کد خبر 1327629
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
توقف ارزهای دیجیتالی

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته بیت کوین حدود ۳ درصد و اتریوم حدود ۵ درصد رشد کرد. برخی گمانه‌زنی‌ها وجود دارد که دولت آمریکا قصد دارد دارایی‌های دیجیتال غیرمتمرکز را ممنوع کند و مدیر ریپل در مورد این گمانه‌زنی‌ها واکنش نشان داده است.

اعلام شروع پذیرش دوج‌کوین به عنوان روش پرداخت از سوی تسلا بود. قیمت دوج‌کوین هم پس از اعلام شرکت تسلا مبنی بر پذیرش دوج‌کوین به‌عنوان روش پرداخت، ۱۴ درصد صعود کرد. با این حساب دوج‌کوین نسبت به یک هفته گذشته تقریبا ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۱۱.۰۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۷.۲۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۹۱.۰۷ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۹۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۱.۰۹ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۷۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین ۴۲,۸۳۹ ۱,۱۹۲,۳۵۴,۹۰۱
اتریوم ۳,۲۸۳ ۹۱,۵۲۰,۰۹۳
بایننس کوین ۴۸۶ ۱۳,۵۱۴,۲۳۹
تتر ۱ ۲۷,۸۷۷
کاردانو ۱.۵۲ ۴۲,۳۸۴
ای یو اس دی کوین ۰.۹۹ ۲۷,۸۶۴

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس