اعتراف نظامیان صهیونیست به جهنم کردن زندگی روزانه فلسطینی‌ها

تعدادی از نظامیان صهیونیست در اعترافاتی به تشریح آزار و اذیت‌هایی که علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری انجام می‌دهند، پرداختند.

به گزارش مشرق، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اعمال تنبیهات جمعی علیه فلسطینی‌ها در روستاها و شهرهای کرانه باختری با هدف بهبود شرایط امنیتی برای شهرک‌نشینان صهیونیست اذعان کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما» به نقل از وب‌سایتی صهیونیستی، نظامیان صهیونیستی که در اطراف شهر رام‌الله دوره خود را می‌گذارنند، اعتراف کردند که ورودی‌ شهرها را می‌بندند و مانع از رفتن اهالی به سر کار در زمان مناسب می‌شوند. همچنین به مدارس یورش می‌برند تا اولیای دانش‌آموزان را مجبور کنند مانع از سنگ‌پراکنی فرزندانشان به سمت خودروهای نظامی صهیونیستی و نیز خودروهای شهرک‌نشینان شوند.

یکی از نظامیان صهیونیست که در نزدیکی شهر «دیر نظام» دوره خود را می‌گذارند، گفت: ما در راستای به تعویق انداختن رفتن افراد بزرگسال به سر کارشان کار می‌کنیم و در تلاشیم که زندگی مردم را در آنجا سخت کنیم.

در ادامه این گزارش آمده، نظامیان صهیونیستی که در ایست‌های بازرسی مستقر هستند برای نگاه داشتن خودروهای فلسطینی‌ها و اجرای بازرسی‌هایی که زمان زیادی زمان می‌برد، تلاش می‌کنند. گاهی هم شهر به صورت کامل بسته می‌شود.

یکی از دانش‌آموزان مدارس ابتدایی در شهر مذکور نیز گفت، ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه یورش می‌آورد و گاز اشک‌آور شلیک می‌کند به نحوی که برخی دانش‌آموز بیهوش می‌شوند.

در یک مورد هم صهیونیست‌ها به ورود به کلاس درسی، دانش‌آموزان را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند و تلاش معلم بی فایده بوده است.

در ادامه این گزارش آمده، نظامیان صهیونیست برخی دانش‌آموزان مدارس ابتدایی را به دلیل سنگ پراکنی بازداشت و آنها را برای چند ساعت از شهر تبعید کرده و مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند؛ پس از آن به روستا بازمی‌گردانند؛ گاهی هم دوباره بازداشت می‌کنند.

آماده‌کننده این تحقیق اعلام کرده، تنبیهات دسته جمعی ارتش رژیم صهیونیستی نتایج عکس داشته و سنگ پراکنی بیشتر شده است.  

در همین ارتباط، در پی افزایش تجاوزات رژیم صهیونیستی و نیز شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری، گروه‌های مقاومت فلسطین در جنین در میان نیروهای خود اعلام آماده‌باش کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    0 0
    این نداشتن شعور اونها رو میرسونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس