بمباران شمال عراق از سوی جنگنده های ترکیه

جنگنده های ترکیه امروز سه شنبه در حملاتی هوایی، مواضع (پ ک ک) در شمال استان دهوک اقلیم کردستان عراق را بمباران کردند.

به گزارش مشرق به نقل از شفق نیوز، جنگنده های ترکیه امروز سه شنبه در حملاتی هوایی، مواضع «پ ک ک» در شمال استان دهوک اقلیم کردستان عراق را بمباران کردند.

یک منبع نظامی عراقی گفت: جنگنده های ترکیه در دو حمله هوایی، مواضع عناصر پ ک ک در کوهستان متین، مشرف به شهر العمادیه در شمال استان دهوک را بمباران کردند.

وی افزود: به طور مشخص مناطق اطراف دو روستای کوهرز و سرکلی هدف بمباران قرار گرفت و هنوز اطلاعی از حجم خسارت های احتمالی در دست نیست.

گفتنی است شهر العمادیه در استان دهوک و در نزدیکی مرز با ترکیه است که ارتش ترکیه به بهانه حضور نیروهای پ ک ک در این منطقه، اقدام به بمباران آن می کند و این امر، باعث وارد آمدن خسارت گسترده ای به شهروندان غیر نظامی شده است.

ترکیه همواره مناطق حضور عناصر پ. ک.ک از جمله العمادیه، زاخو، کوهستان متین، افاشین، باسیان، جبل کیسته و الزاب را هدف حمله قرار می دهد.

درگیری و جنگ ترکیه و پ ک ک در شمال عراق موجب شده است بسیاری از ساکنان این مناطق، مهاجرت کرده و خواستار دور کردن جنگ از مناطق مسکونی‌شان شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    1 1
    نقطه ضعف ترکیه ارتشش هست چون ارتش ترکیه با جانبرکفان داعش و النصره به جنگ بشریت آمد. ___ سر میبریدند زن ها را به کنیزی میفروختند.__ پس ایران بازهم برای نجات خاورمیانه شمشیر برداشت. ___سردار یزرگ اسلام شهید سلیمانی طومار ارتش ترکیه را بهمراه داعش و النصره در هم پیچید.____ ترس فرماندهان ارتش ترکیه در اتاق های فرمان داعش و النصره زبانزد شده است فقط کافیست گوش هایتان به اندازه درازگوش دراز نباشد.
  • NL ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 1
    اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُکَ
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      0 1
      وَ اُمًَها ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس