کد خبر 1329545
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
در جست‌وجوی قربانیان تازه خانه وحشت

بازپرس جنایی برای کشف هویت مقتول دستور آزمایش دی‌ان‌ای صادر کرده و برای نخستین بار با صدور مجوز انتشار عکس بدون پوشش سعید(شکارچی دختران فراری) را در روزنامه‌ها صادر کرده است.

به گزارش مشرق، تحقیقات در پرونده خانه وحشت تهران همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین اتفاق سرنخ‌هایی از خانواده دختری که جسدش در این خانه پیدا شده بود به‌دست آمده است. بازپرس جنایی برای کشف هویت مقتول دستور آزمایش دی‌ان‌ای صادر کرده و برای نخستین بار با صدور مجوز انتشار عکس بدون پوشش سعید(شکارچی دختران فراری) را در روزنامه‌ها صادر کرده است.

از روز پانزدهم آذر و پس از افشای اسرار خانه وحشت پایتخت که در آن دختری به قتل رسیده و ۲ دختر دیگر پس از ماه‌ها زندانی بودن در آنجا نجات یافته‌اند، تحقیقات در این پرونده ادامه دارد. متهم اصلی پرونده جوانی ۳۳ساله به نام سعید است که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را فریب داده و به خانه‌اش در حوالی خیابان قزوین می‌کشاند و به ‌همراه خواهرش آنها را زندانی می‌کرد. پیدا شدن جسد نایلون‌پیچ یک دختر در این خانه که حدود ۴ماه از قتل او می‌گذشت، احتمال اینکه افراد دیگری نیز قربانی این متهم شده باشند را قوت می‌بخشید و برای کشف راز قتل این دختر، سعید و خواهرش با دستور قاضی محمد وهابی، بازپرس دادسرای جنایی تهران در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند، اما سعید همچنان مدعی است قاتل نیست.

از سوی دیگر تحقیقات در این پرونده برای رفع ابهامات موجود ادامه دارد. یکی از ابهامات هویت همان دختری است که حدود 4ماه جسدش در خانه وحشت بود. با توجه به اینکه جسد دچار فساد نعشی شده و زمان زیادی از مرگ می‌گذشته است چهره او قابل شناسایی نبود.

در این شرایط تحقیقات ادامه داشت تا اینکه در خانه وحشت شماره تلفنی به‌دست آمده که متعلق به زنی ساکن مشهد است. این در حالی است که دختران نجات یافته از خانه وحشت می‌گفتند مقتول لهجه مشهدی داشته است. با شماره تلفنی که در خانه وحشت به‌دست آمده، حالا زنی در این شهر شناسایی شده که می‌گوید دخترش اوایل اردیبهشت ماه ناپدید شده است.

این زن در تحقیقات چنین گفته است: دخترم به نام محبوبه متولد سال68 بود و از اردیبهشت ماه ناپدید شد و پس از چند روز با من تماس گرفت و گفت در تهران است. او گفت در خانه یک مأمور پلیس است و حتی گوشی را به‌دست آن مرد داد و او با من تلفنی صحبت کرد. مرد جوان می‌گفت در یک مسافرخانه کار می‌کند و گفت دخترم در خانه او زندگی می‌کند و به من اطمینان داد که حال دخترم خوب است و مشکلی برایش پیش نخواهد آمد. این نخستین و آخرین تماس تلفنی من و دخترم بود و از آن پس دیگر خبری از دخترم نداشتم.

گفته‌های این زن با همه اطلاعاتی که از سعید به‌دست آمده همخوانی دارد و با این حال بازپرس جنایی دستور آزمایش دی ان‌ای صادر کرده تا مشخص شود که آیا جسد کشف شده در خانه وحشت دختر این زن است یا نه.

سرهنگ قلابی
تحقیقات پلیس همچنین نشان می‌دهد که شکارچی دختران فراری خودش را به طعمه‌هایش، سرهنگ میلاد فتوحی معرفی می‌کرده است. از سوی دیگر با توجه به کشف مدارک شناسایی پیدا شده در خانه وحشت این موضوع مطرح شده که دختران و زنان زیادی قدم در این خانه گذاشته‌اند. سعید به آنها می‌گفته که در خانه دوربین مداربسته نصب کرده و زمانی که خارج از خانه است آنها را کنترل می‌کند.

در غیاب او نیز خواهرش نقش مراقبت از زندانیان خانه وحشت را برعهده داشته است. در این شرایط بازپرس محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران مجوز انتشار تصویر بدون پوشش سعید را صادر کرده تا دختران و زنانی که در خانه وحشت زندانی و موفق به فرار شده‌اند برای شکایت به شعبه دوم دادسرای جنایی یا اداره دهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

افرادی که طعمه سعید شده و فریب او را خورده‌اند می‌توانند با اطمینان خاطر شکایت خود را مطرح کنند چراکه هیچ‌گونه اتهامی علیه آنها وارد نیست و مشکلی برایشان به‌وجود نخواهد آمد ضمن آنکه مشخصاتشان محفوظ خواهد ماند.

 

شکارچی دختران فراری در خانه وحشت +عکس

منبع:همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ناشناس IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    54 0
    از روز اولی که بازداشت شده قیافه اش بهتر شده حال امده اب زندان بهش ساخته بس که بهش خوش گذشته
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      12 2
      قضئیه را کش ندهید آبروی کشور و نظام دارد میرود سریعا مختومه کنید هرکس را لازم است بکشید فیصله دهید
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      10 0
      اون امکاناتی که به زندانی ها داده میشه به سربازان پایگاه ها داده نمیده و این تاسف اوره
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    65 3
    زودتر اعدام کنید قضیه تمام شود.
    • افشین IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      8 1
      چی میگی برای خودت.باید تمام زوایای این پرونده کشف بشه. با اینا میخواسته چکار کنه؟؟ توسط،چه کسی ؟؟ منظورش چی بوده؟؟
  • مهدی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    31 3
    وقتی دولت یا شهرداری سازوکاری برای مدیریت والدین بد یا حمایت در حد محل خواب از دختران و پسران فراری در مقابل این گرگ ها ندارد می شود همین
    • ناشناس IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      5 0
      وضع بدتر از اینهاست اوضاع اجتماع و خانواده بدجوری داره متلاشی میشه همه زیر برف مشغول سانسور و انکار هستند
    • افشین IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      3 1
      شما بر اساس چه مستندی تشخیص دادی که تقصیر پدر یا مادرهای بد بوده؟؟؟ چرا تقصیر یکی مثل شما خارج از خانواده نباشه؟؟ مگه دختر یا پسر فرا،ی ميره در مکانی زیر نظر شهرداری خودش رو معرفی کنه؟؟؟
  • محمدایوب IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    7 2
    چرا آبروی این ابرومندان را میبرید عکس آنرا شطرنجی ونامش را با حروف بنویسید عکس فریب خوردگان ونام آنها را بنویسید در نظام قضایی ما کلاهبرداران ودزدان وجانیان ارزشمند وابرودار هستند و خانواده دارند. نمونه آن صدها دزد ببت المال که حتی با وجود اینکه خودشان گفتند دادگاهشان. علنی است باز از نشان دادن چهره این دزدان محترم خودداری میکنند علی برکت الله
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    7 0
    این بابا به درد داعش میخوره ها. خوب میکشه. کک اش هم نمی گزه.
  • ناشناس IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    8 2
    12 شب یه سری به پارکهای کرج و تهران بزنید ببینید چه خبره . جوانان علاف و بیکار چه دختر و چه پسر همه مشغول پرسه زدن و گل کشیدن و هزارتا کوفتی دیگه کشیدن . بحران اجتماعی خطرناکی بنیان جامعه رو تهدید می کنه این سیاه نمایی نیست .یک واقعیته این رو مسئولین باید بفهمند و کاری بکنند زیاد به فکر دزدی نباشند .
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      2 0
      از پارک جمع کنند ببرن جایی کار برا خیریه ها مثل تولید لباس یا کشاورزی تا مشکلشان حل بشه و در شهر های شلوغ بیشتر این مراکز مخصوصا اسایشگاههای خیرین اطلاع رسانی بشه
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      0 0
      باید مردم با دیدن اینها به پلیس یا هر جا مربوطه اطلاع رسانی کنند در خیابان پرسه نزنند و با زباله گردی در شهرها پراکنده باشند
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    9 0
    بر شیر ناپاکی که خوردی لعنت
  • غمناز IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    7 0
    پس عکس خواهره کو شاید یک تعدادی را هم او فریب داده ؟
  • داوود IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    5 2
    الان فکر خارج نشینان مخصوصا مسیح جون اینه وقتی براش حکم اعدام صادر کردند چطور ازش حمایت کنند . نه به اعدام بازی شروع کنند.
  • ماحسون IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    4 4
    خدایا من رو بکش ولی آدم عوضی نشم حالم خرابه، لعنت بر هرچی اصلاح طلب وطن فروش خائن و گرفتاری اصلی مردم آن ها هستن
  • ناشناس IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    3 0
    پدر و مادری که حواسشون به بچه شون نیست اینطوری میشن مثل این سعید
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    4 3
    لعنت بر تو اون دختران فراری
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    7 1
    عکس خواهر هرزه اش را هم چاپ می‌کردید تا همه این دزدان ناموس را کامل بشناسند
  • ایران iran IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    6 1
    خواهر این جانی و جنایتکار هم در کنار برادرش بوده و نهایت همکاری رو با برادر جنایتکار داشته حکم زندان بان و همکار برادرش رو بر عهده داشته باید چهره خواهرش رو هم رسانه ها منتشر کنند بعنوان شریک جرم برادر این قاتل
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    2 1
    مشکلات اجتماعی زیاد داریم.
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    5 0
    کثافت وحشی. در ملا عام اعدامش کنید
  • محمد IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    5 2
    آخه این دخترها چرا اینقدر ساده هستن
  • بند ه خدا IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    3 3
    اگر سیستم قضائی اسلامی به قدر کافی هوشمند باشد، این بهترین فرصت برای برقراری احکامی مانند سنگسار در ملع عام است و امپراتوری رسانه ای شیطان و توله های فارسی زبانش قادر به حماین از همچین رجاله ای نخواهند بود. اگر سیستم اطلاع رسانی اسلامی به قدر کافی هوشمند باشد، این بهترین فرصت است برای نشان دادن انتهای بی بندو باری غربی. بلاشک مجرم از معتادین به پورنوگرافی بوده است. اگر سیستم آموزش عمومی کشور به قدر کافی هوشمند باشد، این بهترین فرصت است تا خطرات سهل اندیش و ساده انگاری در ارتباط با نا محرم را به دختران کودک و نوجوان آموزش دهد. اگر و گر و اگر های فراوانی که در خواب مدعیان دلسوزی از دست می رود. آیا شیطان از کوچکترین فرصت تنش کلامی میان یک فرد با ظاهر مذهبی و دیگری با ظاهر غیر مذهبی بی تفاوت عبور می کند؟ هرگز. چرا؟ چون به قول مولا علی، آنها بر باطل خود استوار و ما بر حق خود سست هستیم.
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    7 0
    خوب اینها تنها و تنها معلول قوانین سهل انگارانه قضات ما است همین هایی که چند روز پیش برای حقوق 23 میلیونی شان داشتند اعتراض می کردند
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      1 0
      دقیقا
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    6 3
    سلبریتی ها کجایین دوست خفاشتان را دارند می کشند بابا یک صدای حقوق بشری سر بدین دیگه
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    3 1
    ازدیدن عکس خانه وحشت من رایادفیلمهای هالیود آمریکایی می اندازه که چنین مکان واقعی هم می تواندوجودداشته باشه
  • فقط خدا IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    3 1
    ادم ازچهره اش وحشت میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس