنگ رخ ندهد»!

این فضاسازی دو رسانه زنجیره‌ای، بلافاصله با استقبال رسانه‌های ضد انقلاب مثل بی‌بی‌سی و صدای آمریکا (به عنوان سفارش دهندگان اصلی این فضاسازی مسموم) قرار گرفت. هرچند سخنگوی سپاه پاسداران رسما ادعای مطروحه را تحریف‌شده و خلاف واقع دانست، اما مرور سوابق سایت انصاف‌نیوز نشان می‌دهد که اتفاق اخیر در فضاسازی مسموم صرفا یک خطا نیست. این سایت تابستان ۹۲ تاسیس شد اما یک‌بار، به مدت هشت ماه توقیف و سپس رفع شد.

سایت اجاره‌ای مذکور، دو ماه قبل هم مصاحبه‌ای را با «مژگان (اورلی) نوی» ‌افسر واحد ۸۲۰۰ اطلاعات ارتش اسرائیل انجام داده و منتشر کرد اما با ایرانی تبار و منتقد معرفی کردن او سعی کرد، به عبارت جعلی «شهروند اسرائیل» مشروعیت ببخشد و ضمنا روابط داشتن با رژیم صهیونیستی را توجیه کند. اورلی نوی در مصاحبه‌ای که در ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ با رک مدیا رسانه ژیان قمیشی اعتراف کرده که با سرویس جاسوسی اسرائیل کار می‌کند.

انصاف نیوز همچنین پیش از این ضمن مصاحبه با فائزه‌هاشمی، از قول وی از آرزوی ابقای ترامپ در ریاست جمهوری آمریکا دفاع کرد و نوشت که انتخاب دوباره ترامپ و تداوم فشارهای تحریمی او شاید می‌توانست سیاست‌های جمهوری اسلامی را تغییر دهد(!)

از دیگر تحرکات قابل تامل این سایت آلوده، گفت‌وگو با کاوه مدنی (معاون سازمان محیط زیست و جاسوس ) پس از فرار از کشور بود.

نکته جالب در رویکرد اخیر برای عمدی نشان دادن سرنگونی هواپیمای اوکراینی و تخریب وجهه سپاه این است که انصاف نیوز دو سال قبل در بازخوانی حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری شرکت ایران ایر بر فراز خلیج‌فارس در تیر ماه ۶۷، به نقل از مقامات آمریکایی، علت حمله به هواپیمای ایرانی را فشار روانی پرسنل ناو وینسنس به‌دلیل وضعیت جنگی ذکر می‌کند. در مقدمه این بازخوانی، نویسنده با اشاره به جنگ نفتکش‌ها و با تاکید خاصی سعی دارد همان گفته مقامات آمریکایی درباره وضعیت جنگی را توجیه کند.

بر طبق آنچه که در گزارش خود انصاف‌نیوز آمده، آنچه که مقامات آمریکایی به عنوان وضعیت جنگی(برای شلیک به هواپیما) نامگذاری کرده‌اند و انصاف نیوز هم سعی در القای آن به مخاطب داشته، دارای فواصل زمانی طولانی (چند ماهه) بوده است. حال آنکه فاصله زمانی بین حمله موشکی به عین الأسد و سقوط هواپیمای اوکراینی، فقط چند ساعت بود. یعنی اگر به استرس و شرایط روحی ناشی از وضعیت جنگی باشد، وضعیت جنگی در مورد هواپیمای اوکراینی به مراتب بسیار قابل پذیرش‌تر است، که انصاف نیوز سعی در القای خلاف آن دارد.

انصاف نیوز در دو مطلب به فاصله چند سال، شلیک آمریکائیها به هواپیمای مسافربری ایرانی که عمدی بوده را به‌دلیل چند حادثه به فاصله زمانی چند ماهه، طبق خواست آمریکائیها با گزاره شرایط جنگی توجیه می‌کند اما حادثه هواپیمای اوکراینی را عمدی جلوه می‌دهد. چرا؟!

به نظر می‌رسد علت را باید در لاشخور صفتی رسانه‌های اجاره‌ای و عقده‌گشایی علیه سپاه پاسداران به نیابت از آمریکایی‌ها جست و جو کرد.

یادآور می‌شود محاسبه اصلی دولت آمریکا در ترور سردار شهید سلیمانی، انتقال پیام ضعف به ملت - دولت ایران و تشدید دودستگی حاصل از آن بود. اما اتفاقات بعدی، کاملا محاسبات آمریکا را به هم زد. اولا مراسم تشییع این قهرمان ملی، به فوران همدلی کم‌نظیر ملت ایران در انزجار از آمریکا و مطالبه انتقام و همچنین توقف تعهدات برجامی یکطرفه منتهی شد. و ثانیا با حمله موشکی به پایگاه فوق‌مدرن عین‌الاسد، بدترین و تحقیرآمیزترین ضربه به آمریکا پس از جنگ جهانی دوم را رقم زد. در واقع با آن حمله موشکی موفق به عین‌الاسد، بازدارندگی نظامی مهیب آمریکا فرو ریخت و این ضربه‌ای بزرگ بود.

به نظر می‌رسد آمریکا و پادوهای رسانه‌ای و اجاره‌ای آنها ماموریت دارند با ناخن کشیدن به زخم سقوط هواپیمای اوکراینی و بازماندگان شهدای این حادثه تلخ، دو شکست راهبردی آمریکا در زمینه ایجاد دودستگی در افکار عمومی ایران و شکست نظامی را جبران کنند و همان پیام ضعف و تفرقه مطلوب آمریکا را بازسازی کنند. و بدین ترتیب به جای آمریکا، از سپاه پاسداران (مدافعان امنیت ملی) و «شهید سلیمانی» انتقام بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 65
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • هموطن GB ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    21 9
    وقتی چنان از موضع ضعف برخورد میکنید که هر بی سر و پایی هر چی دلش میخواهد منتشر می‌کنه و بر طبل دشمن و نفوذی میکوبه، نتیجه اش همین میشه. ببخشید ولی به نظر میرسه که دست همه توی یک کاسه هست وگرنه امثال این بنگاه های لجن پراکنی که دست امثال بی بی سی و منوتو را بستن بایستی تعطیل توقیف میشدند
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      0 4
      اگر واقعا چیزی که این خانم ادعا کرده ( خیلی با عقل و منطقی که میگوید امریکا قصد داشته 10 میلیون را بکشد جور در نمیاد ) حقیقت داشته باشه باید درود فرستاد به فرماندهانی که چنین تصمیمی گرفتند ادم یاد رزمندگانی میافتد که روی مین میخوابیدند تا بقیه به سلامت رد شوند ایکاش من هم در ان هواپیما میبودم و مثل ان شهدا برای سلامتی وطن و مردمم از هجوم گرگ خون اشام امریکا فدا میشدم
    • NL ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      0 0
      برای اینکه ثابت کنیم حق با ماست باید از موضع قدرت علیه شهروندان بی دفاع برخورد کنیم و نذاریم کسی بجز ما چیزی بگه یا چیزی که ما نمیخوایم رو بگه. اینطوری ثابت میشه حق با ماست وگرنه اینکه بذاریم همه حرفشون رو بزنن و ما هم منطقی و با دلیل و مدرک بیایم دفاع کنیم یعنی اثبات گناهکار بودن!!!!
    • FR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      1 0
      بی انصاف‌نیوز برانداز و جیره‌خوار سعودی
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      1 0
      شک ندارم در دولت قبل که خیانتکاران لانه کرده بودن پشت قضیه هستن در زدن اشتباهی
  • IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    19 8
    تا وقتی هزینه دروغ و تهمت و تشویش اذهان و تحریک مردم و ایجاد بدبینی پایین و حتی صفر باشه همینه
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      2 0
      تا وقتی افراد نامحرم در حکومت رخنه می کنند و می شود حرکتی که از عمد بنزین را طوری گران کنند در جهت آشوب و پالس ضعف برای ترور همین می شود
  • CA ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    20 24
    الان درد کیهان چیه دقیقا؟ اینکه با خانواده شهدا مصاحبه صورت گرفته یا اینکه حرفهای اونها در مصاحبه سانسور نشده؟
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      17 7
      مشکل اینه که تهمت، دروغ و تشویق اذهان عمومی جرمه. شماها که با زانو روی گردن میشینید که دیگه باید اینو خوب بفهمید.
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      2 0
      تاریخ بارها شاهد انداختن آب دهان نادانان و خناسان به سر و روی سردارانی همچون مالک اشتر بوده است حال آن که مالک اشترها فقط در مقابل برای هدایت شدن این جرثومه ها دعا می کنند و نماز می خوانند!
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      14 7
      تو دیگه خیلی بیچاره ایی که از دروغگویی افسادطلبان کذاب که خودشان هم به آن معترف هستند دفاع میکنی خیلی
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      18 7
      درد اینه سردربیر انصاف نیوز مشخصه کیه خودت به حماقت نزن عمله های خاتمی مشغول لجن پراکنی هستن
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      3 0
      سوالات جهت دار از یک خانواده شدیدا داغدار و تحت تاثیر احساسات. ایجاد جو دورغ علیه امنیت ملی و تشویش اذهان عمومی. سو استفاده سیاسی از موضوع. خانواده شهدای هواپیما یا هرکس دیگه میخواد باشه درورغ بستن به قوای نظامی و امنیتی کشور بدون دلیل و مدرک و صرفا از روی جو حاکم در فضای ضد انقلاب خیانت به کشوره
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      3 2
      درد تو چیه کاناداییِ روح‌سوخته؟
  • حسن IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    چرا طرز فکرت اینجوریه؟
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    15 2
    مرگ برآمریکاونوکران وپادوهای آن
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    1 0
    قرا به برخورد با این سایت و همچنین تذکر به آن دو نفر نیست؟ خیلی مهمل و دروغ بافتن
  • IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    4 1
    مصاحبه رو که خوندم فکر کردم با رادیو فردا مصاحبه کردن! احساسات ناشی از داغ فرزند شدیدا بر سطح تصمیم گیری و تحلیلشون اثر گذاشته. واقعا حرف های دور از واقعی زدن. خدا کمکشون کنه و بهشون صبر بده.
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    16 8
    اگر ایرانی هستی و با از دست رفتگان این هواپیما بجای دلداری در حال عقده گشایی علیه سپاه و نظام هستی برو تو انسانیت خودت شک بکن.
  • علیرضا IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    3 0
    باسلام؛ضمن تأییدمطالب مهم وقابل توحه وتامل کیهان واینکه مطمئناًبسیاری ازهمونان عزیزونیزاینحقیربااطلاع وآگاهی ازخیانت،خط دهی وایجادنفاق،چنددستگی وتشویق به آشوب وحتی براندازی و...درجامعه ایرانی توسط بعضی ازسایتهاورسانه های جیره خوار،نفوذی وخیانتکارداخلی من جمله انصاف نیوز،شرق،سایتهای زنجیره ای اقتصادیها و...این سؤال ذهنمان رامدتهاست به خودمشغول نموده که چرااینگونه سایتهاکه باعث تحمیل خسارتها وهزینه های غیرقابل جبران میشوند،راتوقیف ننموده تادیگراجازه فعالیت به امثال این خائنین جانی داده نشود؟
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    6 0
    این مزدوران سرخورده وخبیث امریکا واسراییل خبیث براثرسیلی های مکرراز سپاه قهرمان وظلم ستیز ومقاومت قهرمان سالهاست که عقده ای روزافزون دارند وخودزنی میکنند چراکه رسواشدن وجنایاتشان درطی قرنها روشده وعالم متوجه شده اگاه شده وقهرمانانی به نام سپاه این حقیران وفرزندان شیطان را دهه هاست که درنطفه خفه کرده ودراینده خفقان ابدی وپایانی هم درانتظارشان خواهد بود
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    3 0
    جلودار اين تفرقه افكنان خود حسن روحاني و اذنابش هستند كه هموار كننده طرح هاي امريكا بوده و هستند، خوشبختانه شرّ حسن روحاني كه در مسوليت كم شد ، ولي اين جيره خواران امريكا نانشان در وطن فروشي بدست ميايد
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    13 3
    روزنامه شرق اجاره ای نیست،بلکه پایه گزاران این روزنامه ریشه در بهائیت به مرکزیت عکا دارند.
  • ح IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    8 2
    اینها ستون پنجم دشمن هستند و
  • NO ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    4 1
    عاقلان دانشجویان دروغگو را یادمان نرفته دیگه هرکی که پینوکیو را دیده نباید فریب خرس و شیپورچی را بخوره ای کاش در عالم واقعی هرکی دروغ میگفت دماغش بزرگ میشد جنگ جنگ تا رفع فتنه عقرب گراره ای .روبه مکاره ای
  • ابوالفضل HU ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    چجوری
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    4 1
    اینم مثل اون پیرزن مادر بزرگ بهشتی دارن دروغ میبندند رو که نیست
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    1 0
    مصاحبه اي به دور از انصاف و جهت دار ، از اون به اصطلاح دكترررررررررررررررها بعيده البته اين روزها هيچي از هيچكسي بعيد نيست
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    واقعا علی لعنت الله علی القوم الظالمین لعنت بر امریکا
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 4
    البته اف 35 ها وقتی میان ول سیستم پدافندی لاک و قفل میشه و همون تیربارهای ضد هوایی بیشتر به کار میاد تا پدافند موشکی
    • دادا IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      0 0
      اف 35 جرات نمیکنه بیاد اگه امد با ان پدافند میزنیم انوقت چشم کورت میبیند فعلا حرف نزن امریکائی
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      4 0
      فیلم کمتر ببین
    • كفشنده IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      2 0
      چرا چرت و پرت میگی؟؟ لاك شدن یعنی آماده شلیك به هدف بودن، نه از كار افتادن! توپ ضد هوایی بردی نداره و موشك بهتر و موثرتره. امان از بی سوادی و تخصص نداشتن.
  • 100 IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    کیهان نترسید اگه این مطلب را بنویسد از طرف دادگاه محکوم بشه . متاسفانه بسیاری از نشریات در ایران در حال بر اندازی هستند اونوقت مدافعان نظام محکوم میشن.
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 2
    روزنامه فاسدی مثل شرق واین بی انصاف نیوز که جز دشمنی با نظام اسلامی کاری ندارند نه انگار از امواا بیتالمال استفاده میکنند منافقین نرمی که با امواا بیتالمال ارتزاق وریشه نظام اسلامی را میزنن
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    چی بگم
  • حمید ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    6 0
    بر پدر ومادر منافق لعنت
  • GB ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    4 2
    همه از روز اول میدانستند
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    6 8
    خبرگزاری اجاره ای مشرق
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      9 2
      اگر مثل خبرگذاری مشرق در اجاره خدا نباشی، لاجرم مثل روزی نامه شرق در تیول ابلیس خواهی بود!!!
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      5 2
      اگر مثل خبرگزاری مشرق در اجاره خدا نباشی، لاجرم مثل روزی نامه شرق در تیول ابلیس خواهی بود!!!
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    2 0
    بعد از شهادت سردار ایرانی ها در خشم شدیددی بودند و این آمریکایی ها بودن که از واکنش شدید ایران میترسیدن به طوری که دائم از سیاست مدار تا سلبریتی شون در توییتر از ایران خواهش میکردن که به حماقت ترامپ پاسخ نده. ترامپ بود که لکنت زبان گرفته بود. همه تحلیل گر های داخلی و خارجی میگفتن حادثه هواپیمای اوکراینی باعث شد واکنش و موضع ایران تضعیف بشه. اگر هم فرض بگیریم حادثه اتفاق نبوده قطعا نفوذ یا جنگال آمریکا متهم اصلی خواهد بود نه ایران!
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    10 1
    فقط یه چیز میتونم بگم و خلاص. خدا آخر و عاقبت ههمون رو تو این امتحانانت و فتنه ها و بلاهای آخر الزمان به خیر کنه
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    4 12
    حفظ نظام از اوجب واجبات است و همه ما به این انقلاب و نظام بدهکاریم
  • ناشناس IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    4 10
    سلام . بنده جانبازم نه داداش عزيز من به نظام بدهکار نيستم اين نظام هست به من بدهکار است چون جواني ام را در جنگ دادم همين . اين حرفها بدرد نسل جديد ميخوره . نه ما که توي کردستان جبهه هاي جنوب جنگيديم .
    • Bensina IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      1 1
      خسر الدنیا و الآخره
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      0 1
      داداش جانبازی خدا قبول کنه ما کوچیکتیم اما اگه برا خدا و اسلام رفتی از کسی طلبی نداری اگه برا کشور و ناموس ومادر و پدر و زن و بچت رفتی باز هم طلبی نداری اگه از رو هیجان و شور جوانی رفتی باز هم طلبی نداری البته باید طبق عرف زندگی معمولی شما بچرخه و نیازهات حتی المقدور براورده بشه بقول قران مجید کسی نمیتواند منت مسلمانی بر سر پیامبر بگذارد بلکه این خدا و پیغمبر هستند که منت گذاشتند و ما را از گمراهی به نور و روشنی هدایت فرمودند
    • FR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      2 1
      خالی بند. یک رزمنده واقعی هیچ وقت لاف نمی زند.
    • كفشنده IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      2 1
      ما هم برای این مملكت با خطرناكترین جانوران عالم جنگیدیم ولی از كسی طلبكار نیستیم. لباس نظام پوشیدن خونه خاله نیست، وقتی میپوشی باید تا تهش بری. پس نه برو جنگ و نه طلبكار باش، البته اگه به اجبار نفرستاده باشنت. در ضمن جنوب جبهه نداشت! فقط خوزستانه كه جنوب غرب حساب میشه.
    • SE ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      0 1
      یمنون علیک ان اسلموا قل لا تمنوا علی اسلامکم بل الله یمن علیکم ان هدیکم للایمان ان کنتم صادقین. بر تو منت می گذارند که اسلام آورده اند، بگو: به سبب اسلام آوردنتان بر من منت مگذارید، بلکه اگر راست می گویید که ایمان آورده ایدخداوند بر شما منت گذاشته که شما را بسوی ایمان هدایت کرده . سوره حجرات آیه 17.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    و چرا اجازه انتشار این مطالب مسموم به این روزنامه ها داده می شود ؟؟؟؟ چرا باید بتوانند خیلی راحت افکار عمومی را فریب دهند و بابت این فریبکاری هیچ بهایی نپردازند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    1 0
    اين مصاحبه انجام شده و رسانه مورد نظر شما هم اعلام كرد دقيقأ گفته هاي پدر و مادري كه ٢ فرزند خود را در اين سانحه از دست دادن را منعكس كرده حالا اگر اين مصاحبه از طرف شما بود و به ضرر رقباي رسانه اي شما چی؟
  • فرهاد IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا درود بر سپاه عزیز
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    اصلاح طلبان سرمایه های اسراییل در ایران هستند...
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    1 0
    بدبخت سایتی که فقط ذوب شدگان توش نظر میزارن
  • نیما IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    1 0
    این خبرگزاری باید توقیف شود آفتاب نیوز شرق نیوز باید توقیف شوند و مدیرعاملشان بازداشت شوند
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    وقتی در جنگ تردید کنی ضربه می خوری ،اگر می خواهی تردید کنی از اول نباید وارد جنگ می شدی،؛شما تا ابد هم بسازید طرف مقابل با نفوذی ها وپروپاگاندای قدرتمندش خراب می کند کلید رفع تهمتها وتحریمها سایتهای اینترنت وسالن های مذاکره وین نیست حمله مستقیم به اسرائیل وتصرف وآزادسازی آن ونیز تصرف زمینی پایگاههای آمریکا در منطقه مانند عربستان وامارات است،این دشمن است که با امیدوار کردن ما به دیپلماسی دارد زمان می خرد فردا دیر است امروز باید حمله کرد،فردا شاید در این موضع قدرت نباشیم
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 1
    این انصافه که برای خوش رقصی برای اجانب خود زنی کنی؟گل به خودی بزنی؟ آدم باید چقدر بی وجدان باشه که از احساسات جریحه دارشده عده ای که عزیزی رو در این ماجرا از دست دادن ،سوءاستفاده کنه و هر چی به ذهن علیل خودش میرسه به این و اون القاکنه تا دشمن شاد بشه؟مگه آمریکا دلش برای کسی میسوزه که بیاد بگه چون اون هواپیما افتاد وعده ای کشته شدن ،پس من دیگه واکنشی نشان نمیدم ،مگه دویست و نود نفر هموطن بیگناه مارو پرپر نکرد؟بعدش سرشم بالا گرفت وجایزه و مدال شجاعت به فرمانده سلاخ و کودک کش ناو مربوطه نداد؟آمریکا همون آمریکاییه که با بمب اتمی دو شهر ژاپنو باتمام انسانهای درونش خاکستر کرد، این چه استدلال احمقانه و کودکانه ایه که سپاه اومده از هواپیمای اوکراینی بعنوان سپر انسانی استفاده کرده!!!که چی بشه؟مگه این موضوع سقوط تا چند روز مبهم باقی نمانده بود؟مگه اعلام شدکه هواپیما رو آمریکا زده که آمریکا درمورد حمله متقابل دست به عصا بشه؟کدام ذهن علیلی میپذیرد که سپاه دستی دستی برای خودش ویه ملت بیاد اینجور مشکل دشمن شادکنی درست کنه؟با چه دست آوردی؟با چه نتیجه ای؟ساعت یک وخورده ای پایگاه های آمریکا رو سپاه با قدرت و جسارت شخم زد، در ساعت شش و خورده ای هواپیما ساقط شد،در این بین آمریکا چه غلطی کرد؟نکنه منتظر بود صبح بشه هواپیما سقوط کنه بعد بخاطر سقوط هواپیما از گناه ما بگذره و به پنجاه و دو نقطه فرهنگی ما حمله نکنه؟ پدرومادرهاو بستگان داغدار در شرایط خوبی نیستند،کاملآ طبیعیه،مدام در ذهن خودشان جست و جو میکنندتا دلیل این حادثه غمبار رو پیدا کنند،وظیفه هر انسان باشرف ودلسوزی همدردی با بازماندگانه تا کمی از فشار و سنگینی این اندوه کاسته بشه نه اینکه عده ای همصدابا رسانه های دشمن با بافتن اراجیف و مهملات نمک به زخم آنهابپاشند،
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    1 0
    انکار واقعیات و شکست ها و خسارات وارده به مردم باعث تنفر مردم و خداوند در دنیا و اخرت از کیهان و مشرق شده است .
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    چرا خفه ش نمی کنن
  • ماحسون IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    واقعا متاسفم که در این روزنامه ها وافرادش رو گل نمیگیرن،آزادی بیان باشه ولی آزادی دروغ پراکنی نه، ما کوردها از سنندج تا ایلام دهها هزار شهید دادیم، زن ها با برنو و تبر میجنگیدن وهمین شیرزنان کنار مردان خدا جنگیدن برا حفظ وطن ومذهب واسلام، دروغگو تو جانباز نیستی که اینطوری میگی، ما در خطرناکترین مرز ایران هستیم ولی هیچ باکی نداریم، ما نه ترس تو وجودمون هستش نه چیزی به جانباز بودن هم افتخار میکنیم،فقط ترس ازخدا داریم، شهید کشوری از وقتی بدنیا آمدم با نام اون بزرگ شدم کسی‌که تو شهر ایلام خلبان بود وشهیدشد...
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    کلأ دار و دسته کیهان مشکل شدید دارند.
  • US ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    در اینکه اکثریت اصلاح طلب ها بارها خیانت ایشان به مردم ثابت شده - اینکه مسبب اصلی مشکلات ایران در طول سالها همین اصلاح طلبها بوده اند شکی نیست. مردم ایران نیز در دو انتخابات اخیر تو دهنی سنگینی به اصلاح طلب ها زدند و خواستار مبارزه با فساد و محاکمه خائنین و مفسدین شدند. ولی زمانی که رئیس قوه قضائیه - محسنی اژه ای حاضر نیست با مفسدین و خائنین دانه درشت و از صدر تا ذیل برخورد کند و حتی قضات و دادستان های ضد فساد را از کار بر می دارد و مسیری که آقای رئیسی برای مبارزه با فساد در ق.ق ریل گذاری کرده بود را مسدود میکند!!! از دست مردم چه بر میآید؟ واقعا امیدی به اصلاح امور نیست چون برخورد قاطعی در جمهوری اسلامی در مبارزه با فساد نمی بینیم. در واقع مشکلات در جمهوری اسلامی برطرف نخواهد شد بلکه از صورتی به صورت دیگر در میآید شاید دلیل آن این است که مسئولان همه با هم فامیل هستند( هزار فامیل!).
  • DE ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
    0 0
    انصاف نیوز با ماله کشی روی جنایت ضدبشری امریکا در مورد هواپیمای مسافربری هما در تیر ماه 67 یک ننگ ابدی به رسانه اش کوبید که هرگز این ننگ پاک شدنی نیست. انصاف نیوز مغرض هرچقدر از این چرندیات در مورد سپاه بلغورکنه، تاثیری نداره امریکا خودش میدونه چه غلطی کرده و بدجوری از سردار شهید سلیمانی شکست خورده و تیرش به سنگ نشست .از قدیم گفتند، کسی که خربزه میخوره منتظر تب و لرزهاش هم باید باشه! سپاه و شهید سردار سلیمانی دردل و جان مردم ایران جادارن . زیرا در این چهل ودو سال شب و روز این عزیزان از میان مردم برخاستگان، این سربازان امام زمان(عج) با عشق ،دلسوزی،رشادت، فداکاری ،ازخودگذشتگی، صدق و صفا وفا همراه مردم برای مردم فداکارانه زحمت کشیده و می کشن و چه شهادت ها که نداشتند، سپاه مردم روخانواده خودش میدونه. قبول این واقعیت برای انصاف نیوز پادوچی قرتی عافیت طلب که نمیتونن واژه مردم رو حتی تلفظ کنن خیلی دردناکه. از قدیم گفتند حسود هرگز نیاسود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس