معترضان علیه محدودیت‌های کرونایی در وین تظاهرات کردند

تعداد زیادی از مردم اتریش در اعتراض به واکسیناسیون اجباری و محدودیت‌های کرونایی برای دومین بار در سال جدید میلادی در وین تظاهرات کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تعداد زیادی از مردم در اعتراض به واکسیناسیون اجباری و محدودیت‌های کرونایی امروز شنبه برای دومین هفته پیاپی بار در سال جدید میلادی در شهر وین پایتخت اتریش به خیابان ها آمدند.

خبرگزاری اسپوتنیک که به صورت زنده در حال پوشش این تظاهرات است، در این باره اعلام کرد که اعتراضات امروز دومین تظاهرات قابل توجه از زمان راهپیمایی ۲۶ دسامبر در این شهر است که در آن هزاران معترض در حالیکه شمع و چراغ در دست داشتند، از مرکز وین عبور کردند و خواستار پایان دادن به اقدامات ضدکرونایی دولت کشورشان شدند.

معترضان علیه محدودیت‌های کرونایی در وین تظاهرات کردند

این در حالیست که شنبه هفته گذشته نیز مردم شهر وین در تظاهراتی مشابه علیه واکسیناسیون اجباری و محدودیت‌های کرونایی راهپیمایی اعتراضی را برگزار کرده بودند.

گفتنی است که سال گذشته، اتریش اولین کشور اتحادیه اروپا بود که واکسیناسیون را اجباری اعلام کرد و محدودیت‌ های کرونایی سخت‌ گیرانه‌ ای به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور را به اجرا گذاشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس