بب

روز گذشته با تصویب هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دکتر عبدالعلی علی عسکری به عنوان مدیرعامل جدید این گروه انتخاب شد.

به گزارش مشرق- علی عسکری دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق و الکترونیک از دانشگاه امیرکبیر، کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه تهران و دکترای مهندسی صنایع با گرایش سیستم و بهره‌وری از دانشگاه علم و صنعت است.

در سوابق کاری علی عسکری علاوه بر حضور در سازمان صدا و سیما در قامت ریاست بزرگترین سازمان رسانه ای کشور، فعالیت در سطوح مدیریتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمینه تحقیق و راه‌اندازی خطوط تولید نیازهای دفاعی و موشکی در حوزه‌های مختلف از جمله مدیریت گروه صنایع تسلیحات دریایی، صنایع خودکفایی ناحیه تهران، مدیر مجتمع صنعتی شهید حسن باقری به چشم می‌خورد.

وی همچنین معاون سیاحتی و زیارتی وزیر ارشاد(۱۳۷۱)، مشاور رئیس جمهور (۱۳۷۳)، رییس سازمان  مراکز ایرانگردی و جهانگردی(۱۳۷۶) و مشاور رئیس قوه قضائیه بوده است.

از اقدامات شناخته شده علی عسکری در حوزه اقتصادی و صنعتی می‌توان به پایه‌گذاری فروشگاه‌های رفاه در کشور در اوایل دهه هفتاد و همچنین مدیر عاملی بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (۱۳۷۶) و نیز توسعه زیرساخت های فنی صداوسیما، راه اندازی تلویزیون دیجیتال و شبکه های اچ دی در زمان تصدی معاونت توسعه و فناوری رسانه در صداوسیما اشاره کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس